Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus uuteen mieheen avioliitossa; kiduttavaa

Vierailija
07.04.2015 |

Miksi, oi miksi näin piti käydä??!! Olen ihastunut toiseen mieheen, vaikka olen avioliitossa ja perheellinen :( Tunne on molemminpuolinen ja pidämme yhteyttä säännölisen epäsäännöllisesti. Miten selvitä tästä eteenpäin.... Tilannetta ei helpota tietenkään se, että avioliittoelämämme on ollut jo pitkään harmaata ja huonoa. Lasten takai olen kuitenkin halunnut pitää perhettä kasassa.

Ja ei, en ole tehnyt tämän toisen miehen kanssa mitään fyysistä pettämistä, edes suudellut. Mutta olen tavannut häntä ja olemme muuten pitäneet yhteyttä, jo 1/2 vuoden ajan..... Ja tämä tunne syö ja kiduttaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokenut ton. Ei kai sulla oo mikään kiire tehdä mitään päätöksiä. Odottele vielä puoli vuotta josko se tunne menee ohi tai avoliittosi saa uutta kipinää.

Vierailija
2/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en pitäisi mitään yhteyttä tähän uuteen ihastukseen. Sen voi päättää että ei itse ehdoin tahdoin tapaile toisia ja altista itseään haavekuville toisista. Juttele aviomiehesi kanssa avoimesti siitä, että haluaisit parantaa suhdettanne. Menkää vaikka yhdessä minilomalle ilman lapsia, hakeutukaa pariterapiaan, hankkikaa yhteinen aikuisteen harrastus jne. Vaihtamalla harvoin paranee ja jos jahkailet ihastuksen perään haavekuvissasi, niin et saa avioliittoasi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama, mutta erotuksena on se, että miehen ja minun välille ei saa sopua ja onnea enää ikinä. Yritetty on muutama vuosi, mutta ei tästä mitään tule ja en haluaisi edes suunnitella esimerkiksi ensi kesän perhelomia.

Törmäsin pari kuukautta sitten pitkästä aikaa erääseen vanhaan ihastukseeni ja vaikka sen jälkeen emme ole tavanneet tai edes jutelleet, jäi siitä tapaamisesta paljon kysymyksiä ja ajatuksia mieleen. Ehkä olisi hyvä yrittää unohtaa mies, mutta en halua. Haluan pitää ajatuksissa tämän mukavan ja rauhallisen ihmisen, joka katsoo minuun hymyillen silmiin, kuuntelee ja juttelee mukavasti. Sen verran ajatukseni ovat tulevan eron takia kaaoksessa, että jo ajatus tästä ihmisestä rauhoittaa.

Vierailija
4/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:03"]

Meillä vähän sama, mutta erotuksena on se, että miehen ja minun välille ei saa sopua ja onnea enää ikinä. Yritetty on muutama vuosi, mutta ei tästä mitään tule ja en haluaisi edes suunnitella esimerkiksi ensi kesän perhelomia.

Törmäsin pari kuukautta sitten pitkästä aikaa erääseen vanhaan ihastukseeni ja vaikka sen jälkeen emme ole tavanneet tai edes jutelleet, jäi siitä tapaamisesta paljon kysymyksiä ja ajatuksia mieleen. Ehkä olisi hyvä yrittää unohtaa mies, mutta en halua. Haluan pitää ajatuksissa tämän mukavan ja rauhallisen ihmisen, joka katsoo minuun hymyillen silmiin, kuuntelee ja juttelee mukavasti. Sen verran ajatukseni ovat tulevan eron takia kaaoksessa, että jo ajatus tästä ihmisestä rauhoittaa.

[/quote]

Miksi et sitten samantien eroa? En ymmärrrä, jos olet jo päätöksen tehnyt ja avioliittoa on yritetty korjata. Eri asia jos mitään ei olisi tehty. Tuhlaat omaa, miehesi ja lastenne aikaa roikkumalla avioliitossa ja perhe-elämässä joka on rikki. 

Vierailija
5/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:49"]No mä en pitäisi mitään yhteyttä tähän uuteen ihastukseen. Sen voi päättää että ei itse ehdoin tahdoin tapaile toisia ja altista itseään haavekuville toisista. Juttele aviomiehesi kanssa avoimesti siitä, että haluaisit parantaa suhdettanne. Menkää vaikka yhdessä minilomalle ilman lapsia, hakeutukaa pariterapiaan, hankkikaa yhteinen aikuisteen harrastus jne. Vaihtamalla harvoin paranee ja jos jahkailet ihastuksen perään haavekuvissasi, niin et saa avioliittoasi kuntoon.
[/quote]

Tottakai olisi järkevää olla pitämättä yhteyttä! Mutta välillämme on ollut ensinäkemisestä lähtien aivan järkyttävästi kemiaa.... Mies tuntuu tutulta, kuin olisin aina tuntenut hänet, vaikka en olekaan. Hankalahan tätä on selittää ja ymmärrän sen itsekin ettei pitäisi pitää yhteyttä.

Ja mistäpä sen tietää paraneeko vaihtamalla. Tässä maailmassa nykyään on aika moni vaihtanut ja eiköhän jokunen edeltäjäänsä parempaankin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä