Kihlasormus?
Minkä arvoisia kihlasormuksenne ovat? Mieheni täräytti eilen että on budjetoisi mahdolliseen sormukseen 5000€. Aika paljon?
Kommentit (41)
Meillä budjetti tulee olemaan 1000 euron ympärillä, katsotaan mikä iskee mulle silmään ja on se "oikea", jos menee yli ei haittaa...
Meillä oli noin 700€ per sormus, mulla ja miehellä samanlaiset.
360 e, miehellä vähän vähemmän. kultaiset ja mulla timantteja lisäksi
Kultajousen tarjous kaksi yhden hinnalla... Ja yhteensä oli 24€... mutta ei se sormus rakkauden hintaa katso ♡
Minun sormus 20e ja miehen sormus 40e.
Jotain 25 euroa. Puolipyöreä hopeasormus. Kummallakin samanlaiset sormukset.
Aika yksinkertainen, tykkään kyllä kovasti. Mieskin oli tyytyväinen sormukseen, tai ainakin suostui kun kosin :D Se lienee pääasia!
Sitten siinä on sellainen hassu, pieni yksityiskohta. Kaiverrus ei jostain syystä ole kaunokirjaimilla vaan tekstauskirjaimilla. Onko muillakin näin? Tuntuu, että kaikilla muilla tutuilla se kaiverrus on kaunolla.
250 mk, opintolainalla ne maksettiin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:24"]Jotain 25 euroa. Puolipyöreä hopeasormus. Kummallakin samanlaiset sormukset.
Aika yksinkertainen, tykkään kyllä kovasti. Mieskin oli tyytyväinen sormukseen, tai ainakin suostui kun kosin :D Se lienee pääasia!
Sitten siinä on sellainen hassu, pieni yksityiskohta. Kaiverrus ei jostain syystä ole kaunokirjaimilla vaan tekstauskirjaimilla. Onko muillakin näin? Tuntuu, että kaikilla muilla tutuilla se kaiverrus on kaunolla.
[/quote]
250 mk kihlasormuksessa tikuilla, vihkisormuksessa kaunolla
Vajaa 200 eur per sormus. Identtiset valkokultasormukset.
Mulla oli 350e, oli loppukesän tarjous, ihana valkokultainen jossa viisi vs luokan timanttia rivissä. Kaunis ja siro, ihanempaa sormusta en olisi voinut löytää! Miehen ihan tavallinen kultarinkula maksoi melkein saman verran :D 5000e on aika järjetön summa sormuksiin, kylllä mä mielummin pistäisin ne rahat hääjuhliiin ja pukuihin, niitä kun ei saa oikein halvalla.
Unelmieni kihlasormus maksaa 89 euroa.
Oma sormus oli 800€ ja vaimon kaksi sormusta maksoi 3500€. Kultaseppä teki mittatilauksena.
Valkokultaa kaikki. Vaimolla toisessa yksi kivi ja toisessa kolme pientä.
En ole rikas tai edes hirveän varakas, mutta sen kerran kun nuo ostin, niin otin sellaiset mistä pidimme. Halvempikin olisi kelvannut, mutta mitäpä se ketään pitäisi häiritä mitä rahoillani teen.
En tiedä, mutta veikkaisin 200e-300e.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:24"]
Kaiverrus ei jostain syystä ole kaunokirjaimilla vaan tekstauskirjaimilla. Onko muillakin näin? Tuntuu, että kaikilla muilla tutuilla se kaiverrus on kaunolla.
[/quote]
Meillä on kihlasormuksien kaiverrus tikkukirjaimilla, vihkisormuksessa minulla on kaunokirjoitusta. Kihlasormuksien hintaa en mitenkään jaksa muistaa, ne ostettiin lokakuussa 1990. Kihlapäivä marraskuun alussa.
Vihkisormukseni ostettiin eri liikkeestä kuin kihlasormukset. Halusin mieheni kihlasormukseen hääpäivämme päiväyksen samalla kun vihkisormukseni kaiverrettiin. Sitä ei millään meinattu tehdä, koska kaivertaminen maksaa... Lopulta pitkän kinaamisen jälkeen vihkisormukseni hintaa "alennettiin", jotta laskuun saatiin maininta miehen sormuksen kaivertamisesta erikseen... Kyseinen liike oli Turun Yliopistonkadulla, ja saattaapa sama liike olla kadulla edelleenkin, tosin en muista, oliko täsmälleen samalla paikalla kuin nyt.
Kuulostaa pelkältä näyttämisen halulta usean tonnin rinkulat. Tuutte valitettavasti huomaamaan että rahalla ei saa rakkautta. Aitoa rakkautta ei tarvitse todistella isoilla kivikasoilla
Minun 600€ ja miehen 40€. Yli tonni on kyllä ihan järjetön summa sormuksesta, ellei ole miljonääri.
18 euroa....
Taidan poistua takavasemmalle