Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala riita. Sanoin rumasti miehelle, mutta pyysin anteeksi. Nyt ei hyväksy anteeksipyyntöä ja kiukuttelee. Joulu pilalla

Vierailija
23.12.2021 |

Olin siivonnut eilen vessan ja taas oli saippualäikkiä lavuaarissa ja sormenjälkiä vesihanassa. Harmitti niin paljon, että sanoin miehelle mikä juntti hän oikein on. Hän pahoitti mielensä ja huusi, että ei viitsi nyt keskustella sellaisista asioista ja meni pelaamaan pleikkaria.

No puolen tunnin päästä pyysin vilpittömästi anteeksi ja nyt hän ei halua puhua kanssani vaan tiuskii takaisin, että mene keskenäsi sinne ja tänne. Tosi aikuista toimintaa.

Nyt ei ole enää joulumieltäkään. Sainpahan ajatuksia purettua.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos tahallaan liataan paikkoja.

Miten tämäkin on saanut noin paljon yläpeukkua? Teille siivoushulluille ja mt-ongelmaisille taitaa olla vain yksi standardi ja se on se teidän ihan itse, diktaattorin asemaa käyttäen, päätetty standardi. Siinä ei sen toisen osapuolen mielipide paina yhtään?

Vierailija
62/63 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkaria pelaamaan? Onko mies 15 v.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Saippuaa lavuaarissa ja vielä mennyt sormin koskemaan vesihanaan...? voi että...oikeesti?

Kuulostat täysin nipolta siivousnatsilta. Eikö mies muutenkaan saa elää kotonaan normaalisti ja vapaasti? Todella rasittavaa ja rajoittavaa toiselle sellainen. Ja sitten vielä haukkumalla noista asioista sanot, ei meinaan varmaan ollut ensimmäinen ja ainoa kerta tätä laatua...? Ehkä sun pitäisi miettiä nyt vähän isomminkin omaa kontrolloivaa käytöstäsi kotona?

Neuvoni on että mieti siis vähän lisää tätä asiaa, puhut miehelle ja lupaat muuttaa käytöstäsi ja panostat myös siihen, että muutos tapahtuu. Miehellä ihan aiheesta paha mieli ja ottaa päähän. Ja jos tuollainen käytös sulta on yleisempääkin, niin ei sitä tarvi aina heti sormia napsauttamalla leppyä kun toinen pyytää anteeksi. Saa miehelläkin olla omat tunteet. Koita nyt olla itse kärsivällinen, ite oot mokannu, ja lepytellä miestä ja anna sille vähän aikaa. Kyllä teille vielä hyvä ja mukava joulu tulee, kunhan et nyt itse loukkaannu ja suutu kun mies ei käskystä samantien ole taas auringonpaiste.