Kamala riita. Sanoin rumasti miehelle, mutta pyysin anteeksi. Nyt ei hyväksy anteeksipyyntöä ja kiukuttelee. Joulu pilalla
Olin siivonnut eilen vessan ja taas oli saippualäikkiä lavuaarissa ja sormenjälkiä vesihanassa. Harmitti niin paljon, että sanoin miehelle mikä juntti hän oikein on. Hän pahoitti mielensä ja huusi, että ei viitsi nyt keskustella sellaisista asioista ja meni pelaamaan pleikkaria.
No puolen tunnin päästä pyysin vilpittömästi anteeksi ja nyt hän ei halua puhua kanssani vaan tiuskii takaisin, että mene keskenäsi sinne ja tänne. Tosi aikuista toimintaa.
Nyt ei ole enää joulumieltäkään. Sainpahan ajatuksia purettua.
Kommentit (63)
Sano sille miehelle, että kiukuttelun kunniaksi on tiedossa pil*uton tammikuu.
Eikö sulla oo parempaa tekemistä näin joulun alla kuin kyyläillä jotain tahroja ja sormenjälkiä vessassa? Onneksi mun elämä ei oo noin kontrollissa.
Tässä yksi niistä syistä , miksi kannattaa asua yksin. Ihmissuhteita voi olla mutta yhteen ei kannata muuttaa, et pääse karkuun hormonihirviötä.
Sormenjälkiä vesihanassa?
Jos olisin miehesi, niin lähtisin lätkimään.
Täysin mielipuolista touhua valittaa tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä olisi tullut mieleenkään että pitäisi pyyhkiä jotkut sormenjäljet hanasta :D ihme nipotusta mitättömistä asioista.
Jep, jos eivät ole kakkaiset tms. likaiset sormet, joista ne sormenjäljet ovat tulleet, niin aivan päättömältä touhulta kuulostaa niitä hinkata.
Minä pesin eilen auton. Vaimo ajoi sillä tänään. Huomautin vaimolle, että auton kyljessä on kuraroiskeita ja että ne pitää käydä pyyhkimässä. Nyt vaimo murjottaa. Ap, teinkö jotain väärin?
Vierailija kirjoitti:
Jos muija pihtaa, tyttöystävä on aina valmis.
Pyydät miestä kauniisti olemaan koskenatta lavuaariin ja hanaan ja sen sijaan pyyhkimään mulkkunsa pyyhkeeseen. Kyllä se joulumieli siitä palautuu.
Oletteko ala-asteikäisiä vai miksi käyttäydytte molemmat, kuin pikkulapset?
Harmi. Mies käyttäytyi mulle rumasti jokunen päivä sitten, mutta olen suonut meille kaikille joulurauhan. Loman lopulla saa kenkää tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on jälkia lavuaarissa jos eilen pesty. Kai sen jälkeen on käytetty. Sano miehelle että ai niin että tietenkin on kun eilen siivosin. Ja naurat ja hymyilet. Ja jatkat jouluvalmisteluja. Älä näytä harmitustasi. Ole iloinen.
Ne jäljet voi pyyhkiä ihan käsipyyhkeellä vaikka pois. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on laiska eikä arvosta toisen työtä - kuten AP:n mies.
Eli hana pyyhitään joka käytön jälkeen? Oikeasti joku elää näin?
Hä? Tottakai, jos siihen jää sormenjälkiä. Nehän näkee selvästi. Ei ole iso asia pyyhkiä se hana äkkiä käsipyyhkeellä.
Miksi sitten edes painaa sitä sormilla, että jää jäljet? Jos se on super tärkeää, niin sulkekaa hana hihalla tai suoraan paperilla. Kaikki tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
No mies saa takuulla pil*ua muualtakin ja se olisi AP:lle ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on jälkia lavuaarissa jos eilen pesty. Kai sen jälkeen on käytetty. Sano miehelle että ai niin että tietenkin on kun eilen siivosin. Ja naurat ja hymyilet. Ja jatkat jouluvalmisteluja. Älä näytä harmitustasi. Ole iloinen.
Ne jäljet voi pyyhkiä ihan käsipyyhkeellä vaikka pois. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on laiska eikä arvosta toisen työtä - kuten AP:n mies.
Eli hana pyyhitään joka käytön jälkeen? Oikeasti joku elää näin?
Hä? Tottakai, jos siihen jää sormenjälkiä. Nehän näkee selvästi. Ei ole iso asia pyyhkiä se hana äkkiä käsipyyhkeellä.
Onko sulla ocd tai joku muu mt-ongelma?
Ei vaan haluan, että meillä on siistiä. Onko se rikos?
Siisteys on yksi asia ja leikkaussalisteriili toinen. Sormenjälki hanassa on niin mitätöntä että siitä huomauttaminen on järjetöntä nipotusta.
Temppari ainesta, johan olette ilmoittautuneet seuraavalle kaudelle !!
Jätä se sika. Nyt hotelliin jouluksi ja Jamal hoiteleen.
Jotkut ihmiset asuvat kodissaan. Joillekin neurootikkomammoille se sen sijaan on museo, jota ei ole tarkoitettu asuttavaksi. Sellaisten mammojen kannattaisi asua yksin, niin ei olisi muita sotkemassa heidän museotaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siivosin vessan eilen ja on jo nyt sormenjälkiä hanassa ja saippuavettä roiskunut. Paitsi että asun yksin, eli onko nyt paikallaan itselleni nalkutus?
Suosittelen mykkäkoulua.
Onneksi olen sinkku. Ei tartte kuunnella tollasta nipottamista.
Kuulostat mun mieheltä. Meillä se on niin päin että mies valittaa pikkuasioista. Joskus kannattaa jättää valittamatta, jostain vesihanassa olevista sormenjäljistä valitus on ihan todella turhaa :D Mutta hyvä kun pyysit anteeksi …
Pilasit sen joulutunnelman omilla mielenterveysongelmillasi, joihin et suostu hankkimaan apua ja sen pitäisi antaa sulle kaikki heti anteeksi kun suvaitset hetken olla järkevä?