Kamala riita. Sanoin rumasti miehelle, mutta pyysin anteeksi. Nyt ei hyväksy anteeksipyyntöä ja kiukuttelee. Joulu pilalla
Olin siivonnut eilen vessan ja taas oli saippualäikkiä lavuaarissa ja sormenjälkiä vesihanassa. Harmitti niin paljon, että sanoin miehelle mikä juntti hän oikein on. Hän pahoitti mielensä ja huusi, että ei viitsi nyt keskustella sellaisista asioista ja meni pelaamaan pleikkaria.
No puolen tunnin päästä pyysin vilpittömästi anteeksi ja nyt hän ei halua puhua kanssani vaan tiuskii takaisin, että mene keskenäsi sinne ja tänne. Tosi aikuista toimintaa.
Nyt ei ole enää joulumieltäkään. Sainpahan ajatuksia purettua.
Kommentit (63)
Minäkin siivosin vessan eilen ja on jo nyt sormenjälkiä hanassa ja saippuavettä roiskunut. Paitsi että asun yksin, eli onko nyt paikallaan itselleni nalkutus?
V1tyn 1d1ootti olet. Taas pilasit yhden juhlapyhän. Tuntuuko hyvältä??
Ja jos mies olisi jättänyt pesemättä kädet niin olisit siitäkin kitissyt. Mies on löytänyt oikean aarteen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten minä olen muka pilannut jotain?? Niska limassa olen siivonnut ja sitten mies ei jaksa pyyhkiä edes sormenjälkiä pois! Kai siitä saa sanoa???
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos tahallaan liataan paikkoja.
Tuo ei kyllä ole sotkemista ainakaan omasta mielestä. Vaikka olenkin kuulemma ihan kauhea pirttihirmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta miten minä olen muka pilannut jotain?? Niska limassa olen siivonnut ja sitten mies ei jaksa pyyhkiä edes sormenjälkiä pois! Kai siitä saa sanoa???
Miksi ne sormenjäljet pitää pyyhkiä pois hanasta? Onko se joku rikospaikka?
Hei, voimia sinulle! Onneksi enää pari päivää ja tämä jouluhelkutti on ohi! Suunnittelen jo joulutonta joulua ensi vuodelle, en oikeasti kestä enää!
T: Mielenterveyspotilas, äiti ja puoliso
Totta kai on jälkia lavuaarissa jos eilen pesty. Kai sen jälkeen on käytetty. Sano miehelle että ai niin että tietenkin on kun eilen siivosin. Ja naurat ja hymyilet. Ja jatkat jouluvalmisteluja. Älä näytä harmitustasi. Ole iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on jälkia lavuaarissa jos eilen pesty. Kai sen jälkeen on käytetty. Sano miehelle että ai niin että tietenkin on kun eilen siivosin. Ja naurat ja hymyilet. Ja jatkat jouluvalmisteluja. Älä näytä harmitustasi. Ole iloinen.
Ne jäljet voi pyyhkiä ihan käsipyyhkeellä vaikka pois. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on laiska eikä arvosta toisen työtä - kuten AP:n mies.
Sä sanot nyt ukolle, että sen velvollisuus on antaa anteeksi, koska sinä hoidit oman velvollisuutesi ja pahoittelit. Ja toi homma on hoidettava loppuun, koska on joulu ja on ihan älytöntä riidellä silloin. Piste, et hyväksy nyt mökötystä ukolta.
Ja sinä tossa olit oikeassa. Ukot luulee, että ne voi elää kuin viiden tähden hotellissa, jossa aina joku kulkee perässä siivoamassa jäljet. Musta olisi tosi reilua sulta, että jaksoit silti pahoitella. Joten ukko saa tosiaankin hoitaa nyt oman osuutensa!
Olisi varmaan parempi jos hän kuolisi pois niin ei näkyisi enää elämisen jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jäljet voi pyyhkiä ihan käsipyyhkeellä vaikka pois. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on laiska eikä arvosta toisen työtä - kuten AP:n mies.
Eli hana pyyhitään joka käytön jälkeen? Oikeasti joku elää näin?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siivosin vessan eilen ja on jo nyt sormenjälkiä hanassa ja saippuavettä roiskunut. Paitsi että asun yksin, eli onko nyt paikallaan itselleni nalkutus?
Sano kerrankin suorat sanat, niin opit olemaan.
Semmosta ei olekkaan joka pyyhkisi lavuaarin käytln jälkeen. Olen kohta 60 v nainen ja en ole ikinä käsienpesun jälkeen pyyhkinyt lavuaaria. Toki välillä pesen. Nyt varsinkin kun käsiä pestään usein niin ei siinä muuta kerkiäis tekemäänkään kun kuivaamaan lavuaaria.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta ei olekkaan joka pyyhkisi lavuaarin käytln jälkeen. Olen kohta 60 v nainen ja en ole ikinä käsienpesun jälkeen pyyhkinyt lavuaaria. Toki välillä pesen. Nyt varsinkin kun käsiä pestään usein niin ei siinä muuta kerkiäis tekemäänkään kun kuivaamaan lavuaaria.
Siis semmosta miestä piti kirjoittaa.
Ap, olet kyllä varsinainen nalkuttava pirttihirmu ja joulun pilaaja! Minäkin siivosin eilen, mutta ymmärrän, että jos käsiä pesee, niin hanaan tulee sormenjälkiä ja lavuaariin roiskeita. Pitäisikö hana ja lavuaari pyyhkiä joka käytön jälkeen? Vai eikö käsiä saisi pestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hana pyyhitään joka käytön jälkeen? Oikeasti joku elää näin?
Hä? Tottakai, jos siihen jää sormenjälkiä. Nehän näkee selvästi. Ei ole iso asia pyyhkiä se hana äkkiä käsipyyhkeellä.
Tarjoa seksiä? Mutta muista sanoa etukäteen, ettei saa jäädä sormenjälkiä eikä sotkua!