Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö eri sukupuolta olevat sisarukset saunassa yhdessä?

Vierailija
23.12.2021 |

Meillä käytiin koko perheen kanssa saunassa pitkäänkin, mutta sitten kun tytär alkoi saavuttaa teini ikää niin annettiin hänen mennä yksin suihkuun ja saunaan. Hieman myöhemmin myös poika alkoi käymään itsenään saunassa. 3 saunavuoroa vie paljon aikaa (ja näkyy kyllä sähkölaskuissa, jos joka sunnuntai saunotaan) niin pyydettiin että teinit menisivät samaan aikaan saunaan. Sen jälkeen ollaan tässä noin vuosi menty systeemillä jossa meillä on ns "teinien saunavuoro" ensin ja sitten meidän "aikuisten saunavuoro". (Nykyään siis poika on 15 ja tytär juuri täyttänyt 17).

Itseä on vaan nyt vähän myöhemmin alkanut mietityttämään että kuinka normaalia tälläinen on että sisko ja veli käyvät kahdestaan aina saunomassa. Erityisesti kun alunperin se olimme me jotka tätä ideaa ajoimme. Miten teillä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan huono trolli. Melko normaaleissa suomalaisissa kotitalouksissa saatetaan saunoa koko perhe yhdessä, mutta ei nyt sentään niin, että teinit keskenään sekasaunoisivat.

Vierailija
22/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako sisko imeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saunavuorojako ei voinut jakaa niin, että äiti ja tytär ja isä ja poika menisivät yhdessä?

Olisi voinut, mutta me halutaan miehen kanssa saunoa yhdessä

Ap

Samasta syystä kuin lapsesi viihtyvät saunassa kahdestaan? 😉

Vierailija
24/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saunavuorojako ei voinut jakaa niin, että äiti ja tytär ja isä ja poika menisivät yhdessä?

Ap

Ja teidän haluamisenne on luonnollisesti tärkeämpää kuin mitä teinit mahdollisesti haluaisivat, vai?

Vierailija
25/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on kyllä ryntäät isommat kuin itsellä ja olen nähnyt pojan niitä tuijottavan. Ensi kerralla kun menevät yhdessä saunomaan, teen kyllä yllätystarkastuksen saunatiloihin. ap

Vierailija
26/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä on kyllä ryntäät isommat kuin itsellä ja olen nähnyt pojan niitä tuijottavan. Ensi kerralla kun menevät yhdessä saunomaan, teen kyllä yllätystarkastuksen saunatiloihin. ap

Ei ole oikea ap. Taaskaan

Ap

Vierailija
27/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja teidän haluamisenne on luonnollisesti tärkeämpää kuin mitä teinit mahdollisesti haluaisivat, vai?

No siis ei, mutta niin kuin sanoin että ei sieltä teinien puolelta ole tullut palautetta että haluaisivat takaisin vanhaan järjestelmään. Siis jos haluaisivat saunoa yksinään niin se olisi täysin okei ja järjestyisi. Nykyinen systeemi vaan säästää rahaa ja kaikki tuntuvat tykkäävän siitä

ap

Vierailija
28/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis huonot seksivitsit voi lopettaa.

Ap

No huono vitsi on koko aloituksesi.

Ei pidä edes tehdä lapsia, jos ei ole varaa järjestää nuorille aikuisille eri sukupuolta oleville sisaruksille omia saunavuoroja.

Vierailija
29/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt tytärpuoleni kanssa saunassa siitä asti kun hänet ensi kerran näin eli kun hän oli viisi vuotias. Nyt hän on 22 ja tänäänkin mennään saunaan yhdessä hänen ja avovaimoni kanssa.

Vierailija
30/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt tytärpuoleni kanssa saunassa siitä asti kun hänet ensi kerran näin eli kun hän oli viisi vuotias. Nyt hän on 22 ja tänäänkin mennään saunaan yhdessä hänen ja avovaimoni kanssa.

Pitääkö seisokkia peitellä?

Vierailija
31/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko saunasta läiskettä kun teinit saunovat?

Vierailija
32/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset muodot tytärpuolella?

Vierailija
33/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahha

Vierailija
34/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset muodot tytärpuolella?

Isot D rinnat ja hoikka vartalo. Sheivattu pillu.

Mukavaa käydä hänen kanssaan saunassa.

Vierailija
35/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono satu AP. Ei sulla mitään lapsia ole saati puolisoa parempi onni jollain muulla foorumilla 0/5

Vierailija
36/37 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään vaihdellen seteillä

Äiti+isä

Äiti+tytär

Isä+poika

Tytär

Poika

Äiti

Isä

Meillä saa vanhemmatkin saunoa halutessaan ihan itsekseen. Puusauna. 

Vierailija
37/37 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kaikki pervot kokoontuu. Jos haluavat käydä keskenään saunassa niin en näe mitään ongelmaa tuossa. Eiköhän jompi kumpi sanoisi, jos tuntuu jotenkin kiusalliselta. Sitten vaihdatte systeemiä. On vaan hyvä, että alastomuuteen suhtautuu rennosti. Älä suotta tee ongelmaa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän