Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyvätkö eri sukupuolta olevat sisarukset saunassa yhdessä?

Vierailija
23.12.2021 |

Meillä käytiin koko perheen kanssa saunassa pitkäänkin, mutta sitten kun tytär alkoi saavuttaa teini ikää niin annettiin hänen mennä yksin suihkuun ja saunaan. Hieman myöhemmin myös poika alkoi käymään itsenään saunassa. 3 saunavuoroa vie paljon aikaa (ja näkyy kyllä sähkölaskuissa, jos joka sunnuntai saunotaan) niin pyydettiin että teinit menisivät samaan aikaan saunaan. Sen jälkeen ollaan tässä noin vuosi menty systeemillä jossa meillä on ns "teinien saunavuoro" ensin ja sitten meidän "aikuisten saunavuoro". (Nykyään siis poika on 15 ja tytär juuri täyttänyt 17).

Itseä on vaan nyt vähän myöhemmin alkanut mietityttämään että kuinka normaalia tälläinen on että sisko ja veli käyvät kahdestaan aina saunomassa. Erityisesti kun alunperin se olimme me jotka tätä ideaa ajoimme. Miten teillä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä ollut anaalia?

Vierailija
2/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käy. Teini-ikäinen poika saattaa lähteä meidän aikuisten mukaan joskus, mutta tyttö haluaa mennä aina yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuaallakaan sitä pääsisi siskoa panemaan?

Vierailija
4/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne siellä nu ssii, nuolee ja imee, se on ihan varma.

Vierailija
5/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan se löylykauhan tarjoaja ehtii neuvomaan.

Vierailija
6/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jatkona vielä se että siis voiko tämä olla jotenkin haitakasi tai pitäisikö tämä lopettaa ja antaa heille erilliset sauna vuorot. Mutta sitten taas, he ovat kyllä ilmeisesti tykänneet saunoa kahdestaan, enkä tiedä onko oikeutettua tehdä sille stoppi vain heidän sukupuolensa takia. 

Ap

Vierailija
7/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi ollut noin niin en olisi ikinä käynyt teininä saunassa.

Vierailija
8/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tuommoinen 14 vuotta okei pistää sisarukset saunomaan erikseen.

Aikuisten sisarusten saunominen yhdessä on toki suositeltavaa.  Se edistää tutkitusti mielenterveyttä.

Vierailija
9/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis huonot seksivitsit voi lopettaa.

Ap

Vierailija
10/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin perheitä, jossa teinit saunoo koko perheen kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Sen sijaan ei ole normaalia, että vanhemmat tähän painostaa. Itse aloin käydä vain yksin saunassa noin 12v iässä, vaikka minulla on vain siskoja.

Vierailija
11/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saunavuorojako ei voinut jakaa niin, että äiti ja tytär ja isä ja poika menisivät yhdessä?

Vierailija
12/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä olisi ollut noin niin en olisi ikinä käynyt teininä saunassa.

Siis tämä on se mitä itsekkin olen miettinyt. Aikoinaan vuosi sitten poika vähän vastusti, muttei oikeastaan vuoteen ole kuultu mitään valituksia tästä tai pyyntöjä että pääsisikö yksin saunaan. Päin vastoin olen ihan kuullut että tytär pyytää veljeään ja poika siskoaan saunaseuraksi aina vähän väliä. En oikein tiedä pitäisikö tätä kieltää kun he ilmeisesti tykkäävät peseytyä kahdestaan

ap

Vierailija
13/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan helvetin perverssiltä. Joko omat vuorot tai sitten sukupuolen mukaan.

Vierailija
14/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen moniakin perheitä, jossa teinit saunoo koko perheen kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Sen sijaan ei ole normaalia, että vanhemmat tähän painostaa. Itse aloin käydä vain yksin saunassa noin 12v iässä, vaikka minulla on vain siskoja.

No tämä painostaminen on alkanut vähän itseäkin jälkikäteen vähän nyppiä, mutta niin kuin olen jo kertonut niin ilmeisesti he tykkäävät peseytyä ja saunoa kahdestaan niin en enää tiedä kannattaako minun esim: pyytää anteeksi tai muuta

Ap

Vierailija
15/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saunavuorojako ei voinut jakaa niin, että äiti ja tytär ja isä ja poika menisivät yhdessä?

Olisi voinut, mutta me halutaan miehen kanssa saunoa yhdessä

Ap

Vierailija
16/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen nähnyt heidän pesevän toisiaan suihkussa, mutta ilmeisesti osaavat olla saunan puolella ihan sivistyneesti. ap

Vierailija
17/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä kelpaa sukurutsautta harrastaa!

T. Sun poika

Vierailija
18/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen nähnyt heidän pesevän toisiaan suihkussa, mutta ilmeisesti osaavat olla saunan puolella ihan sivistyneesti. ap

Ei ole oikea ap

Ap

Vierailija
19/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleekö tyttö saunan jälkeen jalat hieman erillään?

Vierailija
20/37 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun siskolle alkoi tulla muotoja, niin aloin käymään yksinäni saunassa. olisi ollut noloa jos sisko olisi nähnyt jäykistyvän elimen.