Kuinka monta kiloa sinulla on ylimääräistä mallimittoihin?
Ihanteellinen mallimitta: paino jaettuna pituus x pituus metreinä = enintään 18,5.
Esimerkki: olen 1,67m pitkä ja painan 68 kiloa. 68/(1,67*1,67)=24,38.
Jotta tietäisin mallimittani (BMI 18,5), kerron sillä luvulla 1,67*1,67*18,5=51,6
Minulla on 16,4 kiloa matkaa mallimittoihin.
Kommentit (23)
Aloittajalla taitaa olla vähän faktat pielessä.
48 grammaa olis liikaa. Tai sitten en osannut laskea. :D
XL-malliksi olen nyt hyvä, 172/70.
Mallinmitat täyttävä on myös pitkä, joten en koskaan voisi täyttää niitä 166-senttisenä. Eipä aloittajallakaan ole toivoa mallinmitoista.
Olen alle tuon 18.5, eli mallimitoissa.Paitsi pituuden puolesta
Joku 20kg liikaa. Mutta reilu 10 aion tiputtaa pois.
Usein mallien BMI on kyllä alle 18,5. Siis kun puhutaan catwalk-malleista. Ja pituus ja muut mitat merkitsevät myös. Typerä aloitus.
Olen pituuden puolesta mallimitoissa, mutta painoa varmaan ainakin kymmenisen kiloa liikaa, bmi 20,5. En tosin haluaisi edes olla mallimitoissa.
Bmi 16 eli oon ilmeisesti jo määränpäässä
Paino on ihan ok, pituutta saisi olla ainakin 15 cm enemmän.
BMI on vähän päälle 17, että sen puilesta menis, mutta oon 160cm, eli liian lyhyt. No ei kyllä haittaa.
Mitat nyt 175/73 eli 15kg vähemmän ja 5cm enemmän.
15cm liian vähän pituutta mullakin, sille mitalle varmaan olisi painokin jo sopiva.
10kg, mutta enemmän varmaan mättää nuo puuttuvat sentit, ainakin 10cm:)
900grammaa :D painan nyt 50kg ja mallimitoissa olisin jos painaisin 49,1kg :D
Koska en ole malli enkä tavoittele sitä ammattia, ei painollani tai pituudellani ole mitään merkitystä. Omat läskini jaksan kantaa hyvin ilman ap:n tai kenenkään muunkaan av-mamman apua.
Eihän sitä oikeasti kiloissa mitata vaan senteissä, mutta sinun laskukaavallasi ennen raskautta: 46/(1,65*1.65)=16.8 ja tällä hetkellä kuudennella kuulla raskaana: 52/(1.65'1.65)=19.1. Mutta oikeasti en lähelläkään "mallimittoja", sillä vyötäröni on tällä hetkellä ISO :D
Olet ollut nuoruudessani malli, pituutta 173 cm(80-luvulla sentit riitti). Painoin tuolloin 51-57 kg. Nyt olen 68 kg, siitä voi laskea...
En jaksa laskea