Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan kolmatta rv16+4, enkä tunne liikkeitä

Vierailija
07.04.2015 |

Olen lukenut, että on ihan normaalia, etteivät uudelleensynnyttäjätkään välttämättä tunne vauvan liikkeitä kuin vasta 18-20 viikoilla,mutta kuitenkin huolettaa. Mulla oli reilu 2viikkoa sitten neuvola (rv 14), jossa kaikki ok ja sydänänet kuului. Kätilö sanoi, että vauva on niin edessä, että varmaan jo parin viikon kuluttua tunnet vauvan liikkeet ja tuo lause sai minut odottamaan potkuja ja kun niitä en ole tuntenut, niin huolestumaan.

Kaikki on muuten ok, mitään vuotoja tai kovia kipuja mulla ei ole ollut

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka edessä.

Vierailija
2/4 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan toista ja liikkeet alkoi tuntua vasta 21. viikolla. Istukka on nyt edessä, esikoisesta oli takana ja aloin tuntea ekassa raskaudessa liikkeitä aikaisemmin kuin nyt. Olin hirveän huolissani siihen asti kunnes liikkeitä alkoi tuntua päivittäin. Eiköhän sinullakin ole kaikki ok! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaikki muut raskaudet istukka takaseinässä niin tuntui liikkeet aikaisin. Nyt etuseinässä niin vasta joskus viikko 21-22 alkoi jotain tuntumaan

Vierailija
4/4 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti kaikki on hyvin tässä raskaudessa. Sitä vaan on niin huolissaan vähän kaikesta, nyt kun tämä on tällainen iltatähti vielä ja tuntuu niin uskomattomalta, että saan vielä vauvan. ap