Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vko vauva nukkuu vain 12-15h vuorokaudessa yhteensä!

Vierailija
07.04.2015 |

On mielestäni liian vähän.
Illat/alkuyö menee valvoessa koliikin vuoksi, aamuisin ja päivisin nukkuu hyvin mutta vain 1-2h pätkiä (yöllä jopa 4h). Mitä tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, mikäli itkut ei johdu allergiasta tms.

Mun nuorimmainen oli juurikin tuollainen..päivät ja illat meni sylitellen. Nyt vuoden ikäinen "normaali" taapero. :)

Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen manduca tai kantoliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei vielä ehtinyt syntyä ku on ihan liikaa sulle

Vierailija
4/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia tulemaan toimeen vähemmillä unilla mitä ennen lasta.

Vierailija
5/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutua!

Vierailija
6/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudu, sun vauvasi vain ei tarvitse niin paljon unta kuin sinä haluaisit.

Vierailija
7/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika oli samanlainen tuon ikäisenä, ei silloin paljoa naurattanut kun kaiken mitä nukkui, niin mahdollisimman lyhyissä pätkissä. Itse olin sektion jäljiltä hyvin kipeä eikä miestä kiinnostanut auttaa. Lapsi huusi, huusi ja huusi, mikään saamani koliikkiaikana lievittävä vinkki, niksi tai temppu ei toiminut.

Tilanne eskaloitui suostumuksellani tehtyyn lastensuojeluilmoitukseen, koska apua ei muuten herunut ilman ilmoituksen tekoa.

Tilanne arvioitiin ja sain apua, seurannan aikana todettiin, etten missään vaiheessa laiminlyönyt lapsen hoitoa ja yksi työntekijä totesi, että ennen tällaiset tilanteet hoidettiin kodinhoitajan avulla. Se on ilmeisesti palvelu, jonka lakkauttamisen jälkeen lastesuojeluilmoitukset ja huostaanotot ovat lisääntyneet radikaalisti. Tämä palvelu on kai tullut jossain määrin takaisin? En tiedä.

Selvitä, onko mahdollista saada jotain apua kotiin, jos omat voimat tuntuvat hiipuvan.

Tsemppiä ja voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi