Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampere vai Turku?!

Vierailija
07.04.2015 |

Mies jätti ja nyt on niin sanotusti Suomen kartta auki, voisin siis muuttaa minne vaan, mutta ajattelin kuitenkin näitä kahta ihanaa kaupunkia, missä olen käynyt, mutten kuitenkaan asunut kummassakaan. Nyt siis tarvitsen teidän asiantuntevaa apua muuttopäätöksessäni ja kertokaa kumpi kaupunki olisi oma suosikkinne ja miksi? Työtä näyttää löytyvän kummastakin kaupungista kohtuullisen hyvin, mutta kummassa olisi elämisen meno mukavampaa? Olen 40v nainen, mutta sydämeltäni nuori ja haluaisin mennä viuhtoa vielä vähän yöelämässäkin.

Helsingissä olen asunut viimeiset 15v. ja se ei koskaan ole tuntunut kotikaupungilta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Turkuun, ihana kaupunki. Itse olen muualta kotoisin ja turkulainen ollut vasta puolisen vuotta. Asun hyvällä, rauhallisella alueella lähellä keskustaa ja viihdyn todella hyvin.

Vierailija
22/23 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin kannatta jäädä jos arvostat yhtään sitä ilmapiiriä mikä siellä on, aivan eri kuin esim tre. Itse tein sen virheen että muutin pois hki, ei ollut mun paikka tampere yhtään eli äkkiä pois kun se oli mahdollista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku! Eihän tuo ole edes mikään kysymys.