Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kivittäkää vain, mutta teki mieli kirkua kun kuulin kaverin lapsen nimen..

Vierailija
07.04.2015 |

.. VEETI. ei olekaan kuin neljäs pikku-Vetti tuttavapiirissämme ! en ymmärrä, mite vaisu ja korvanpoisto-voiteen mieleen tuova nimi voi olla noin järjettömän suosittu.. liekö sitten uusi Esa/Jani?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvanpoisto voide :DD

Vierailija
2/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sulta pois jotenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei tosi hyvä juttu että et kirkunut. Vähänkö olisit vaikuttanut epäkohteliaalta.

Vierailija
4/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään, normi nimi on, luulin jo että kyse jostain strippari-, lähiö- tai wt-nimestä vähintään!

Vierailija
5/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on Veeti ja aivan nimensä näköinen hurmuri :) Kiltti poika ! Eikä nimessä ole mitään ällöä. Suvussa eikä tuttavapiireissä ole Veeti-nimisiä.

Vierailija
6/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti on ihan ok pikkupojalla muttei isolla miehellä!
Miettikää Veeti Kalliota! Se nimi vaan vie uskottavuuden koko äijältä!

Vierailija
7/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, omaankin tuttavapiiriin kuuluu kolme Veetiä jolla yhdellä Niko-niminen veli ja toisella Venla-niminen sisko..

Vierailija
8/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä on jo neljä alle 2-vuotiasta Jarea. Ihanan persoonallista, kun samassa pk-ryhmässäkin kaikilla pitää olla joku lisäkirjain, että lapset erottaa itsensä toisista. 

Vierailija
9/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetti -uusi korvanpoistovoiden mammoille jotka eivät kestä normaalia ääntä elämässään.

Vierailija
10/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:24"]

Minun tuttavapiirissä on jo neljä alle 2-vuotiasta Jarea. Ihanan persoonallista, kun samassa pk-ryhmässäkin kaikilla pitää olla joku lisäkirjain, että lapset erottaa itsensä toisista. 

[/quote]

No mut timantit on ikuisiaaa, ja niiltä ei myöskään työt lopu, kun ne on öissä töissä, ei missään myymälöissä!

Vierailija
11/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:26"]

Vetti -uusi korvanpoistovoiden mammoille jotka eivät kestä normaalia ääntä elämässään.

[/quote]

Nyt kevätuutuutena Vetti Nomine - korvanpoistovoide niille, joiden tekee mieli kirkua kuullessaan vääränlaisen nimen! 

Vierailija
12/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:15"]Lienee sulta pois jotenkin?
[/quote]
No, ne korvat nyt ainakin :)

Vierailija
13/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jokainen antaakin lapselle sen nimen mistä tykkää, niin kyllä on jotenkin mielikuvituksen puutetta antaa sisaruksille nimiksi Ada & Ida, Veeti & Venla, Niko & Nea..

Vierailija
14/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tuttavapiiristämme olet? Minna? Voit vaikka soittaa minulle tai Veetin isälle, mielellämme kerrotaan sinulle miksi päädyimme tuohon nimeen.

Vierailija
15/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh makunsa kullakin. En kyllä itsekään erityisemmin kyseisestä nimestä pidä.

Vierailija
16/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ainakaan tulevalle aikuiselle miehelle mitään etua tuo. Veeti on kaikesta huolimatta vähän lapsen nimi. Ei huono, mutta ei ehkä parhainkaan vaihtoehto.

Vierailija
17/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:39"]

Kukahan tuttavapiiristämme olet? Minna? Voit vaikka soittaa minulle tai Veetin isälle, mielellämme kerrotaan sinulle miksi päädyimme tuohon nimeen.

[/quote]

Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
18/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:42"]No ei tuo ainakaan tulevalle aikuiselle miehelle mitään etua tuo. Veeti on kaikesta huolimatta vähän lapsen nimi. Ei huono, mutta ei ehkä parhainkaan vaihtoehto.
[/quote]

Kyllä tuo muuttuu aikuisen nimeksi samalla kun Veetit ikääntyvät itsekin, tällä hetkellä suurin osa vaan on nuoria. Eiköhän joskus aikoinaan ole taivasteltu samalla lailla Sirpoja ja Jormiakin.

Vierailija
19/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 8-vuotiaasta asti ollut selvillä mitkä nimet haluaisin antaa tyttärelleni. Samoin mieheni on jo ennen tapaamistamme miettinyt mitkä nimet haluaisi pojalleen. Olisi aika karua "joutua" vaihtamaan nuo nimet sitä mukaa, minkä nimisiä lapsia lähipiiriin tupsahtelee...tai mikä nimi minäkin vuonna sattuu olemaan IN tai OUT. Kyllä ne nimet tulevat meillä olemaan täysin omien mieltymyksien mukaisia, vaikka kaikki lapsen serkut sattuisivatkin jo samaa nimeä kantamaan :D.

Vierailija
20/86 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtään, paitsi sen laulajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä