Pystyisitkö nukkumaan uuden puolisosi kanssa hänen entisessä aviovuoteessaan?
Kommentit (10)
Unelmoin uudesta sängystä, mut nyt ei oo varaa...
syön myös samoista astioista, käytän samaa pyyhettä jne jne... :)
siellä entisen suhteen aikaisia tavaroita ym. niin kyllä mä uskon että tehtäis radikaali " siivous" ennen kuin kantaisin omia kamojani taloon. Uskoisin että hankittaisiin aika lailla uudet yhteiset pyyhkeet, verhot, astiat, sängyt, sohvat, matot ym ym...
Paitsi että siippa ei sentään naimisissa asti ollut exänsä kanssa.
Huonosti nukun kyllä, kun on liian pehmeä ja vanha sänky.
Mutta nyxä nukkuu samoissa lakanoissa, käyttää samoja pyyhkeitä, samoja astioita joita mulla oli jo exän kans. Ei sitä kait haittaa, ei oo ikinä siitä valittanut.
Välillä mua vähän mietityttää että eikö sitä haittaa rakastella samojen lakanoiden seassa jossa jo rakastelin exän kans, mutta näköjään ei haittaa. Eikä sekään että meillä on sama vanha peitto mikä mulla oli jo exän kans.
jämät muutenkin kelpaa? Olishan se aika hullua, jos kaks eronnutta ihmistä heittäis entiset kamat menemään ja ostais uudet yhteiset.
Nukun kyllä vieläkin ex miehen ja uuden vaimon vanhassa sängyssä. Ostivat uuden ja minä sain vanhan halvalla
Mutta miettikääpäs jos niissä olisi vanhat lakanat, ja joutuisitte itse vaihtamaan ne ja pesemään. Olen joutunut kokemaan ja kyllä ärsytti!
Eli voisin nukkua. Paisi jos ex-emäntäkin olis vielä samassa sängyssä niin sitten en...