Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko mies tosissaan!?

Vierailija
07.04.2015 |

Viimevuonna lähennyin erään miehen kanssa yhden baari-illan jälkeen. Mitään suudelmaa ihmeellisempää ei kuitenkaan tapahtunut meidän välillämme. Mies minua on n. 10 vuotta vanhempi ja olemme tunteneet toisemme yhteisten ystävien kautta jo vuosia. Tuon viimevuoden baaritapaamisen jälkeen laittelimme jonkin verran viestiä ja olimme puolin ja toisin kiinnostuneita toisistamme. Minä olin silloin vielä suhteessa. Paristi vaihdoimme suudelmia kun näimme, muuten vain viestittelimme ja jaoimme ajatuksia siitä mitä elämältä haluaisimme. Sitten mies lopetti viestittelyt kuin seinään...eikä aikaakaan kun hänellä oli baarissa kainalossaan uusi nainen. Nyt minä itse olen eronnut kuukausia sitten ja n. 2 kk sitten tämä mies alkoi laittamaan viestiä, kyseli vain että mitä kuuluu jne. Vastailin hänelle vain suurpiirteisesti. Usein tuli viestiä mutta ei kuitenkaan päivittäin. Nyt sitten törmäsin tähän mieheen baarissa ja hän sanoi että haluaisi oikeasti minusta itselleen tyttöystävän ja joskus vaimon! Mitä mun nyt pitäisi tehdä, tässä puntaroin että voinko luottaa tähän mieheen. Selitykseksi siihen että lopetti viestittelyn silloin joskus oli se että minä olin vielä edellisessä suhteessa (tämä on ihan fiksu selitys). Mutta uskallanko luottaa tähän mieheen. Mieheen joka tulee sanomaan että haluaa minut vaimokseen ja elää lopun elämäänsä kanssani! Meillä molemmilla on lapsia aiemmista suhteista ja siksikin olen hiukan varovainen, koska ei tässä olla yksin liikkeellä. Mies sanoi että hänellä on oikeasti tunteita minua kohtaan ja haluaisi minut itselleen. Kun sitten sanoin että en tiedä uskallanko luottaa ja antaa itseni kokonaan taas jollekin joka särkee sydämeni (edellinen suhteeni päättyi miehen pettämiseen) . Tähäm mies vastasi että haluaa näyttää minulle olevansa minun luottamukseni arvoinen....apua auttakaa, mitä mun pitäisi ajatella...kyllä minullakin tunteita tätä miestä kohtaan on jos vain uskallan päästää ne valloilleen..suojelenko itseäni turhaan..!? Kiitos jo etukäteen vastauksista! <3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaa tutustua mieheen seurustelun kautta tarkemmin. Voi olla ihan vilpitönkin puheissaan eli on avoin. Ei kannata kuitenkaan heti muuttaa yhteen ennen kuin tuntee vielä paremmin. Kadut ellet ota selvää.

Vierailija
2/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde päättyi miehen pettämiseen ja ap suuteli ja viestitteli toisten kanssa samalla...
Rakennetaanko tässä ristiriitoja kunnon provokeskustelua varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:33"]Edellinen suhde päättyi miehen pettämiseen ja ap suuteli ja viestitteli toisten kanssa samalla...
Rakennetaanko tässä ristiriitoja kunnon provokeskustelua varten?
[/quote]

Juuri niin. Ja tässä on valmiiksi mietittynä jo uusperhekuvioitakin.
paljon hyvää jänkättävää

Vierailija
4/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua! :D

Vierailija
5/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet :D veikkaappa ihan itse miten tossa käy? Hahhahahaa! :D

Vierailija
6/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suojele itseäsi turhaan. Kuulostaa aivan prikulleen mieheltä, joka haluaa päästä vain housuihisi. Nim. Kokemusta on. Mieti itse, että olisiko hän ottanut yhteyttä sinuun useimmin, jos haluaisi sinulta enemmän... Helppo tapa saada nainen sänkyyn ja vielä monesti, jos nainen uskoo tuon väitteen.

Vierailija
7/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:11"]Minusta sinun kannattaa tutustua mieheen seurustelun kautta tarkemmin. Voi olla ihan vilpitönkin puheissaan eli on avoin. Ei kannata kuitenkaan heti muuttaa yhteen ennen kuin tuntee vielä paremmin. Kadut ellet ota selvää.
[/quote]
ei kannata. Mies saa näin käytettyä hyväkseen. Tuollainen käytös ei ole aikuiselta mieheltä vilpitöntä. Teinipojaltakin käytös olisi hivenen outoa, mutta..

Vierailija
8/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen lapsiesi suhteen ja suojele heitä aina. Muista, että lapset ovat aina tärkeämmät kuin yksikään tuleva miehesi. Itse olen uusioperheestä kärsinyt lapsi, nykyään aikuinen. Minun isäpuoleni mustamaalasi minua äidilleni päivittäin, niin että satuin kuulemaan heidän keskustelunsa. Lopulta isäpuoli sai äitini uskomaan kaiken paskan.... Nyt minulla ei enää ole äitiä... Äiti on hengissä kylläkin, mutten ole tekemisissä hänen kanssaan. Minulla on aavistuksia, että isäpuoleni haluaa vain kontronnoinnillaan pitää äitini vallassaan....

Vierailija
9/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:09"]Ole varovainen lapsiesi suhteen ja suojele heitä aina. Muista, että lapset ovat aina tärkeämmät kuin yksikään tuleva miehesi. Itse olen uusioperheestä kärsinyt lapsi, nykyään aikuinen. Minun isäpuoleni mustamaalasi minua äidilleni päivittäin, niin että satuin kuulemaan heidän keskustelunsa. Lopulta isäpuoli sai äitini uskomaan kaiken paskan.... Nyt minulla ei enää ole äitiä... Äiti on hengissä kylläkin, mutten ole tekemisissä hänen kanssaan. Minulla on aavistuksia, että isäpuoleni haluaa vain kontronnoinnillaan pitää äitini vallassaan....
[/quote]
vihaan äitiäni sen takia nykyään. Hän ei enää välitä minusta...

Vierailija
10/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:26"]Ollaan kaveripohjalta tunnettu muutamia vuosia...itse mietin samaa että pitäisikö olla varuillaan..ei mies nyt suoraan kosinut, mutta sanoi että jos hän minut ensin tyttöystäväkseen saisi niin vihille veisi ja haluaisi yhteisen tulevaisuuden ja loppuelämän. Meillä on paljon yhteisiä kavereita, mies on aina vaikuttanut ihanalta, naistenmiehen vikaa hänessä on kuitenkin aina vähän ollut, siksikin mietin nyt todella tarkasti...kovasti hän vakuuttelee että on luottamuksenk arvoinen ja haluaisi rauhoittua aloilleen ja että hänellä olisi koti jossa olisi rakastava ilmapiiri niin lapsille kuin aikuisillekin..lapset ovat hänelle tärkeitä niinkuin minun lapseni minulle...
[/quote]
kuulostaa yleisten tärkeiden asioiden jauhannalta... Kliseitä täynnä...naistenmiehen vikaa aina ollut... Ja ikä oli?haluaisi rauhottua aloilleen? Miksei heti voisi lopettamalla naisten pyörittämisen....:D En usko, en usko, en usko....

Vierailija
11/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotensakin outoa, että tauon jälkeen kohtaatte ja hän vaan pamauttaa "kosinnan" päin näköä ja selittelee tekonsa parhain päin... Jos siis ymmärsin tekstisi oikein? Itse olisin ainakin varuillani.

Vierailija
12/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kaveripohjalta tunnettu muutamia vuosia...itse mietin samaa että pitäisikö olla varuillaan..ei mies nyt suoraan kosinut, mutta sanoi että jos hän minut ensin tyttöystäväkseen saisi niin vihille veisi ja haluaisi yhteisen tulevaisuuden ja loppuelämän. Meillä on paljon yhteisiä kavereita, mies on aina vaikuttanut ihanalta, naistenmiehen vikaa hänessä on kuitenkin aina vähän ollut, siksikin mietin nyt todella tarkasti...kovasti hän vakuuttelee että on luottamuksenk arvoinen ja haluaisi rauhoittua aloilleen ja että hänellä olisi koti jossa olisi rakastava ilmapiiri niin lapsille kuin aikuisillekin..lapset ovat hänelle tärkeitä niinkuin minun lapseni minulle...

Vierailija
13/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sä tunnustella mitä lähempi yhteys hänen kanssaan tuo mukanaan. Ei siihen heti pidä eikä kannatakaan vetää lapsia ja uusperhekuviota mukaan. Se ei kyl poista riskiä, että mies loukkaa sua, mut omalla vastuulla ja lapset pois alkujutuista. Terv. nro 2