Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko CV pakollinen?

Vierailija
06.04.2015 |

Minulla ei ole oikein mitään mairittelevaa työhistoriaa eikä kyseiseen työhön liittyvää sellaista, mutta tarvitseeko työhakemukseen liittää mitään CV:tä jos ilmoituksessa sanotaan että ei tarvitse olla työkokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:10"]

Ei se pakollista ole, mutta aika turha on haaveilla kunnollisista töistä. Puhelinmyyjäksi toki kelpaat.

[/quote]

No jos rehellisiä ollaan niin olen kärsinyt mt-ongelmista, eikä työkokemusta siis ole juurikaan, jolloin minusta tuntuu että tuomalla tämän ilmi ammun itseni alas sen sijaan että parannan mahdollisuuksiani. Toisaalta olen työskennellyt freelance yrittäjänä, jolloin ainoa työnantaja olen minä itse joten ei siitäkään mitään pitkää listaa saa. Kuten sanoin, työ mitä haen ei ilmoituksen mukaan vaadi työkokemusta.
[/quote]
Kyllä se cv kannattaa silti olla. Mainitset siinä perustietosi lähtien koulutuksesta ja tuon freelancer-urasi. Se on parempi kuin ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:hen sisältyy paljon muutakin kuin työkokemus, esimerkiksi alaan tarvittavien asioiden hallinta kuten kieli- tai tietokonetaidot. Työnantaja saa osaamisestasi paljon selkeämmän kuvan cv:n perusteella kuin avoimesta hakemuksesta, joten suosittelen vahvasti sen liittämään.

Vierailija
4/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, muuten pilaat mahkut työhön kokonaan.

Vierailija
5/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla kuitenkin koulutuksia ja aiempia työkokemuksia, jotka on hyvä listata muiden spesiaaliosaamistesi kanssa. Pelkän hakemuksen lähettäjän osaamisista ei saa saa kunnon kuvaa ilman cv:tä.

Vierailija
6/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakollista ole, mutta aika turha on haaveilla kunnollisista töistä. Puhelinmyyjäksi toki kelpaat.

Vierailija
7/7 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:10"]

[/quote]

No jos rehellisiä ollaan niin olen kärsinyt mt-ongelmista, eikä työkokemusta siis ole juurikaan, jolloin minusta tuntuu että tuomalla tämän ilmi ammun itseni alas sen sijaan että parannan mahdollisuuksiani. Toisaalta olen työskennellyt freelance yrittäjänä, jolloin ainoa työnantaja olen minä itse joten ei siitäkään mitään pitkää listaa saa. Kuten sanoin, työ mitä haen ei ilmoituksen mukaan vaadi työkokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän