Hyvän miehen jättäminen kolmenkympin kriisin vuoksi?
Elän aikalailla unelma elämääni. Sain tänä vuonna unelma työpaikkani, minulla on ihana mies joka on paras ystäväni, ja olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Olemme puhuneet häistä jo useamman vuoden, ja tämän vuoden alussa mies alkoi myös puhumaan perheen perustamisesta. En ole koskaan aiemmin halunnut lapsia, mutta jotenkin lämpenin ajatukselle.
Kaikki tuntui ihan hyvältä vielä tässä vaiheessa. Ainoa ongelma oli, että olen jo useamman vuoden harmitellut suhteesta puuttuvaa intohimoa. Mies ei ole omaa tyyppiäni, mutta ajattelin aina että rakkaus riittää ja että panostamalla suhteeseen voimme korjata ongelmat makuuhuoneessa.
Sitten täytin 30 ja siitä lähtien minulla on ollut aivan kamala ahdistus. Makaan yöt sängyssä hereillä ja mietin, että tässäkö tämä oli. Mies on vieläkin paras ystäväni, mutta en tunne häntä kohtaan minkäänlaista vetoa enää. En halua naimisiin, enkä todellakaan halua lapsia, tai en ainakaan halua lapsia tämän miehen kanssa. Olen viettänyt enemmän aikaa töissä ihan vaan, että ei tarvitse mennä kotia miehen luo. Tuntuu aivan sekopäiseltä, että edes ajattelen miehen jättämistä seksin vuoksi, kun hän kuitenkin on täydellinen kumppani muuten. Eikai muuten täydellistä kumppania voi jättää ilman hyvää syytä?
Pelottaa, että olen jotenkin seonnut tilapäisesti ja tulen katumaan miehen jättimistä. Sitten taas toisaalta pelottaa se miten voimakkaasti tunnen vetoa muita miehiä kohtaan, ja tulenko katumaan sitä, että tyydyin tähän suhteeseen. Onko täällä muita jotka ovat olleet tässä tilanteessa? Jäitkö vai lähditkö?
Kommentit (24)
Käy Tallinnan laivalla opettelemassa misten kanssa uusia temppuja.
Piristää teidän seksielämää kummasti
Lisäksi voit saada rahaakin
Itse lopetin suhteen kun tuntui ettei ole sitä intohimoa. Noh tässä seuraavassakin se loppui kuten myös seksi vähitellen. Yritän välillä herätellä mutta vaatii niin paljon hommaa kun pitää tehdä ns stressitön ympäristö yllätyksineen että avovaimo innostuu. Ensin kaikki mahdolliset kotityöt pakettiin, varmistaa että hänellä on työt paketissa niin ettei niitä pyöri mielessä, varmistaa päivän mittaan että on nukkunut hyvin, koska ei halua väsyneenä. Sitten omat työt lopettaa pari tuntia aikaisemmin, käy kaupassa, laittaa ruokaa pidemmän kaavan kautta, lasit viiniä, lämmittää saunan, aloittaa jo siellä varovaisen lämmittelyn ja noin 10% mahis seksiin.
Muuten menee mukavasti niin ei tässä enää vaihtamaan lähdetä. Ja niille jotka miettii, niin hoidan normaalistikin ruoan tekemisen, riskit ja pyykit. Avovaimo imuroi.
Tyypillinen tyhjäpäinen, seksiriippuvainen mies. En koskisi pitkällä tikullakaan.