Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän miehen jättäminen kolmenkympin kriisin vuoksi?

Vierailija
23.12.2021 |

Elän aikalailla unelma elämääni. Sain tänä vuonna unelma työpaikkani, minulla on ihana mies joka on paras ystäväni, ja olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Olemme puhuneet häistä jo useamman vuoden, ja tämän vuoden alussa mies alkoi myös puhumaan perheen perustamisesta. En ole koskaan aiemmin halunnut lapsia, mutta jotenkin lämpenin ajatukselle.

Kaikki tuntui ihan hyvältä vielä tässä vaiheessa. Ainoa ongelma oli, että olen jo useamman vuoden harmitellut suhteesta puuttuvaa intohimoa. Mies ei ole omaa tyyppiäni, mutta ajattelin aina että rakkaus riittää ja että panostamalla suhteeseen voimme korjata ongelmat makuuhuoneessa.

Sitten täytin 30 ja siitä lähtien minulla on ollut aivan kamala ahdistus. Makaan yöt sängyssä hereillä ja mietin, että tässäkö tämä oli. Mies on vieläkin paras ystäväni, mutta en tunne häntä kohtaan minkäänlaista vetoa enää. En halua naimisiin, enkä todellakaan halua lapsia, tai en ainakaan halua lapsia tämän miehen kanssa. Olen viettänyt enemmän aikaa töissä ihan vaan, että ei tarvitse mennä kotia miehen luo. Tuntuu aivan sekopäiseltä, että edes ajattelen miehen jättämistä seksin vuoksi, kun hän kuitenkin on täydellinen kumppani muuten. Eikai muuten täydellistä kumppania voi jättää ilman hyvää syytä?

Pelottaa, että olen jotenkin seonnut tilapäisesti ja tulen katumaan miehen jättimistä. Sitten taas toisaalta pelottaa se miten voimakkaasti tunnen vetoa muita miehiä kohtaan, ja tulenko katumaan sitä, että tyydyin tähän suhteeseen. Onko täällä muita jotka ovat olleet tässä tilanteessa? Jäitkö vai lähditkö?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on riskinä, että se intohimo loppuu seuraavankin miehen kanssa 2-3 vuoden suhteen jälkeen. Vaikka kävisi hyvä tuuri uuden miehen kanssa.

Huono tuurihan uuden ihmisen kanssa voi aina käydä. Osuukin kohdalle joku mulkvisti, vaikka alkuun vaikuttaa lupaavalta.

Niin, entä sitten? Sekö on syy jäädä epätyydyttävään parisuhteeseen, että se/ne seuraavatkaan ei välttämättä kanna pidemmälle? Mielestäni: ei ole!

Ei parisuhde ole mikään itseisarvo, eikä varsinkaan, jos siinä ei ole hyvä olla.

En tajua tuota ap:n hehkutusta, miten "on niin hyvä mies, vaikka ei olekaan tyyppiäni, enkä halua edes mennä illaksi kotiin". 😟

Kuulostaa siltä, että mies on hyvätuloinen ja tarjoaa ap:lle mukavan elämän. Mutta ei tuo mistään rakkaudesta kerro. Ap ei halua jättää lompakkoa, kun ei tiedä löytyykö toista yhtä paksua tilalle. 🙄

Minusta taas on naurettavaa vaihtaa kumppania parin vuoden välein vain sen takia, että parisuhde ei ole parisuhde ilman tulisesti räiskyvää intohimoa vuodesta toiseen. Siinähän nimenomaan itsetarkoitukseksi muodostuu se intohimo ja kaikki muut asiat, kuten luottamus, kunnioitus, muistot, unelmat, arvot jne heitetään noin vain romukoppaan, että päästään vähän naida nakuttelemaan jonkun carloksen kanssa. 

Monelle parisuhteen tärkein asia on nimenomaan fyysinen läheisyys ja intohimo.

Kaikki eivät tarvitse toista ihmistä tuomaan itselleen turvallisuuden tunnetta.

Tämä on ihan hyvä peruste parisuhteelle. Itse asiassa monet miehet toteuttavat sitä.

Kumppanit menevät vaihtoon aika tiuhaan. Sitten kuuskymppisenä vakiinnutaan.

Tämä. Minulla on ihan riittävästi ystäviä ja sosiaalisia suhteita ilman parisuhdettakin.

Olen yhdessä tyttöystäväni kanssa ensisijaisesti seksin takia.

Tyypillinen tyhjäpäinen, seksiriippuvainen mies. En koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
22/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoitsija taas vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Tallinnan laivalla opettelemassa misten kanssa uusia temppuja.

Piristää teidän seksielämää kummasti

Lisäksi voit saada rahaakin

Vierailija
24/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin suhteen kun tuntui ettei ole sitä intohimoa. Noh tässä seuraavassakin se loppui kuten myös seksi vähitellen. Yritän välillä herätellä mutta vaatii niin paljon hommaa kun pitää tehdä ns stressitön ympäristö yllätyksineen että avovaimo innostuu. Ensin kaikki mahdolliset kotityöt pakettiin, varmistaa että hänellä on työt paketissa niin ettei niitä pyöri mielessä, varmistaa päivän mittaan että on nukkunut hyvin, koska ei halua väsyneenä. Sitten omat työt lopettaa pari tuntia aikaisemmin, käy kaupassa, laittaa ruokaa pidemmän kaavan kautta, lasit viiniä, lämmittää saunan, aloittaa jo siellä varovaisen lämmittelyn ja noin 10% mahis seksiin.

Muuten menee mukavasti niin ei tässä enää vaihtamaan lähdetä. Ja niille jotka miettii, niin hoidan normaalistikin ruoan tekemisen, riskit ja pyykit. Avovaimo imuroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi