Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllisyys joulusta

Vierailija
23.12.2021 |

En mene tapaamaan vanhoja vanhempiani, joilla molemmilla perussairauksia. Asun itse leviämisalueella. Olisi kuulemma pitänyt mennä. Sukulaiset odottaa yhteydenottoa, mutten jaksa puhua. Mieheni perheessä on surua ja kuolemaa. Ei ole mistä antaa muille kun itsellä ei ole joulumieltä. Tuntuu, että en elä kenenkään odotusten mukaisesti ja olen pelkkä pettymys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
2/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ahdistuksen aikaa. Yksinäisyyttä, itsemurhia, alkoholismia, masennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on joulu

Syytän muita

Iloiten

Eikä rasitu polla

Kun itseäni katso en.

Vierailija
4/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Siskonpeti joulujakso! Areenassa.

Vierailija
5/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, aina väärin päin. Se vasta olisikin, jos olisit mennyt altistamaan vanhukset.

Vierailija
6/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse haluat joululta? Onko mitään, mikä tekisi olosta siedettävämmän? Ei aikuisen tarvi tanssia muiden pillin mukaan (vaikka joskus siltä tuntuukin).

Vierailija
7/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat joululta? Onko mitään, mikä tekisi olosta siedettävämmän? Ei aikuisen tarvi tanssia muiden pillin mukaan (vaikka joskus siltä tuntuukin).

Minä haluaisin, että koko joulua ei olisi. Se toive ei kaiketi toteudu. Sen jälkeen pitää vain toivoa, että joulu menisi äkkiä ohi ja saisi olla melkein vuoden siltä hullutukselta rauhassa.

Vierailija
8/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin, että koko joulua ei olisi. Se toive ei kaiketi toteudu. Sen jälkeen pitää vain toivoa, että joulu menisi äkkiä ohi ja saisi olla melkein vuoden siltä hullutukselta rauhassa.

Tämä ei ollut ap.

Ap haluaa olla rauhassa, oman miehen seurassa.

Vierailija
9/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
10/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut ap.

Ja sen sinä saat tehdä ilman hitustakaan syyllisyyttä. Itsekästä vaatia toista tekemään niin kuin itse haluaa. Joten sinä et ole se joka on itsekäs.

Vierailija
11/11 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut ap.

Ja sen sinä saat tehdä ilman hitustakaan syyllisyyttä. Itsekästä vaatia toista tekemään niin kuin itse haluaa. Joten sinä et ole se joka on itsekäs.

Kiitos luvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi