Kuka oikeesti lähtee yksin Pariisiin?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:15"]Mä olen harkinnut. Mulla on vapaata enemmän kuin miehellä ja ystävillä
[/quote]
xd
Eikun kaikki lähtevät ihan vaan leikisti ja kääntyvät kentältä takaisin. Helvetti, ap noita sinun äimistelyjäsi.
Pakko se on sinne yksin mennä kun kukaan nainen ei lähde mukaan.
Olin pari vuotta sitten vajaan viikon yksin Pariisissa. Tosi onnistunut reissu, vaikka seurakaan ei olisi ollut pahitteeksi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:16"]Eikun kaikki lähtevät ihan vaan leikisti ja kääntyvät kentältä takaisin. Helvetti, ap noita sinun äimistelyjäsi.
[/quote]
xd
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:18"]Olin pari vuotta sitten vajaan viikon yksin Pariisissa. Tosi onnistunut reissu, vaikka seurakaan ei olisi ollut pahitteeksi.
[/quote]
xd
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:17"]Pakko se on sinne yksin mennä kun kukaan nainen ei lähde mukaan.
[/quote]
xd
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:12"]?
[/quote]
Kukaan muu kun ap ja mä ei taida kuunnella hyvää musaa...
Mä kysyin täällä kerran kannattaako tunnustaa jos pettää, ja sain paljon hyviä neuvoja.
Ja näin saimme kansan raivostumaan pätkällä laulunsanoja XD
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:12"]?
[/quote]
Kukaan muu kun ap ja mä ei taida kuunnella hyvää musaa...
Mä kysyin täällä kerran kannattaako tunnustaa jos pettää, ja sain paljon hyviä neuvoja.
[/quote]
XD
Minä. Ihan työmatkalle menossa, ei ole tapana ottaa koko sukua mukaan työmatkoille muutenkaan.
Yksin matkustaminen ei tarkoita, että matkalla viettäisi kaiken aikansa yksin. Ihmisiin on mahdollista tutustua. Voitko uskoa.
No en minä ainakaan.
Tosin olen käynyt yksin Prahassa, Lontoossa, Varsovassa, Wienissä ja Budapestissa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:21"]
Yksin matkustaminen ei tarkoita, että matkalla viettäisi kaiken aikansa yksin. Ihmisiin on mahdollista tutustua. Voitko uskoa.
[/quote]
Ok itse tosin en ole tutustunut, jso ei asiakaspalvelijoiden kanssa juttelemista lasketa, mutta onhan sitä yleensä muutakin tekemistä riittämiin.
Lopettakaa jo ja kuunnelkaa Kuningasidean yksin Pariisiin XD
Mä olen harkinnut. Mulla on vapaata enemmän kuin miehellä ja ystävillä