Olen 22-vuotias ulkosuomalainen kotirouva, kysy mitä haluat?
Olen 22-vuotias ulkosuomalainen kotirouva, kysy mitä haluat! :)
Kommentit (12)
Miksi olet kotirouva 22-vuotiaana?
Kolmekymppisenä huomaat että nuoruutesi on jäänyt elämättä koska olet pönöttänyt rouvana viimeiset kymmenen vuotta.
Kuinka vanha miehesi on? Missäpäin maailmaa?
Terveisin 22-vuotias kotirouva Jenkeistä (nojoo, en kutsuisi itseäni kotirouvaksi - jatkan työntekoa kun saan työlupa-asiat kuntoon) :D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:06"]
Mikä on miehen palkka. Missä maassa asutte? Käytätkö merkkivaatteita? Haluatteko lapsia? Onko urasuunnitelmia itselläs? Tunnetko suomalaisia sieltä? Oletko saanut ystäviä? Mistä päiväsi koostuvat?
[/quote]
Miehen palkka: bruttona n. 8000 e kk
Maa: Belgia
Käytänkö merkkivaatteita?: En mitenkään erityisen paljon. Harvoin tuhlaan rahoja vaatteisiin.
Haluatteko lapsia: Kyllä, ehdottomasti, toivottavasti jo hyvin pian :)
Urasuunnitelmat: Aloitin täällä yliopisto-opinnot, jotka ovat nyt vähän tauolla kun ei se ala oikein tunnu omalta... joten katsellaan
Tunnetko suomalaisia täältä?: Täällä on paljon suomalaisia, ydinkeskustaan kun menee niin aika varmasti kuulee suomenkieltä, mutta itse en tunne kuin 2 suomalaista, joiden kanssa ystävystyin jo heti ensimmäisinä päivinä kun muutin tänne.
Olenko saanut ystäviä?: Mulla on pari läheisempää ystävää, vain yksi ystävistäni on paikallinen, muut ulkomaalaisia mutta ei se haittaa mua :)
Mistä päivät koostuu?: Aamulla teen mulle ja miehelle aamiaista, sitten teen ruokaostoksia, pyykkiä sun muuta ja käyn kerran päivässä pidemmällä lenkillä, se onkin ainoa urheilu mitä just nyt harrastan.
Pari kertaa viikossa tapaan ystäivä lounasaikaan. Pari kertaa kuussa osallistun erääseen hyväntekeväisyys auttamis juttuun, mikä on ihan kivaa ja sosiaalista puuhaa. Joskus olen päivän vaan tekemättä mitään, sekin on joskus ihan tarpeellista. 3 kertaa viikossa kokkaan meille illallisen ennen kuin mies tulee töistä ja 2 kertaa viikossa haetaan ruoka muualta ja viikonloppuisin joko kokkaillaan yhdessä tai käydään ulkona syömässä :)
oletko 93 vai 92? olen 92 eli loppuvuodesta täytän 23.
Miksi olet kotirouva 22-vuotiaana? Nyt opinnot jäässä ja en oikein tiedä mitä urasuunnitelmista haluan joten tämä tuntui sopivalta vaihtoehdolta juuri nyt. Ehkä vuoden päästä jo eri suunnitelmat :)
Kolmekymppisenä huomaat että nuoruutesi on jäänyt elämättä koska olet pönöttänyt rouvana viimeiset kymmenen vuotta.Vaikka tämä ei ollut kysymys niin kommentoin silti. Ikävää, että sulle on käynyt noin mutta olet VASTA 30 vuotta ja sulla on vielä paljon kokemuksia ja elämää jäljellä :) tsemppiä!
Kuinka vanha miehesi on? Missäpäin maailmaa? Terveisin 22-vuotias kotirouva Jenkeistä (nojoo, en kutsuisi itseäni kotirouvaksi - jatkan työntekoa kun saan työlupa-asiat kuntoon) :D Mieheni on 27 ja asumme Belgiassa, Euroopassa. Terveisiä sinnekin ja tsemppiä työlupa-taisteluun :)
Kuinka vanha miehesi on? Millä alalla? Miten tapasitte?
onko miehesi merenkulkualalla? Pohdin, koska maa on Belgia ja palkka 8000€/k
Kuinka vanha miehesi on? 27
Millä alalla? En nyt halua liian yksityiskohtaisesti sanoa, mutta sanotaanko nyt näin, että petrokemian alalla.
Miten tapasitte? Tavattiin netissä :D
onko miehesi merenkulkualalla? Ei ole.
Mikä on miehen palkka. Missä maassa asutte? Käytätkö merkkivaatteita? Haluatteko lapsia? Onko urasuunnitelmia itselläs? Tunnetko suomalaisia sieltä? Oletko saanut ystäviä? Mistä päiväsi koostuvat?