Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan linja-autonkuljettajaksi

Vierailija
06.04.2015 |

Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Olisi kiva kuulla palkkauksesta, työllisyystilanteesta ja itse työstä. Haluaisin työskennellä mieluiten kaupungin sisäisessä ajossa.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Olisi kiva kuulla palkkauksesta, työllisyystilanteesta ja itse työstä. Haluaisin työskennellä mieluiten kaupungin sisäisessä ajossa.

Kiitos vastauksista!
[/quote]Miksi asenne "sanokaa mitä sanotte"?

Vierailija
2/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Kiitos vastauksista!
[/quote]

Tarkoitin, että en anna muiden lannistaa itseäni tässä päätöksessä. Ammatinvalinta on minun oma päätökseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28000€/v bruttopalkka kokopäivätyöstä. Jos ajaa oikein paljon yövuoroja niin tuohon pari tonnia lisää.... jee....

Vierailija
4/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Kiitos vastauksista!
[/quote]

Tarkoitin, että en anna muiden lannistaa itseäni tässä päätöksessä. Ammatinvalinta on minun oma päätökseni.
[/quote]Niin mutta miksi ajattelet että muut lannistaisi? Itse valmistun linja-autonkuljettajaksi syksyllä.

Vierailija
5/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Kiitos vastauksista!
[/quote]

[/quote]Niin mutta miksi ajattelet että muut lannistaisi? Itse valmistun linja-autonkuljettajaksi syksyllä.
[/quote]

Yleensä kun kerron ihmisille valinnastani, saan osakseni vain sääliä ja kommentteja "Kyllä sinä parempaankin pystyisit." Tätä minä kuitenkin haluan tehdä.

Vierailija
6/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni on bussikuski. Nuorena ajeli pitkin Eurooppaa, eli reissun päällä paljon, todella erilaista mitä kaupungin sisäinen ajo. Nyt omistaa suurehkon bussifirman ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Se siitä bussikuskin huonopalkkaisuidesta tai työn tylsyydestä :) Ilmaisia öitä luksushotelleissa, julkkisten tapaamista ym.

Vierailija
7/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Kiitos vastauksista!
[/quote]

[/quote]

Yleensä kun kerron ihmisille valinnastani, saan osakseni vain sääliä ja kommentteja "Kyllä sinä parempaankin pystyisit." Tätä minä kuitenkin haluan tehdä.
[/quote]Kuinkahan upeissa ja hohdokkaissa ammateissa nämä säälittelijät itse toimivat? ;) t.se opiskelija

Vierailija
8/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on minun unelma-ammattini.

Kiitos vastauksista!
[/quote]

[/quote]

[/quote]Kuinkahan upeissa ja hohdokkaissa ammateissa nämä säälittelijät itse toimivat? ;) t.se opiskelija
[/quote]

Nimen omaan ;)

Vierailija
9/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuo kristallipallo on keväthuollossa, niin on aika paha sanoa mitään palkkauksesta kaupungin sisällä.

Vierailija
10/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että pk- seudulla löytyy töitä, Tervetuloa! Hieno asia, jos pääset unelma-ammattiisi!

Vierailija
11/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla raideliikenteen projektit vähentävät bussinkuljettajien tarvetta. Kehärata vähensi noin 150 kuljettajan verran ja Länsimetro tulee vähentämään vähintään toisen mokoman lisää ellei enemmänkin. Auringonlaskun ala. Vielä pääsee ansioille ku ahkerasti tekee....45k vuodessa.

Vierailija
12/12 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:18"]Mun isäni on bussikuski. Nuorena ajeli pitkin Eurooppaa, eli reissun päällä paljon, todella erilaista mitä kaupungin sisäinen ajo. Nyt omistaa suurehkon bussifirman ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Se siitä bussikuskin huonopalkkaisuidesta tai työn tylsyydestä :) Ilmaisia öitä luksushotelleissa, julkkisten tapaamista ym.
[/quote]

Bussiala on taantuma-alaa eikä voittoa enää nykypäivänä paljon tee. Karua faktaa.