Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teineillä naama "lihoo"??

Vierailija
06.04.2015 |

Vaikkei kroppaan tule extraa niin kasvoihin tulee monilla sellasta "vauvan pyöreyttä". Mistäköhän johtuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja sokeri, 

Vierailija
2/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia aiheuttaa kasvojen turvotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyse bulimiasta eikä viinasta.

Vierailija
4/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä paino menee lihoessa ensimmäisenä naamaan, vaikka vartalossa ei vielä näkyisi erityistä muutosta.

Vierailija
5/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli joskus 13-14-vuotiaana ja se  inhotti. Olin muuten liiankin laiha rääpäle, semmoinen reilusti alle 50-kiloinen, mutta sitten pulloposket ja läski kaulakin. Mikä pahinta, vauvanpyöreys alkoi lähteä pois vasta kolmekympin jälkeen. Aika monet suomalaiset on minusta sen näköisiä että nuorena on tosi pyöreä "taikinanaama" vaikkei olisi ollenkaan ylipainoakaan.

Vierailija
6/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, just tollasta ilmiötä tarkoitan.

Jotenkin vaikea ymmärtää kun ainoat läskit on poskissa ja kaulassa ja leuassa. Ja lapsi tietty nyt näkee itsensä lihavana :(

Vierailija
7/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinitytölle ei ole tullut pyöreyttä poskiin tai muualle. En tiedä johtuuko kilpaurheluharrastuksesta.

Vierailija
8/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on alkanut tuo pyöreys vasta nyt 28-vuotiaana katoamaan. Just ihmettelin yksi päivä valokuvista että onpa hoikempi naama nykyään, vaikka painoa on jopa pari kiloa enemmän kuin pari vuotta sitten. Niin me ihmiset muututaan. Siitä mistä moinen pyöreys johtuu, niin sitä en tiedä.

Vierailija
9/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy noilla teinimuijilla perseetkin turpoavan. Todella paljon näkyy nykyään ihrakinkkua, millaisia mahtaakaan olla, kun vanhenevat, jotain älyttömiä valaita.

Vierailija
10/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen samaa pohtinut kun katselin tässä kerran nuoruuskuvia, joissa olen kyllä muuten parikymmentä kiloa hoikempi kuin nykyisin, mutta kasvojen puolesta paljon pulleamman näköinen :) Aikuisena alkaa sitten rasvaa vaan ilmeisesti hävitä tietyiltä alueilta... 

Vierailija
11/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin nuorena melkoinen pullaposki ja nyt parikymppisenä kasvoni ovat paljon "sirommat", vaikka muuten olin silloin laihempi kuin nykyisin. En sitten tiedä mistä johtuu, mutta samoin oli kuulemma äidilläni. Kai se on vaan geeneissä.

Vierailija
12/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu hormoneista. Juuri siksi se tuleekin nimenomaan teini-iässä ja kestää muutaman vuoden, kunnes hormonit tasoittuvat. Se on ihan samaa turvotusta, jonka monet aikuisetkin saavat kuukautisten edellä jne. Teineillä se vaan on niin kokonaisvaltaista, kun kroppa ekaa kertaa laittaa koko hormonitoiminnan käyntiin. 

Vierailija
13/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamössö-sukupolvea.

Vierailija
14/14 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonipölly. Naisilla naama turpea ja pyöreä, miehillä "lommoposket" ja vähän rasvaa.