P*nitteko eksää eron jälkeen?
Miksi ja kuinka kauan? Palasitteko yhteen tai toivoisiko toinen sitä?
Kommentit (36)
En, mutta näitä ihmisraunioita, jotka roikkuu eksissä on tullut tavattua. Ei se ole tervettä toimintaa olla käsittelemättä eroa ja silti paneskella, sen jälkeen nämä tyypit on vielä enemmän sekasin.
Panen melkein kuukausittain ja välillä viikoittain. Kostan ex mieheni nykyiselle vaimolle panemalla sen miestä koska rikkoi minun avioliiton.
Pantiin muutaman kerran eron jälkeen. En ole tavannut häntä vuosiin.
Olen pannut kaikkia exiäni eron jälkeen. Parasta seksiä ikinä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Panen melkein kuukausittain ja välillä viikoittain. Kostan ex mieheni nykyiselle vaimolle panemalla sen miestä koska rikkoi minun avioliiton.
Kai sä vielä kerrot tuon eksän nyksälle? Muuten kosto ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta näitä ihmisraunioita, jotka roikkuu eksissä on tullut tavattua. Ei se ole tervettä toimintaa olla käsittelemättä eroa ja silti paneskella, sen jälkeen nämä tyypit on vielä enemmän sekasin.
Ei siinä välttämättä mitään tunteita ole enää mukana. Puhu vasta sitten kun itse tiedät mistä puhut äläkä oleta tällaisia ihmeellisyyksiä.
En. Jos olisin halunnut panna eksää niin en olisi jättänyt häntä. 100% ohi.
En. Viimeisintä ei tehnyt mieli edes suhteen aikana ja seksiä oli harvakseltaan ja se oli paskaa (mies hyytyi joka kerta heti) joten en jäänyt kaipaamaan.
Kyllä. Ja usein suihinotto jossain hotellin vessassa.
Joo, vaikken ois halunnu. Mä säälin sitä ja se yritti ja yritti. Tuli paha olo, lopetin sen. Nyt en ees puhu sille juurikaan, vaikka tiiän että se on yksin. Mun elämä oli menossa ihan helvetilliseen suuntaan sen ongelmien takia, niin tulee aika pahat stressireaktiot jos on liikaa ja liian läheisissä väleissä sen kanssa.
Säälittää sen puolesta.
Kyllä! Säännöllisesti useamman kerran viikossa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Ex asui naapuritalossa, ja ainoa asia mikä suhteessamme ikinä toimi, oli seksi. Ja hyvältä se tuntui eron jälkeenkin. Mä en häntä kaipaillut muuhun kuin sänkyhommiin, hän kyllä välillä yritti saada mua takaisin. Olisi kuulemma halunnut vauvankin mun kanssa, mutta en mä moiseen vastuuttoman egoistin kanssa alkanut. Mutta muuten... aah. Nykyisen kanssa ei valitettavasti ole päässyt lähellekään samaan, vaikka nykyinen on muuten ihan perfect.
Ex asuu nykyään kaukana. Mutta en voi vannoa, ettenkö tilaisuuden tullen lankeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Panin. Hän muutti toisen luo suoraan minun luota ja noin puoli vuotta kostin sille toiselle panemalla sen miestä.
Kosto on limainen.
Kyllä. Turvaseksiä exän kanssa ja ilman kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Säännöllisesti useamman kerran viikossa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Ex asui naapuritalossa, ja ainoa asia mikä suhteessamme ikinä toimi, oli seksi. Ja hyvältä se tuntui eron jälkeenkin. Mä en häntä kaipaillut muuhun kuin sänkyhommiin, hän kyllä välillä yritti saada mua takaisin. Olisi kuulemma halunnut vauvankin mun kanssa, mutta en mä moiseen vastuuttoman egoistin kanssa alkanut. Mutta muuten... aah. Nykyisen kanssa ei valitettavasti ole päässyt lähellekään samaan, vaikka nykyinen on muuten ihan perfect.
Ex asuu nykyään kaukana. Mutta en voi vannoa, ettenkö tilaisuuden tullen lankeaisi.
Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä välttämättä mitään tunteita ole enää mukana. Puhu vasta sitten kun itse tiedät mistä puhut äläkä oleta tällaisia ihmeellisyyksiä.
Tämä! Tunteista ei ollut tietoakaan, pelkkää himoa se oli. Ja kun on tuttu kumppani, jonka kanssa tietää, että homma toimii, niin voi rennosti antaa himojen viedä. Ihan parasta!
Tottakai! Molemmat tietää mistä toinen tykkää niin se on kun söis tuttua hyvin tehtyä ruokaa, välillä sitä vaan tekee mieli.