Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*nitteko eksää eron jälkeen?

Vierailija
23.12.2021 |

Miksi ja kuinka kauan? Palasitteko yhteen tai toivoisiko toinen sitä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta erosta ja vieläkin jatkuu harvakseltaan :D Käydään välillä siis kyläilemässä. Exä välillä antaa ymmärtää toivovansa enemmän vaikka on meillä molemmilla tässä ollut elämää toistemme lisäksikin. Minä en näe meitä enää mitenkään perinteisesti yhdessä.

Ei ole katkeruuksia suuntaan tai toiseen niin miksikäs ei. Tulee samalla sukulaisten kuulumisetkin vaihdettua.

Vierailija
2/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti tekee niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään.

M35

Vierailija
4/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta hän otti kerran väkisin.

Vierailija
5/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Miksi olisin eronnut, jos olisin sitä halunnut?

Vierailija
6/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti tekee niin...

Itelle on vaikeaa ymmärtää noita kuvioita. Mietin kuinka yleistä tuollainen on ja mikä ajaa ihmisen siihen. Mulle siihen olisi kaksi syytä. 1. en ole päässyt eksästä yli. 2. en saisi ketään uutta ja olisin epätoivoinen (not gonna happen). Eli oikeastaan on vain yksi syy.

Vierailija
7/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei olisi pitänyt. Itsetunto ihan murskana ja seksuaalisuus kuollut. Olin muissa asioissa exän luona ja houkutus vei voiton, kun tunsin kiihotusta ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Muutaman kerran näin kävi ja jäi paska maku suuhun, koska siinä kohtaa äijää ei tietenkään minun nautinto kiinnostanut pätkän vertaa. Jäi käytetty olo. Sittemmin olen pistänyt välit kokonaan poikki, mutta silti saan välillä ruinausviestejä exältä edelleen. Erosta nyt lähes neljä vuotta.

Vierailija
8/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin seksitön parisuhde, joten vielä vaikeampi ymmärtää.

Vierailija
9/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllähän sitä tuli paneskeltua vaikka muitakin oli samaan aikaan,se vaan oli jotenkin tuttua ja helppoa palata vanhaan.

Vierailija
10/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kyllä, mutta ex-aviomiestäni en, koska hän muutti suoraan yhteisestä kodista uuden naisensa luo, ihana mies.

Vierailija
11/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liitto lopahti kaverisuhteeksi eli väljähtyi.  Erosimme sovussa.  Vanha suola on sen verran janottanut, että vuosia myöhemmin kapakassa kohdattaessa päädyimme häs*imään innokkaasti.

Vierailija
12/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa kerran. Jonkun on vaikea ymmärtää, mutta vaikka vetovoimaa olikin ja onnistuttiin sovussa eroamaan niin se yhteiselo oli silti ihan mahdotonta. Ei kukaan jaksa sellaista vääntämistä loputtomiin eikä "tuliset" suhteet oikeasti ole onnellisia tai jaksettavissa ikuisesti.

En usko että eksä olisi myöskään halunnut yhteenpaluuta.

Vierailija
13/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en ymmärrä miksi. En kuitenkaan rakastanut häntä, enkä erityisemmin himoinnut. Enkä varmasti halunnut takaisin, jätin hänet. Mutta kai syynä oli, että oli helppoa ja turvallista ja oli kovat seksuaaliset halut. Enkä tainnut olla vielä valmis seksiin muiden kanssa.

Vierailija
14/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrlko usein päädyn ex mieheni sänkyyn vaikka en sitä haluakaan. Minulla on kuitenkin jo uusi perhe jota rakastan.

Vierailija
15/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin. Hän muutti toisen luo suoraan minun luota ja noin puoli vuotta kostin sille toiselle panemalla sen miestä.

Vierailija
16/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan piruuttani, petti minua, meni kimppaan sen petoskaverinsa kanssa ja minähän sitten tällä tempulla laitoin heille kapuloita rattaisiin, uusi emäntä ei ollut asiasta kovin onnellinen. Aikaa kohta 30 vuotta.

Vierailija
17/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin ja huomattiin muutamassa kuukaudessa ettei kumpaakaan kiinnosta panna muitakaan. Päätettiin sittenkin selvittää asiat ja lopulta palattiin yhteen. Aina sanotaan että tauko on eron alku, niin luulin minäkin mutta nykyään ollaan onnellisempia kuin koskaan. Piti menettää toinen hetkeksi jotta tultiin molemmat järkiimme ettei pienistä ole järkeä riidellä. Tuskin olisi kuitenkaan onnistunut, jos kuviossa olisi ollut kolmansia osapuolia tai muita ”menohaluja”. Me kai oikeasti kaivattiin vain hengähdystaukoa liian isoksi paisuneelta riidalta.

Vierailija
18/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Jätin kun jäi pettämisestä kiinni, vähän se suhde siitä sitten pienen tauon jälkee. lämpeni vielä ja oikeastaan sitä voisi kutsua anteeksi antamiseksi ja yhteen palaamiseksi, asui kesän luonani. Syksyn tullen oli yksi päivä ilmoittamatta kerännyt kamansa, palannut opiskelupaikkakunnalleen ja jätti tekstiviestillä.

En tee samaa virhettä kahdesti, jälkikäteen tuntuu, että hänen piti vain "voittaa" ja olla se, joka homman lopulta päätti.

Vierailija
19/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
20/36 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran. Ei tule tapahtumaan toiste, eli opin siitä kerrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi