Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

Vierailija
2421/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NooraV, mun täytyi ihan käydä katsomassa, multa prolaktiini otettiin kp 28. Ei tosiaan ollut mitään puhetta siitä että se pitäisi ottaa jonain tiettynä päivänä, ainoastaan se että aikaisintaan kymmeneltä aamulla ja vuorokautta ennen ei saa harrastaa seksiä tai kosketella rintoja. Muutenkin tuollaiset tosi tiukat kiertopäivät on vähän hassuja, kun ne kuitenkin aina mitoitetaan sen oppikirjakierron mukaan, jollaista meillä kaikilla ei kuitenkaan ole... No, toivotaan nyt joka tapauksessa että saat jotain selkeyttä tilanteeseen :) 

Ja tjottailusta vielä. Olen monesti tätä jo miettinyt, mutta en ole "uskaltanut" sanoa mitään kun en ole halunnut loukata ketään. Enkä siis todellakaan tarkoita olla mitenkään tuomitseva tai mitään, kunhan olen utelias :) Mutta mietin siis että mikä tuon tjottailun "pointti" on? Tuntuu itsestäni vain niin hassulta, kun ei todellakaan ole ihan sama, että tuleeko sitä lasta vai ei :D Enemmänkin ymmärtäisin sellaisen "tulee KUN on tullakseen" -mentaliteetin, että ei hätiköidä ja mennään rennolla asenteella, mutta että se lapsi todellakin saa tulla ja on pettymys jos ei tule. Hassua minusta on myös se, että tjottailu loppuu aina siihen että otetaan ovistestit käyttöön. Ihan kuin ilman niitä ei voisi tosissaan yrittää :)

Ja tosiaan, en tarkoita pahalla ketään kohtaan! Täällä nyt vain olen yli vuoden näissä ketjuissa pyörinyt ja samanlaista tekstiä olen lukenut monelta, monelta, monelta naiselta täällä.

ON: Huomenna kolmatta kertaa folliultraan tähän kiertoon. Ensimmäisessä näytti että clomit toimisivat liiankin hyvin, kypsyttäen useammankin follin ja toisessa näytti sitten taas puolestaan siltä, että yksikään ei olisi kasvamassa tarpeeksi isoksi. Huomenna sitten toivottavasti selviää että mitä tästä kierrosta on tulossa. Munikset ovat kyllä olleet todella arkana koko kierron ajan, että todellakin vähän kummallista ettei niissä mitään ihmeempää ollut ainakaan tiistaihin mennessä tapahtunut. Peukut pystyssä sen puolesta, että clomit nyt tosiaan toimisivat niin kuin niiden kuuluu, ärsyttää kyllä melkoisesti jos nyt täytyy käyttää useampi kierto siihen että haetaan oikeaa annostusta, kun ei niitä kuitenkaan käytetä kuin korkeintaan kuudessa kierrossa...

Dimou kp 15 yk 11 (clomi-yk 1, ya 7/14)

Vierailija
2422/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 27.8

Annuska (20v) kp 50/35-43 ya 12/14

Tuulahdus (22v) kp 34/? yk 2

Tiinu89 kp 34/? yk 4

Mia94 (21v) kp 33/26-28 yk 2 

Unikeonsuru (30v) kp 33/32 yk1

Leona (29v) kp 30/35-37 yk 2

Meriemilia kp 28/27 yk 2

Guagua kp 28/29 yk 3

Melissa83 (31v) kp 27/29 yk1

Kompuroiva Hylje (29v) kp 26/29 yk 3

Miuku Mauku (27v) kp 24/35? yk 5

Lumilla kp 24/25-27 yk 10

NooraV kp 24/? yk 8

PinkkiDrinkki (35v) kp 23/27-30 yk 8

Laulurastas83 kp 22/29-31 yk 9

Supera (20v) kp 20/29 ya 2/14

Pioni1 (28v) kp 19/34 yk 6

Louisa (27v) kp 15/20-30? yk 5

Dimou (26v) kp 15/? yk 11 (ya 7/14)

Helmuri (30v) kp 14/24 yk 6

Candyk kp 13/27-28 yk 3

Dreamer15 (28v) kp 13/29-31 yk 4

Rinse (25v) kp 10/29 yk 1

TikiTiki (26v) kp 8/27-29 yk 12

Ninnu (25v) Kp 8/28-30 yk 2

Piivi (27v) kp 7/25-33 yk 3

Starling (41v) kp 7/33? yk 1 (km 07/15, ya 01/15)

Hiutaleinen (27v) kp 5/28 yk 2

Muffeli (29v) kp 2/28-33 yk 4

EICH (31v) kp 1/26-29 ya 6/2013 (kkm 2/2015)

Nuuskiksentytär kp 1/28-32 yk 7

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Minniminni (22v), Hulina (28v), Kissanainen87, Jannuli85, Konttri (33v), Stardust (22v), Heta87, Myya (29v)

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

Toukokuussa 4 plussaa

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1

ELOKUUSSA PLUSSANNEET

Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1, Pallopaita yk 2, Mimmie (30v) yk 5, Norappi yk 5 

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2423/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimou, jotenkin sun viestisi sai mut hihittelemään.. :) ja yhdyn kyllä pohdintoihisi. Vaikka tuskin kukaan täällä palstalla olijoista oikeasti on sitä mieltä että lapsi voi tulla JOS tulee. Varmasti siellä taustalla on se tunne että todella haluaa lapsen ja on kova paikka jos sitä ei sitten tulekaan. Mun mielestä yritys kuitenkin alkaa jo sillä hetkellä kun päättää jättää ehkäisyn pois, eli tiedostaa sen että joka kerta kun on suojaamattomassa yhdynnässä on mahdollista raskautua.

Toivon kovasti että folliultrassa näkyis jo kunnon johtofolliikkeleita.. Mielellään vaikka useampi. Oon itse ehkä aavistuksen verran pimeä kun oon joskus huomannut miettiväni että olis siistiä saada heti vaikka kaks pienokaista kerralla jos sattuis irtoaan kaks munasolua :D

Vierailija
2424/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimou, minulla ainakaan se "tulee jos on tullakseen" ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi ihan sama tuleeko lapsi vai ei. Ja jos sitä lasta ei tule, niin tottakai se on pettymys. Itse ajattelen asenteella "JOS" ainoastaan sen takia, kun ei voi tietää tuleeko sitä lasta koskaan. Erityisesti nyt kun vasta on aloitettu yrittämään esikoista, niin ei voi mistään tietää vaikka jompi kumpi ei edes pystyisi saamaan lasta. Ja toki onhan se niinkin, että vaikka ovistestit otettaisiinkin käyttöön, niin silloinkin "tulee jos on tullakseen". Omalla kohdallani ajatus tässsä on se, että tavallaan esimmäinen vaihe on se, että jätetään vaan ehkäisy pois, mutta ei sen kummemmin vilkuilla kalenteriin tai muutenkaan kytätä, että milloin on ovulaatio. Eli tällöin jos sattumalta petipuuhat osuu sopivaan aikaan kohdilleen niin lapsi "tulee jos on tullakseen". Sitten jos näin ei muutamaan kuukauteen tule raskaaksi (tai aikaisemmin, jos on malttamaton :D ) niin otamme lisäkeinona käyttöön ovistestit eli parannetaan todennäköisyyttä, että puuhat osuu sopivaan kohtaan kiertoa ja siitä sitten lapsi "tulee jos on tullakseen". Eli ensin vähän niinkuin vain odotellaan, että tapahtuu jos tapahtuu. Ja sitten ovistestien kanssa ei pelkästään vaan odoteta sattumaa vaan laitetaan jo enemmän yritystä peliin. Äh, vaikea selittää, mitä tarkoitan.. :) Eli pointti oli se, että vaikka sanon "tulee jos on tullakseen" niin ajatus sen taustalla on se mitä sanoitkin, eli "ei hätiköidä ja mennään rennolla asenteella, mutta että se lapsi todellakin saa tulla ja on pettymys jos ei tule". En vaan osaa/halua sanoa "kun", koska siitä ei ole mitään takeita, että lapsen voi varmuudella saada.

Ymmärrän kyllä ajatuksesi siitä että "tulee jos on tullakseen" kuulostaa sellaselta "ihan sama, tulkoot jos tulee ja jos ei, niin ei haittaa" -asenteelta :D Mitenkäs muut tämän asian ajattelee?

2425/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti tulin täällä vaan käymään, ainakin yritän :) 

Pahottelut Menkoista Eich :( mutta se on ihanaa, että pystyt edelleen aattelemaan niin, että uus kierto otetaan uutena mahdollisuutena ja muutenkin tunnut pysyvän positiivisena :) ja kiitos plussa-toivotteluista :) en tosin tässä kierrossa siihen enää ollenkaan usko, kun se dpo 13 tehty testi oli nega. 

Toivottavasti Dimou edes se yks folli kerkeis kypsyä.

Pahottelut menkoista Muffeli ja Nuuskiksentytär :(

Tervetuloa Hiutaleinen ja Rinse :)

ON: Täällä päänsäryt ja ällö olo on jatkunu vähän aaltoilevasti, vaikka eilen ja tänään on vähän parempi päivä tuon säryn kanssa ollu. Mutta oon jo valmistautunu henkisesti seuraavaan kiertoon. Ja aattelin siihen hommata vehnänalkioöljyä ja edelleen greippimehua :) toivottavasti ei siis kauheesti enää menkkojen alku sitten kolauttas... oon nimittäin sitten päivät ens viikolla kotona kun mies on töissä iltavuorossa ja syntteitäkin vietän yksikseni... joten on aikaa mietiskellä kaikenlaista :D ehkä järjestän jotain (koska tuntuu että ois pakko) seuraavana viikonloppuna. 

2426/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vaikka ei asiaan liitykkään, niin huomenna on se miun kauan pelkäämä hammaslääkäri, jossa laitetaan oikee paikka tuohon hampaaseen, jonka sillon jokunen viikko sitten lohkasin! Siihen kun sain vaan hammashygienistillä väliaikasen paikan ensiavuks. Pelkään niin paljon hammaslääkärissä käyntiä, että en varmaan saa nukuttua ens yönä. Viime yöhönkin se jo vaikutti. Kumpa sais nukutuksen siihen operaatioon. Pelottaa vielä enemmän, kun tiedän että joutuu poraamaan, kun se pala oli lohjennu sen takia, että siellä oli "reikää" alla. Ja se hammas oli jo paikattu, joten ilmeisesti sillon ei oo sitten kaikkea "reikää" ja bakteereja poistettu kerralla ja ne muhi siellä aikansa... ja sekin lisää pelkoa, että puudutuspiikki tulee todennäkösesti taas kitalakeen. Vihaan ja pelkään sitä niin paljon kun kunnolla rusahtaa se piikki kitalakeen ja kitalaki on kunnolla turvoksissa aina sen operaation jälkeen. Ja toinen piikki menee luultavasti tuonne ylähuuleen... yyh..

Vierailija
2427/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimou: Mäkin olen joskus miettinyt samoja... Ja että tjottailu ei mun mietteiden mukaan oikeasti voi päteä kuin pareihin, jotka harrastavat seksiä harvoin tai joissa naisella ei ilman testejä ole mitään hajua oviksen ajankohdasta. Muutenhan sitä tulee pakostikin tiedostettua, että tuli harrastettua suojaamatonta seksiä juuri oviksen aikoihin, tai että nyt ovuloin ja jos halutaan lapsi niin jotain pitäisi tehdä.

Meilläkin oli tarkoituksena jättää ehkäisy pois toukokuussa ja katsella kesä rauhassa - juuri vähän tulee jos on tullakseen -asenteella. Luulenkin, että se olisi toiminut ja olisin voinut olla sen enempää stressaamatta - koska muutenkin silloin ajattelin, että mikään kiire tässä ei ole, parempi vaan jos lapsi tulee vasta ensi kesänä. Tiedostin myös että mun reissutyön takia mahikset raskautua ovat pienet. MUTTA sitten tulin heti raskaaksi.

Sen raskauden (tai nyt jo kahden) aikana ehti jo orientoitua siihen, että lapsi tulee alkukeväästä. Se alkoi tuntua juuri täydelliseltä ajankohdalta. Ja nyt kaikki sitä myöhempi on liian myöhään, ja mieluummin mahdollisimman aikaisin. Eli ne keskenmenot teki mulla tuon rennon suhtautumisen täysin mahdottomaksi. Oon niiden menetysten myötä nyt ihan liian tietoinen siitä, miten kovasti oikeasti sitä lasta toivon ja odotan. Ja siitä, kuinka helposti olen kahdesti tullut raskaaksi. Ja siitä, kuinka pelottavaa alkuraskaus on. Ja tiedän milloin ovuloin, millaisia raskausoireita mulle tulee jne.

Kaikki mahikset tjottailuun hävisi kyllä sen ekan plussan mukana...

Niin, ja peukkuja että ne clomit kuitenkin tekisivät jotain :)

Eich: Mä oon kans välillä ihan toivonut kaksosia. Olishan se toisaalta ihanaa katsella kun pienet varttuvat yhdessä... Mutta meidän suvussa ei kyllä ole yksiäkään kaksosia.

Niin, ja mut saa siis kyllä lisätä listallekin takas. Jos kierron lasketaan alkavan kaavinnasta, niin nyt on kp 4/noin 28 ja yk3.

Vierailija
2428/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ihan tulla kommentoimaan kun Dimou halusit mielipiteitä :) Komppaan ihan täysin Hiutaleinen sua. En halua sanoa "kun" koska näin ekaa yrittäessä ei tosiaan voi tietää tuleeko edes sitä ensimmäistä. Tietysti sen haluaa, mutta ei sitä itsestäänselvyytenä uskalla pitää. Ymmärrän siis Dimou sinunkin pointin. Ehkä tuo "jos" ja "kun" tulee vaan siitä miten koko vauvanteon ajattelee. Sitten toisaalta eihän sitä vauvaa tehdä, se saadaan, jos on tarpeeksi onnekas :)

2429/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viime viikolla manailin, miten parhaat tärppihetket jäi välistä, mutta äsken vessassa käydessäni tuli kuitenkin vaaleanpunaista vuotoa paperiin ja ovulaatiosta on nyt tasan se kuusi päivää. Hui, nytkö se sit oikeasti ois mahdollista... :) Tiedän, että mitä vaan voi tapahtua vielä, mut ainakin lupaava merkki oli tämä! Viikon päästä siis pitäisi menkkojen alkaa, jos alkavat, ja veikkaan et tulee vähän testattua jo ennen sitä :P

Leona, kp 30/35-37

Vierailija
2430/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos tosi hyvistä kommenteista tjottailuun liittyen! Tosiaan, nämä taitaa olla vähän sellaisia että miten kukakin tulkitsee tuon sanonnan. Tiedän kyllä varsin hyvin itsekin, esikoista nyt yli vuoden yrittäneenä, että "kun" ei ole mikään itsestäänselvyys. Silti pitää vain jaksaa uskoa siihen että joskus vielä onnistutaan, koska sitä että se "kun" ei koskaan toteutuisi ei uskalla edes ajatella.

Kiitos erityisesti Hiutaleinen kun selostit mitä tjottailu teidän kohdalla merkitsee :) Itse tulen lähtökohdista, että pyörin armottoman vauvakuumeen kourissa vuosikausia ennen kuin mieskin suostui siihen että ehkäisy jätetään pois, joten se oli kyllä sitten ihan armotonta yritystä heti ensimmäisestä kierrosta lähtien :D

Pakko vielä sanoa, että lapsia ei tosiaankaan tekemällä tehdä ("tilaisen yhden tuonne alkukesään 2016 ja seuraavan syksyksi 2018 ja vielä kolmas johonkin väliin vuonna 2021, kiitos!") mutta kyllä tämä aikamoista tekemistä välillä on :D

Kaksosista, pakko sanoa että välillä kutkuttelee omaakin mieltä... Varsinkin kun on aina halunnut lapsia isommankin lauman. Teininä haaveilin jopa kolmosista, mutta se saattais kyllä jo olla vähän liian rankkaa :D Geneettisesti taitaa mahkut niihin olla aikalailla nolla, kun ei suvussa ole lainkaan kaksosia, mutta tietty näitten hoitojen kanssa niitä saattaa tulla. 

Kiitos myös tsempeistä, mutta älkää nyt liikaa peukutelko, monikkoraskauden riskien vuoksi tulee seksikieltoa jos niitä folleja siellä kasvaa useampia :D Riippuu vissiin aika paljon lääkäristä että montako follia saisi kerrallaan kypsyä, kolme on ainakin ihan maksimi, moni taitaa antaa kieltoa jo niistäkin.

2431/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOMPUROIVA HYLJE itsellä kanssa ihan hillitön hammaslääkäri pelko, sitä ei ole edesauttanut useat mokat hammaslääkärin puolelta. Lopulta varasin ajan yksityiselle ja sain rauhoittavan lääkkeen tunti ennen hoitotoimenpidettä, rauhoittava lääke tuntui ettei auttanut, mutta lääkäri sanoi että olen rennoin pelkopotilas ikinä. Ilmeisesti lääke juuri vaikuttaa niin ettei sitä itse tajua, oisko ollut diapam tms. Seuraavalla kerralla olin luottavainen kun viime kertakin sujui niin hyvin enkä ottanut rauhoittavaa ja se kerta oli taas helvettiä. Suosittelen.

DIMOU en ole ikinä kuullut tjottailusta ennen ja luulin että teksissäsi on jokin kirjoitus virhe :D itse oon "myynyt" ajatuksen vauvasta miehelle "tulee jos on tullakseen" lauseella, mutta eihän minusta siihen ole. Mies kyllä tietää että olen seonnut kuumeeseen täysin, kun aina on palstat ja raskausoire googletukset koneella auki, testejäkin olen turhaan tehnyt jo useita. Voisko tuo tjottailu olla jokin itsesuojelu/pelko että raskaus ei tapahdukkaan ja sitä haluisi uskotella itselleen ettei sen ole väliä tai jotain...

ON oireita edelleen, krapula, rinnat koko ajan kipeämmät, nännit myös ja selkä, olen myös hyvin räjähdys herkkä ja sitten taas ihan rento. Nyt uusina oireina valkovuoto ja painajaiset öisin. En oikein pysty nukkumaan, heräilen enkä saa illalla unta, aamulla nousen kuudelta pirteänä. Täällä on nyt niin paljon keskenmenon saaneita että on pakko kysyä: muuttuivatko PMS oireenne ekassa kierrossa? Mietin sitäkin että voisiko ovulaatio sittenkin olla vasta nyt tai voiko niitä olla kaksi...? Minullahan on nyt 32 päivää keskenmeno vuodosta eikä kuukautisista joten en tiedä millainen kierto on tulossa, mutta jos ovulaatio oli 16 päivää sitten kuten epäilin niin voiko kierto silti olla pidempi. Rinnat eivät ole olleet vuosiin kipeät ennen kuukautisia...erikoista..

Vierailija
2432/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiutaleinen, olen samoilla linjoilla tjottailussa, tuo on myös meidän tilanne tällä hetkellä. Itse kuitenkin tunnen (tai luulen tuntevani) ovulaation useimpina kuukausina niin sinänsä kuvittelen, että osataan hommailla oikeeseen aikaan kuusta. Jos mitään ei muutamiin kuukausiin tapahdu, niin sitten katsotaan uudellen. Mun ajatus siitä, että saa tulla jos on tullakseen, sisältää myös sen, että lapsi on erittäin toivottu, odotettu ja tervetullut. 

Ja niistä kaksosista on pakko sanoa, että saan melkein paniikkikohtauksen, kun ajattelen kahta vauvaa samaan aikaan :D Toiveissa siis yksi näin alkuun! Ja siis kaksi kaksosparia serkuissa, että saattais jopa olla geeneissä. 

Vierailija
2433/2455 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy vielä lisätä, että ajattelen ehkä juurikin näin, kun Unikeon suru asian kuvaili. Jos ajattelee, että tulee jos on tullakseen, niin pettymys ei (ehkä) ole niin suuri, jollei sitä vauvaa heti kuulukaan. Näin siis myös suojelen omaa päätäni!

Vierailija
2434/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomeilla ei vastetta, isoin folli edelleen vain 12 mm kuten tiistainakin. Nyt pakotetaan uusi kierto alkamaan teroilla ja katsotaan lääkitys uusiksi seuraavaan kiertoon. Ei vielä määrännyt mulle uutta reseptiä, jota pidin vähintäänkin omituisena. Pitää itse olla yhteydessä sinne taas kun uusi kierto alkaa. Ei vissiin ole kaikkein kokeneimmasta päästä tämä lääkäri, jolla olen tällä viikolla käynyt, on aina kyselemässä kollegoiden mielipidettä jne mutta muuten oikein mukava kyllä.

Tekisi ehkä vähän taas mieli tirauttaa pienet itkut turhautumisen takia, mutta ei kai siitä mitään apua olisi. Ainakin sain luvan käyttää teroja, vaikken niiden sivuvaikutuksista tykkääkään niin pitäisi ainakin päästä uuteen yritykseen nopeammin.

Vierailija
2435/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille taas. Oon taustalla lueskellu teidän juttuja jonkun verran vaikka nyt ei oo ollu voimia kirjotella. Nyt päätin että en yritä bongailla ovista enkä ala tikuttelee tai ota mitään poppas konsteja käyttöön vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan eteenpäin. En viitti liikaa miettiä ja ressata tai oon kohta hermoraunio. Vuoto loppu eilen kokonaan eli oli vähän niinku olis ollu menkat. Pikkusen menkkamaisi kipuja oli vuodon alettua. Tää asia ollaan miehen kans jo käsitelty aika hyvälle mallille ja mies oli kans sitä mieltä et kyllä se pikkukakkonen sieltä vielä tulee kun ei liikaa touhota ja ressaa. Mut kyllä toi km tälläkin kertaa tuntu todella pahalta ja sattuu se vieläkin.

Mutta asiasta kukkaruukkuun niin mut voi lisätä takas listaan jos sinne vielä pääsee/mahtuu? :) mut koitan nyt ottaa tän palstailun vähän rennommin enkä takertua kaikkiin oireisiin sun muuhun.
Nyt olis sit varmaan kp 6 jos laskee siitä kun vuoto alko. Eikai sitä mistään muustakaan voi laskee. Ja kuinkas sit ton yritys kierron kans? 1 vai 5? Vai kai se on ihan sama. Elikkäs Sipriina kp 6/29-31 ja yk?

Vierailija
2436/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuja sitten uuteen kiertoon Dimou! Jospa sitten onnistuisi.

Ja Sipriina, moni taitaa tosiaan aloittaa uudestaan yrityskiertojen laskemisen km:n jälkeen, mutta ainakin mun mielestä se on vähän harhaanjohtavaa. Eihän se ole eka yrityskierto, vaan niitä yrityksiä on ollut jo ennen raskautta. Joten ainakin mä lasken että tämä on yk3, vaikka onkin ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Sitä paitsi muuten mulla olisi ollut pelkkiä yk-ykkösiä tähän mennessä, kun kahdesta edellisestä on tullut plussa ja sitten km...

Pahoittelut lisäksi keskenmenosta - ja tsemppiä tulevaan :) Parempi yrittää keskittyä siihen eikä menneeseen.

Täällä kp 5 ja vähän vielä vuotelee. Tosin vuoto on ollut yllättävän vähäistä kaavinnan jälkeen, vain yhtenä päivänä olen käyttänyt siteitä. No, ehdin kyllä vuotaa yli viikon jo ennen kaavintaa, alkio vaan ei suostunut tulemaan ulos vuodosta huolimatta edes lääkkeillä.

2437/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden palstaa lukeneena ja kuumeilleena uskaltaudun mukaan remmiin :) Eli 30v. kahden lapsen äiti ja kolmas olisi kovin tervetullut! Tällä hetkellä menossa yk4 ja kp19/29-30. On ollut hermoja raastavaa nämä muutama kuukausi, koska kaksi ensimmäistä on tärpänneet ekasta kierrosta ja nyt ei tunnu natsaavan ollekaan.

Ensimmäisellä yk:lla sain kaikki mahdolliset oireet ja digitestillä jopa yhden plussan! Vaan seuraavana päivänä tulikin nega ja se siitä sitten... Menkat alkoi muutaman pvän myöhässä ison verihyytymän kera (pahoittelut mielikuvasta...). Biokemiallinen raskausko? Kiinnittyminen on melkein tapahtunut, muttei kuitenkaan? Oireethan minulla alkoi tuolloin jo 2pv ovulaatiosta, väittäkööt kuka tahansa ettei oireita voi silloin tuntea, jotain kropassani kuitenkin tapahtui ja tunsin selvästi.

Parina välikuuna ei ole tapahtunut mitään ja olen koittanut olla ajattelematta koko asiaa, mutta nyt oireet taas riivaavat. Taas 2pv oviksesta samat oireet, eli alamahaa nippailee, vihloo ja jomottaa, häpyluuta pakottaa ja kummallisin; "kuplintaa" kohdussa, kuin elohiiri. Onko muilla ollut sellaista ja mistä ihmeestä se fyysisesti johtuu? Nyt en siis osaa sanoa johtuuko oireet oviksesta vai yrittääkö raskaus taas tehdä alkuaan... Pessimistisyys vain nostaa päätään kun oireita taas näin aikaisin, että lyhyeen tämä loppuisi kuitenkin... Ja meinaan tulla hulluksi stressatessani. *huoh*

Vierailija
2438/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 28.8

Annuska (20v) kp 51/35-43 ya 12/14

Tuulahdus (22v) kp 35/? yk 2

Tiinu89 kp 35/? yk 4

Mia94 (21v) kp 34/26-28 yk 2 

Unikeonsuru (30v) kp 34/32 yk1

Leona (29v) kp 31/35-37 yk 2

Meriemilia kp 29/27 yk 2

Guagua kp 29/29 yk 3

Melissa83 (31v) kp 28/29 yk1

Kompuroiva Hylje (29v) kp 27/29 yk 3

Miuku Mauku (27v) kp 25/35? yk 5

Lumilla kp 25/25-27 yk 10

NooraV kp 25/? yk 8

PinkkiDrinkki (35v) kp 24/27-30 yk 8

Laulurastas83 kp 23/29-31 yk 9

Supera (20v) kp 21/29 ya 2/14

Pioni1 (28v) kp 20/34 yk 6

Shyvonne (30v) kp 19/29-30 yk 4

Louisa (27v) kp 16/20-30? yk 5

Dimou (26v) kp 16/? yk 11 (ya 7/14)

Helmuri (30v) kp 15/24 yk 6

Candyk kp 14/27-28 yk 3

Dreamer15 (28v) kp 14/29-31 yk 4

Rinse (25v) kp 11/29 yk 1

TikiTiki (26v) kp 9/27-29 yk 12

Ninnu (25v) Kp 9/28-30 yk 2

Piivi (27v) kp 8/25-33 yk 3

Starling (41v) kp 8/33? yk 1 (km 07/15, ya 01/15)

Hiutaleinen (27v) kp 6/28 yk 2

Sipriina kp 6/29-31 yk 5

Kevättähti kp 5/~28 yk3

Muffeli (29v) kp 3/28-33 yk 4

EICH (31v) kp 2/26-29 ya 6/2013 (kkm 2/2015)

Nuuskiksentytär kp 2/28-32 yk 7

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Minniminni (22v), Hulina (28v), Kissanainen87, Jannuli85, Konttri (33v), Stardust (22v), Heta87, Myya (29v)

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

Toukokuussa 4 plussaa

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1

ELOKUUSSA PLUSSANNEET

Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1, Pallopaita yk 2, Mimmie (30v) yk 5, Norappi yk 5 

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

Vierailija
2439/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Shyvonne! Minulla kaksi päivää ovisplussasta ja -limoista ja ihan samanlaiset tuntemukset päällä. Aamulla turvoksissa munasarjojen kohdalta ja nyy häpyluun kohdalla jomottaa. Kyljet kipeät. Mut saa nähdä kuvittelenko vaan. Primojen piti alkaa huomenna, mutta en muistanut ottaa mökille mukaan, joten alotettava vasta sunnuntaina niiden kanssa.

2440/2455 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä! Mulle ei sit taas Dimou sanottu mitään tollasesta seksittömyydestä ja rinnoista! :D Aaarg!!! Alan olemaan sitä mieltä, että täällä ei kunnallisen lääkärit (sittenkään) saa mitään aikaseks ja käynti yksityisellä kutkuttaa. Mut harmi, ettei clomeista ollut nyt hyötyä :/

Samoja mietteitä jaan kyllä tosta tjottailusta. Ja itse olin aluksi vähän sillä asenteella myös liikkeellä, mutta kuukausien vieriessä epätoivo iskee. Varsinkin tänään taas tullut yksi raskausuutinen lisää tuttavapiirissä :( Itseäkin pelottaa, että onko joku vialla ja väkisin mietin, että saadaanko me koskaan lasta? Varsinkin taas tässä kierrossa, kun taas ei ole ollut edes ovisoireita. Yritän olla miettimättä liikoja, koska stressaan helposti ja se vaikeuttaisi asioita vielä lisää.

Mutta nyt stressitöntä viikonloppua ja plussausonnea kaikille! :)
Noorav, kp 25/?, yk8