Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Noorav: Menkat on pysytelleet edelleen poissa ja raskausoireita on! Yli viikon myöhässä jo (: Tilasin netistä edullisia r-testejä niitten piti eilen tulla.. Mut näyttävästi tuleekin tänään sit pääsee testailee oon kyl aivan varma että oon raskaana <3
Tuun kertoo heti kun testi on tehty (:
-Vaimomamma
Vaimomamma89 mä kans jännään sun puolesta ja toivon niin plussaa sulle!!
No höh tuli vaan alku mun viestistä.. No tässä loput uusiks..
on: samoilla odottelufiiliksillä mennään ja kovin odotellaan etenevää kiertoa, tuntuu vaan et aika menee ihan liian hitaasti enkä malttaisi jaksaa! Mut päivä kerrallaan!
hennas kp19/? yk1
Hei vaan kaikille!
Se olis kuulkaa 5+1 <3
Ajattelin mennä sen 6 viikkoa aika iisisti ja toivoa että tämä yksilö syntyy syliimme <3
-Vaimomamma
Paljon onnea Vaimomamma <3
Mä kärvistelen täällä edelleenkin. Ei vuotoa, ei plussaa, ei mitään.
Kaks romahdusta jo valmiiks suoritettu ni ei tarvii sit ku ne menkat alkaa, mut missä ne on??
Mun mies on koko ajan sanonu mulle et oon liian hätänen ja jos lauantaina testaisin... voi raukka ku ei tiä et rouva on kussu jo kaik testit valmiiks :) mä kyllä aattelin etten lauantaina enää tarvii ku joko vuoto alkanu tai plussa tullu. Ei ni ei.
Sunshine14 27/24-26
Hirmuisen paljon onnea Vaimomamma :) ihan käsittämättömän hyvin jaksoit odotella, ennenkuin testasit. Monihan sitä on kertonut että siinä kierrossa kun tärppäs oli jotenkin seesteinen ja rauhallinen olo. Ja niinhän se itselläkin meni. Vuoden verran oli joka kuukausi testit valmiina odottamassa ja sitten kun plussa pärähti ei ollut sitä pakottavaa tarvetta jo viikko ennen menkkojen alkamista aloittaa testaamista.
Paljon tarrasukkia pikkuiselle <3
Negatiivinen testi, eikä menkkojakaan ole näkynyt...
Kiitos onnitteluista! On tää vaan huimaa mun kroppa vaan tunsi et oon raskaana sen vaan jotenkin tietää ja silloin kun sitä vähiten odottaa se tulee (:
Ensin ajattelin että teen kun muutamapäivä mut sitten ajattelin et katsotaan koko viikko ja nyt on tosiaan kulunut on tuplasti yli viikko!!
Oireita on niin paljon ettei jää arvailun varaan silti pelko tuolla taustalla kulkee kun kokemusta on miten tämän ihanan tunteen menettää. Mutta toivotaan parasta että päästään 12 viikon yli!
Nuuskiksentytär; Ootko tehnyt testin liian aikaisin ? Mulla on ollut aina sääntönsä se että jos tulee nega ja menkkoja ei näy niin kannattaa odottaa vielä viikko sitten hormoonitaso on noussut.
-Vaimomamma rv 5+1
Taidan tulla takaisin teidän luokse...alkoi tulemaan pientä tuhruvuotoa, aamulla tein vielä 2 r-testiä, molempiin tuli tosi tosi tosi haalea viiva eli kesken ilmeisesti meni tai kemiallinen raskaus tai tai eikö se oo sama? Jotenkin tunsin että kaikki ei ole kunnossa. Tissit ei ole kipeät ja ei ole mitään oireita.
Noooo ei voi mitään, huomenna alkaa kunnon vuoto.
Hyvä että tässä vaiheessa (rv 4+3), ehdin olla iloinen vain viikon verran
Finest...jotain outoa on menossa, ilmoitan pian
Vaimomamma89: Voihan se olla että oon liian ajoissakin mut epäilen. Kierto ollut aina 28pvä jopa pillereiden lopettamisen jälkeen vuoden alusta. Nyt kp 30/28.. Eipä oo juuri mitään oireita muutakuin menkkakivut jotka yleensä kestäneet päivän ja juuri edellisenä päivänä kipuillut ennenkuin vuotaminen alkaa. Nyt kipuja ollu kolmisen päivää.. Kai mun kierto nyt sit vaan on jostain syystä pidennyt.
Testasin jollain testillä joka lupas tuloksen jo neljä päivää ENNEN menkkojen alkamispäivää.
Minut voi poistaa toistaiseksi listoilta. :) On tässä kiireitä, joten vauvan yrittäminen jää nyt hivenen taka-alalle. Tulee jos on tullakseen tällä hetkellä meillä. :) Palaan kertomaan, jos tärppää. Mukavaa kevättä ja plussa tuulia kaikille. :)
Voi finest, pahoitteluni :( toivottavasti ny ei olis merkki mistään.
Nuuskiksentytär, täällä ihmetellään samaa. Ei menkkoja eikä plussaa eikä kierron pitkittymistä ennen... kyllä tässä vaiheessa jo joku haamulainen pitäis tulla jos jotain tapahtuis.
Sunshine14 kp28/24-26
Ja jatkona edelliseen, mä en oo siis tehny tänään testiä koska kaikki tuli käytettyä jo menneellä viikolla olettaen et mul on lyhyt kierto. Eilisen romahtamisen jälkeen en koe ees tarpeelliseks testailla, olis eilen ollu jo pakko jotain näkyä. Nyt rupee vaan ärsyttää ku ne ei tuu et pääsis uuteen kiertoon.
Nuuskiksentytär, testailetko/ootko testannut tänään?
Vuoto alkoi. Oliko tämä nyt kemiallinen raskaus kun kesti noin vähän? Menkat oli tavallaan 4 päivää myöhässä. Ei ois pitänyt testata niin aikasin, niin en ois ehtinyt iloita.
Mutta en lannistu, elämä jatkuu, yritys jatkuu!
Onko minulla nyt sitten kp1/26-28 yk6???
Finest, mulle tammikuussa neuvolassa sanottiin et kemiallinen on juurikin noin lyhkänen "raskaus". Mulla ei testiin sillon tullu ku haamua mikä sit katos ja menkat oli viikon verran "myöhässä".
Sulla hormoni nousee varmaan nopeemmin ku mulla kun oot kunnon viivan saanu. Käsittääkseni tossa vaiheessa se raskaus ei oo ees alkanu, vaan hipassu pintaa ikinä kiinnittymättä ja alkanu kehittää raskaushormonia sen verran että näkyy testissä. Kun se projekti sieltä kohdusta siihen asti et veri tulee ulos, kestää sen verran et menkat kerkee myöhästyy. Suuret pahottelut sulle! Mut niinku sanoit, onneks nyt eikä muutamien viikkojen päästä.
Tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Itseasiassa en saanut kertakaan tasavahvoja viivoja. Silloin tiistaina, kun menkkojen ois pitänyt alkaa, tuli aika hyvännäköinen mutta silti haalea. Mutta eniten ärsyttää, että digitesti näytti viikko sitten raskaana 1-2 viikkoa. Taitaa sekin olla tosi herkkä testi.
Onko ne ihan tavalliset menkat tai täytyykö hakee jotain lääkkeitä?
Mullaki näytti sillon digi 1-2 viikkoa. Siitä mä sit jo kerkesin innostumaan. Ei tarvii mitään lääkkeitä tms kun siellä ei oo kerenny mitään ns tapahtumaan. Mulle sanottiin et jos vuotoa tulee saavista kaatamalla tai kivut menee kovemmiksi ku normaalit menkkakivut mitä sulla on ni sitte ottaa yhteyttä. Luulen et siinä vaiheessa on tulehdusriski.
Ennen vanhaanhan ku tälläsiä raskaustestejä ollu niin helposti saatavilla ja ihmiset ei ikinä testaillu liian ajoissa ni ei naiset edes tienneet et ovat raskaana. Puolensa molemmissa, ei kerkee innostumaan mutta esim siinä kohdassa jos noin käy useasti voi asiaa ruveta tutkimaan että miksi hedelmöittyy mutta ei kiinnity.
Heippa kaikille!
Täällä ei oikein mitään uutta, tänään kp23/25-32 ja dpo 5. Ei mitään kummosia tuntemuksia. Olen aika varma että ei ole tärpännyt ja olenkin jo valmiiksi asennoitunut siihen että ei tästä taaskaan mitään tule. Noh mulla on 4.5 aika gynelle, niin saa silloin tarkistaa miltä kaikki näyttää ja näkyiskö siellä joku kypsyvä muna. Sen jälkeen aionkin sitten urakalla alkaa miettiä lapsettomuushoitoja. Nyt on kuitenkin menossa jo yk 13. Saa mieskin aktivoitua eikä voi olla mentaliteetillä tjot.
Mutta hyvää perjantaina kaikille.
Huomenna on tiedossa 30-vuotis bileet ja aion kyllä nauttia pari lasillista viiniä!