Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Kikiin innoittamana piti testata tuo " myytti" nyt kun ainakin digitaalinen on sanonut että mussa olisi raskaushormonia jälleen. (Sanon olevani raskaana tällä kertaa vasta kun tiedän että varmasti myös olen!!)
Kun noita ylimääräsiä liuskatestejä oli jäljellä ja vessassakaan en ollu käyny kahteen tuntiin niin tässä tulos ovistesti ja raskaustesti samasta näytteestä. Ikinä en ovista testatessani saanut tuommoista plussaa ovistikkuun!! Parhaimmillaan kaksi hyvin vahvaa viivaa. Ja koska mun pitäisi olla nyt kai rv6+1 jo niin suosittelen minäkin että Kikii lähtee shoppaamaan raskaustestiä :)
Huh, täällähän on ollut vilinää. Tasapuolisesti onnitteluja ja pahoitteluja ja kaikkea. Anteeksi, näin kesällä ei tietokoneella tule juuri roikuttua - ensi viikolla alkaa työt, niin sitten taasen enemmän kommentoimassa :)
Omista fiiliksistä, kierto lähenee loppuaan ja on ollut kyllä outo. Oireiden perusteella olen bongannut kolme ovista (!), jep, ihan sekaisin koko kroppa (kp 9, 16 ja 24). Luultavasti hormonit pomppii jotenkin kummallisesti ja tekee omituisia oireita, ensi kierrossa tosiaan aika varattu hormoneihin erikoistuneelle lääkärille, jolle voi sitten avautua. Normaalisti mulla on aika selkeä kierto kyllä.
Joten ei kovin luottavasti tähän viikkoon, eiköhän kohta päästä taas ykköseen.
PD 27 / 27-31
FINEST & MINEA, te naiset kyllä herättelette mussa toivoa :D! Tämä naikkonen kävi tänään hakemassa muutaman testin & huomena sitte aamusta eka testaus. Jos ei näy mittään niin sitte ke-to uusiks ellei vuoto ala :)
Nyt kyllä ensimmäistä kertaa koko yrityksen aikana jännittää niin pirusti, että mahakin on ihan sekaisin :D
Mutta koitan pitää mielen jotenkin kurissa, en välttämättä ole raskaana & voi olla kemiallinen ei sekään minulle uusi juttu ole.
Nyt pistän sormet & varpaat ristiin, palailen huomenna asiaan!
Kikiii kp 30/30-35 yk 7 (yk 10)
Onpas täällä paljon uutisia suuntaan ja toiseen! Monella näyttää olevan jännät päivät käsillä, fingers crossed! :) Ja joitain pettymyksiäkin näyttää olevan, pahoitteluni teille, älkää lannistuko :/
Tuli tässä mieleeni kysyä sellaista, että onko kenelläkään täällä tai jonkun tuttavalla jokin sydänvika ja on tai on ollut raskaana? Itselläni on pienoinen, ei niin supervaarallinen "vika" sydämessä, joka saattaa joskus epätahdistaa sydämen. Näin on yleensä käynyt väsyneenä ja nälkäisenä ja muutaman kerran on pitänyt sitten käydä ensiavussa tahdistuksessa. Olen miettinyt, että joudunkohan johonkin seurantaan sitten jos tulen raskaaksi tai pitääköhän tuo jotenkin ottaa huomioon raskausaikana. Saan siis varmastikin näihin kysymyksiin vastauksen sitten joskus neuvolassa/lääkärillä, mutta ajattelin nyt etukäteen jo kysellä onko kohtalontovereita.
Kikii, toivottavasti oikeasti on nyt sitten plussa tulossa ettei turhaan olla Finestin kanssa nostettu toivoa ja odotuksia! Mutta en muuten varmaan uskoisi tulevaan plussaasi mutta kun itse testasin juuri tuon "ovistikku raskaustestinä" -teorian niin kyllä siinä jotain perää on!
Ja sullakin kiertopäivät jo semmoisissa luvuissa että ehkä, ehkä.. :) Tai sitten ovuloit toisen kerran tässä kierrossa? :D Kroppakin haluaa raskaaksi ja pullauttamassa toisen munasolun ulos että toinen mahdollisuus!
Pahoittelut menkoista Kepuliina ja Hylje!
Minea, jepsjeps olisi kyllä jo aika raskautua :D Mutta ei voi tietää, voihan kroppa tehä vaikka mitkä tepposet & siksi ovistikkuun tuli niin vahvat plussat. Päivä kerrallaan pitää nyt katsoa miten käy, hyvin sitä voidaan tässä raskaana olla tai sitten ei :) En nyt ala olettamaan liikoja etten tipu korkealta & kovaa.
Mä niin toivon, että huomenna tulis joko plussa tai vuoto niin pääsis tästä piinailusta eroon :D
Tietysti voit jo nyt tehdä sen testin, Kikiii. En oo ikinä tajunnut miksi ohjeissa lukee, että aamupissasta kun illalla tulee yhtä vahva plussa jos nainen on raskaana. Mä oon kaikki mun plussatestit tehnyt iltapäivällä, jopa puolen tunnin pissasta ja hyvin tulee viivat esiin.
Muistaakseni olen aina kierron lopussa tehnyt ovistestejä ja silloin kun en ollut raskaana, niissä oli tosi haaleat viivat ja plussakierroksissa on aina ollut vahvat viivat joten uskon, että hyviä uutisia kuullaan pian, Kikiii :)
Miksi ovistestit periaatteessa käyvät myös raskaustesteistä: istukkahormoni ja lutenisoiva hormoni ovat rakenteeltaan hyvin samanlaisia. Raskaustestit on kehitetty tunnistamaan nimenomaan ne eroavaisuudet, eli eivät näytä vääriä plussia lutenisoivan hormonin takia. Ovistestit tunnistavat hormonin hieman eri tavalla, eli istukkahormoni hämää sitä ja antaa plussan.
Lutenisoivan hormonin tosin kuuluukin hieman kohota juuri ennen kierron loppua, eli ei se mitenkään satavarma raskaustesti ole. Toivottavasti nyt kuitenkin Kikiii sun kohdalla plussa tulee muihinkin testeihin :)
Tilanne 3.8
EK0025 kp 35/32 yk3
Minniminni (22v) kp 35/32-36 ya 3/2015
Stardust (22v) kp 34/26-40 yk 4
Miuku Mauku (27v) kp 34/35? yk 4
Pioni1 (27v) kp 33/34 yk 5
Kikiii (20v) kp 31/30-35 yk 7
Laulurastas83 kp 29/29 yk 8
Dimou (26v) kp 28/? yk 10 (ya 7/14)
PinkkiDrinkki (35v) kp 27/27-30 yk 7
Lumilla kp 26/25-27 yk 9
Annuska (20v) kp 26/35-43 ya 12/14
Jannuli85 kp 25/24-30 yk 17 (ya 03/2014)
143 (22v) kp 25/26-31 yk 1
Supera (20v) kp 24/29 ya 2/14
Konttri (33v) kp 23/27 ya 5/2014
Pallopaita kp 21/27-29 yk 2
Mimmie (30v) kp 18/25-28 yk 5
Heta87 kp 18/27-28 ya 2/2014
Sipriina (27v) kp 18/29-31 yk 4
Uusio Mamma kp 17/26
Dreamer15 (28v) kp 17/30-40 yk 3
Myya (29v) kp 17/? yk 1
Candyk kp 16/? yk 2
Norappi kp 11/23-29 yk 5 (kkm 4/15)
Muffeli (29v) kp 10/28-33 yk 3
Tuulahdus kp 10/? yk 2
Mia94 (21v) kp 9/26-28 yk 2
Nuuskiksentytär kp 8/28-31 yk 6
Leona (29v) kp 6/35-37 yk 2
Meriemilia kp 4/27 yk 2
Guagua kp 4/29 yk 3
Kompuroiva Hylje (29v) kp 2/29 yk 3
muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Starling (40v), Ninnni (20v), NooraV, AnttiAmalia (24v)
Tammikuussa 9 plussaa
Helmikuussa 12 plussaa
Maaliskuussa 13 plussaa
Huhtikuussa 5 plussaa
TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (4 plussaa)
Mizi (29v) yritystä yli vuosi, Hilkkak (30v) yk 4, Jenniferia (24v) yk 2, Miinuska15 (25v) yk 2
KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)
Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1
HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)
Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1
Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!
Heippa kaikille! Olen lukenut aktiivisesti teidän keskusteluja täällä, mutta töiden alun vuoksi en ole ehtinyt kirjoittelemaan.
Täällä on ollut koskettavia kirjoituksia lapsettomuudesta. Haluan toivottaa voimia kaikille asian kanssa kipuileville. <3
Ja ovistesteistä on täällä ollut myös paljon puhetta! Aikaisemmin en itse ole millään tavalla huomannut ovuloivani...mulla ei ole vuoto viitannut siihen eikä kroppa muutenkaan antanut viitteitä ovulaatiosta. MUTTA aloitettuani päivittäisen vehnänalkioöljyn nautiskelun, olen viime ja tässä kierrossa ihan selkeästi bongannut ne kuuluisat ovislimat! :D jess! Tuntuu, että vuoto on muutenkin ollut "terveemmän" näköistä. Tuossa öljyssähän on rasvojen lisäksi e-vitamiinia, jonka pitäisi olla hedelmällisyyttä edistävää vaikutuksiltaan. Pieni luonnonmukainen vinkki siis ovulaatiota metsästäville! ;)
Apua, en tajunnutkaan, että ens vkolla pitäis menkat jo alkaa! Nopeasti on mennyt tämä kierto ja hyvin ollaan päästy touhuilemaan miehen kanssa. Kohta pääsen minäkin jännäilemään. Nyt jännäilen teidän palstalaisten tilanteita :)
Huooomenta naiset!
Anteeksi jo aluksi, jos viestistä tulee hieman epäselvä sekasorto, muuta tämä nainen PLUSSASI TÄNÄÄN!
Viiva on kyllä vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta punainen & näkyy ihan ilman mitään kirkkaita valoja & kääntelyä. & kyllä piti ensin googlettaa ihan perkuleesti, mutta nyt se on uskottava että nappasi :D
Tunteet on hyvin sekavat, onnellinen joo, mutta en hypi seinille vielä. Pelko & jännitys puskee myös, mitä jos onni revitään taas pois?!
Nyt yritän ottaa vaan päivä kerrallaan... tietääkö joku milloin olisi järkevää soittaa neuvolaan? Olen aivan pihalla.
Minä jään siis nyt tänne taustalle seurailemaan teitä, enhän minä osaa ilman tätä palstaa olla ;) Kiitos kaikille ihan tuhannesti tästä matkasta & äärettömästä tuesta<3 Olisin tullut varmaan hulluksi ilma teitä (tai ollaanhan sitä nytkin hulluja, mutta parempi kuin yksin ;)).
Jännittynyt KIKIII plussa 4.8 (en osaa laskea edes viikkoja) & tärppäsi siis yk 10
Niin & lisäyksenä, ihmeitä voi tapahtua.
Tässä kuussa seksiä ei ollut kuin pari hassua kertaa, mutta nähtävästi juuri oikeaan aikaan mitä en olisi ikinä uskonut.
Mitään konsteja ei ollut käytössä & täälläkin luin/kirjoittelin vasta loppukuusta. & tosiaan olin keskiviikkona soittamassa aikaa lapsettomuushoitoihin...
Että ehki pieni "tauko" vauva jutuista auttoi, ken tietää :)
Paljon onnea KIKIII <3 <3 ihanaa :) nyt paljon vauvaliimaa että pikkuinen pysyy mukana :)
Ja neuvolaan voit soittaa vaikka heti :) niin mä ainakin tein esikosta. Soitin heti plussan jälkeen neuvolaan ja ne antaa sieltä ajan ja kyselee perus juttuja :) paljon onnea halien kera <3 :)
Kikiii ihana kuulla! Onnea sinne, itseäkin ihan jännitti tulla tänne lukemaan, kun mietin, että jokohan olet testannut! :D Näin neuvolantätinä neuvoisin soittamaan neuvolaan piankin, koska ensikäynnille tarvitsee varata aina pidempi aika ja työpäivät täyttyvät nopeasti! Soittaessasi voit varautua, että sinulta kysellään esim. perussairauksista ja allergioista, aiemmista raskauksista ja synnytyksistä, viimeisistä menkoista, kierron säännöllisyydestä jne.
Onnea vielä matkaan! :)
Onnea Kikiii, mahtava juttu!!
Jessssss, Kikiii!!!!!! Onnea! Olet raskausviikolla 4+3.
Mä en soittanut heti koska halusin odottaa, varhaiset keskenmenot on niin yleisiä että turha sinne heti soittaa. Mä soitin rv-lla 6+4 ja ensisynnyttänä sain ekan ajan viikolle 8+4.
Ihana plussauutinen, Kikiii!:) onnea!
Täällä meneillään kp1 :/ aamulla alkoi menkat ja sen myötä viides yk... Mieli on jälleen ihan maassa. Tuntuu niin ahdistavalta. Olemme pian yrittäneet puoli vuotta tuloksetta. Tiedän kyllä, että on ihan normaalia, että aikaa voi kulua pillereiden lopettamisen jälkeen ennen raskautumista. Ääh nyt yritän kasata itseni ennen töihin lähtöä!:D
Kikii - IHANAA!!!! Vitsi miten iloisia uutisia, onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! :)
No piti sitä itsekin mennä testaamaan lasketun ajan laskuria kun DIMOU:kin oli testannut. Nyt olis tasan 4 viikkoa, jos olisin raskaana. Ihanan positiivinen asenne sinulla muuten, minäkin aloitan syksyllä opinnot ja pääsee ajattelemaan muita asioita :)
Odotan ja pelkään... tuleva verilöyly on varmaan saakelin kivulias koska viime kertanen oli niin "helppo".
29/29-31 yk 8