Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käy joka päivä suihkussa. Mitä mieltä?

Vierailija
23.12.2021 |

Olen siis aikuinen mies, käyn suihkussa tyyliin joka toinen päivä, joskus jopa joka kolmas. Tukka on niin lyhyt ettei siitä huomaa. Olenko iljetys ja haisuli?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin pesulla eli siltä pohjalta sanoisin että et haise sinäkään.

Vierailija
2/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, suurin osa aikuisikään ehtineistä ei tarvitse suihkua joka päivä kunhan muutoin huolehtii hygieniasta päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee fyysistä työtä niin ei ole järkeä tiskata itseään ylettömästi.

Vierailija
4/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, eikä oikeastaan kannata käydä suihkussa joka päivä. Itse käyn yleensä parin päivän välein, samalla tulee käytyä saunassa.

Vierailija
5/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka päivä tarvitsekaan suihkussa käydä.

Vierailija
6/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen vaan kainalot ja pimsan päivittäin.

Vierailija
7/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään et ole m i e k k o n e n. Yököttävä kyllä olet ja niin ovat kaikki muutkin, joiden mielestä aikuisen ei tarvitse käydä suihkussa joka päivä 🤢🤢🤢

Vierailija
8/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin suihkussa vähintään kerran päivässä silloin, kun olin työelämässä. Nyt työttömänä ja syrjäytyneenä ja liikkumattomana peseydyn parin viikon välein. Haisuliksi ja iljetykseksi muutun kolmessa päivässä, joten varmaan muutut sinäkin.

Hiukset ovat mielenkiintoinen juttu: toisten hiuksista näkyy jo parin päivän pesemättömyys, minun hiuksiltani meni niin pitkä aika, etten viitsi edes kertoa, koska sitä ei kukaan usko.

Vierailija
9/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
10/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkään et ole m i e k k o n e n. Yököttävä kyllä olet ja niin ovat kaikki muutkin, joiden mielestä aikuisen ei tarvitse käydä suihkussa joka päivä 🤢🤢🤢

Suksi kuuseen!

Vierailija
11/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn 1-3 krt viikossa. En liiku joka päivä. Olen kotona.

Vierailija
12/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani kävin päivittäin suihkussa mutta nyt olen totuttautunut suihkuun pari kertaa viikossa.

Vierailija
13/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuinka paljon hikoilee tai muuta, mutta itse ainakin huomaan jo aamulla että naama on rasvainen, kainalot saattaa haista, alapää kaipaa pesua jne vaikka olisin illalla käynyt suihkussa. Ihminen erittää kuitenkin runsaasti kaikkia kuona-aineita. Jos en kahteen päivään käy suihkussa nii alkaa olla jo todella likainen olo. Ja hiukset haisee talille jne. Kuulostaa todella houkuttelevalta eikö?

Vierailija
14/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa tai kahdessa suihkussa. Saippuat ja shampoot ei ole ilmaisia kaupassa, eikä vesi lotraus myöskään.

Vierailija
15/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ja ok. 

Liian usein ei edes kannata käydä. Se kuivattaa ihoa ja on lisäksi epäekologista. 

Itse käyn yleensä kerran viikossa. 

Vierailija
16/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen päivittäin vain alapään, suihkussa keskimäärin pari kertaa viikossa. Hyvin menee!

Vierailija
17/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän kuinka paljon hikoilee tai muuta, mutta itse ainakin huomaan jo aamulla että naama on rasvainen, kainalot saattaa haista, alapää kaipaa pesua jne vaikka olisin illalla käynyt suihkussa. Ihminen erittää kuitenkin runsaasti kaikkia kuona-aineita. Jos en kahteen päivään käy suihkussa nii alkaa olla jo todella likainen olo. Ja hiukset haisee talille jne. Kuulostaa todella houkuttelevalta eikö?

Ei kainaloitten ja naaman pesuun suihkua tarvitse. Nehän pestään kuitenkin joka päivä.

Vierailija
18/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kainaloitten ja naaman pesuun suihkua tarvitse. Nehän pestään kuitenkin joka päivä.

Et ole tosissasi?!? Alat mieluummin läträämään altaan edessä vettä kainaloihin sen sijaan, että menisit ihan vain suihkuun? Uskomatonta porukkaa... 🤣🤣

Vierailija
19/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa joka aamu ja se erottaa yön päivästä. Aamusuihku on miellyttävä ja virkistävä kokemus, jolla saa päivän mukavasti käyntiin. Ajan myös parransängen joka aamu ja pesen hampaat noin 3 kertaa päivässä. Kesähelteiden aikaan kävin suihkun ohella uimassa lähellä olevassa joessa.

Onpa Suomessa kumman köyhää porukkaa, jos pitää säästää vedestä, saippuasta ja shampoosta. Tai sitten tällä palstalla toimeentulotuella elävät ovat yliedustettuina.

Vierailija
20/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin joka toinen päivä. Joskus useampana päivänä peräkkäin, riippuen siitä miten tulee tehtyä treenejä. Mutta shampoota ja saippuaa käytän vain joka toinen päivä, jos käyn "välipäivänä" suihkussa käytän vain vettä. Ihoni tai hiukseni eivät kestä saippuapesua joka päivä, varsinkaan talvella kun iho halkeilee kuivuuttaan muutenkin vaikka kuinka yritän sitä rasvata. Saan isoja kutisevia kuivia läiskiä kaikkialle ja hiukseni muuttuvat korpuksi, jos alan läträtä pesuaineilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä