Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä "pakko" kuorruttaa joulukinkku? En ole ikinä

Vierailija
23.12.2021 |

itse kuorruttanut. Mulle on riittänyt se sinapin laitto siihen kinkkuviipaleen päälle lautasella.
Nykyinen miesystävä yllättäen haluaisi kuorrutuksen. Sanoin, että hän sitten voi itse sen tehdä, jos kokee tärkeäksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kuorruta. Meillä ei muutenkaan kokonainen kinkku ole ikinä tarjolla pöydässä, vaan leikataan tarjoilulautaselle siivuiksi. Hukkaan menisi hieno kuorrutus.

Oletteko niin pihejä? Ihmiset saa ottaa yhden ohuen siivun kinkkua. Surkea joulu teillä.

Vierailija
22/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kuorruta. Meillä ei muutenkaan kokonainen kinkku ole ikinä tarjolla pöydässä, vaan leikataan tarjoilulautaselle siivuiksi. Hukkaan menisi hieno kuorrutus.

Meillä on jouluaaton juhla-aterialla kokonainen kinkku pöydässä. Sen jälkeen leikataan muina päivinä viipaleita. Eihän kinkkua saakkaan veivata edestakaisin kylmästä huoneenlämpöön jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt elämäni aikana kuorrutettuna ja ilman. Molemmat hyviä 😋

Vierailija
24/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otan kinkun uunista niin kuorrutan sen sp er malla ja akka sannoo onpa hyvvee.

Vierailija
25/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä ja kinkku säilyy mehevänä kun antaa sen nahkapeiton olla päällä kinkulla siis, ei itsellä🤓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme