Miten voitte sotkea raha-asianne?t.ammattivalittaja
Vaikka käytte molemmat töissä perheestä niin silti monella on pikavippejä yms miksi?
Kommentit (10)
Monella ei ole ollut miehiä, jotka elättävät ja 50 000 euroa perintöä.
Niinpä! Ihmettelen ihan samaa. Ja aina se on "kaverin" tai "exän" tai jonkun muun vika.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Ei ole minullakaan aina ollut perintöä ja minä olen omalta osaltani osallistunut tämän perheen elättämiseen.ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Ei ole minullakaan aina ollut perintöä ja minä olen omalta osaltani osallistunut tämän perheen elättämiseen.ap
[/quote]
Sinä olet aina elänyt jonkun siivellä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:31"] Monella ei ole ollut miehiä, jotka elättävät ja 50 000 euroa perintöä. [/quote] Ei ole minullakaan aina ollut perintöä ja minä olen omalta osaltani osallistunut tämän perheen elättämiseen.ap [/quote] Sinä olet aina elänyt jonkun siivellä.[/quote]
En ole. Joka kuukausi olen maksanut täälläkin asumisestani ja olen asunut vuosia yksinkin.ap
Nuorena tuli vähän sotkettua. Teki vaan mieli niin kaikenlaista, matkoja ja vaatteita ja meikkejä ja ravintolailtoja jne, ja kun lainaa sai, sitä tuli otettua makeaan elämään. Sitä ajatteli että kun on töissä niin kyllähän ne voi takaisin maksaa, mutta menikin yllättävän tiukille kun ei siitä palkasta sitten vuokran, ruoan jne jälkeen niin kauheasti jäänytkään.
Vanhempani joutuivat minut pari kertaa pelastamaan luottotietojen menemiseltä, he tulivat hädässä avuksi ja maksoivat pois velkojani. Sen verran nöyryyttävää oli vanhemmilta joutua aikuisena rahaa pyytämään että sitten lopulta opin elämään varojeni mukaan.
Ota poskeen.