Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivaa, kun jouluruokaostokset on tehty. Nyt tarvitsee hakea enää maidonlisuketta lähikaupasta. Missä vaiheessa teillä tilanteet?

Vierailija
23.12.2021 |

Joko on joululiina pöydässä? Onko kiireinen päivä, vai voiko jo olla rauhassa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään joulua jo täyttä päätä. Eilen syötiin jo jouluruokapäivällinenkin.

Vierailija
2/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä vaiheessa on. Kauppaan ei enää tarvitse onneksi mennä. Leppoisasti sujuu valmistelu. Hyvää joulua, Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on maidon lisuke?

Vierailija
4/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on maidon lisuke?

No tarkoitin, että kun maito vääjäämättä loppuu, sitä voi hilppaista nopeasti hakemassa lähikaupasta. ap

Vierailija
5/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rehentelevä aloitus.

Luuletko olevasi ainoa, joka on valmistellut joulua ajoissa. Itse en hae mitään maidonlisukkeitakaan, kun en tiedä, mitä se edes on. Lisäainetta maitoon?

Vierailija
6/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi ainoa, joka on valmistellut joulua ajoissa. Itse en hae mitään maidonlisukkeitakaan, kun en tiedä, mitä se edes on. Lisäainetta maitoon?

Olipa joulumielinen kommentti.

Vierailija
7/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa joulustressi painaa päälle?

Vierailija
8/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en IKINÄ tohota kotona ja vapaa-aikana, oli joulu tai juhannus.

Palstamammat haluaa vaan päteä ja tärkeillä noilla joulujutuillaan.

Voi teitä😄

Vierailija
9/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttinut lomasta. Joulun saa kasaan sitten aattonakin. Kaupoissa on rauhallisempaa ja tuotteet alennuksessa. Jos jotain jää uupumaan niin se uupuu.

Vierailija
10/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Olen jo aikaa sitten tehnyt kaiken valmiiksi. Yritin oikein miettiä eilen, että mitä voisin vielä tehdä, kun tuntui olo niin toimettomalta. Noh, tekaisin täytekakun palan painikkeeksi. 

Vierailija
11/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjoituksena hyvän kasan "ruokaa" ja kun vilkaisee noiden elintarvikkeiden energiasisältöä, niin pärjään niillä hyvin seuraavaan vuoteen.

Lightlimsaa käyn vielä ostamassa kyytipojaksi.

Vierailija
12/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en IKINÄ tohota kotona ja vapaa-aikana, oli joulu tai juhannus.

Palstamammat haluaa vaan päteä ja tärkeillä noilla joulujutuillaan.

Voi teitä😄

Naisille on edelleen kotityöt oman egon jatke, joiden avulla päteä ja uhriutua pahimpana marttyyrina sitten jeesuksen.

Vierailija
13/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Olen jo aikaa sitten tehnyt kaiken valmiiksi. Yritin oikein miettiä eilen, että mitä voisin vielä tehdä, kun tuntui olo niin toimettomalta. Noh, tekaisin täytekakun palan painikkeeksi. 

Jaa, sä olet sitten muuten vaan epäystävällinen. Jotkut kai saa itselleen hyvän mielen vastailemalla tuohon sävyyn täysin neutraaliin kysymykseen.

Vierailija
14/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te oikeasti saatte kulumaan niin paljon aikaa, että olisi joku stressi päällä jo monta päivää ennen joulua?

Vierailija
15/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vietetään joulua kun meillä kummallakin oikeat joulunpyhät työpäiviä. Aamusta kävin vielä kaloja torilta hakemassa ja puoliso haki kaupasta salaattitarpeita ynnä muuta. Kaikki muutoin valmista.

Vierailija
16/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on maidon lisuke?

No tarkoitin, että kun maito vääjäämättä loppuu, sitä voi hilppaista nopeasti hakemassa lähikaupasta. ap

Ei se silloin ole lisuke. Lisuke on se, mitä tarjotaan ruoan ohessa, esim. jos tarjolla on myös leipää.

Vierailija
17/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hankkimatta, mutta eihän meillä mitään hankita rahan puutteen vuoksi. Lapset sentään saavat yhdet lahjat jotka on sosiaalitoimistosta saatu.

Vierailija
18/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin "maidonlisukkeelle"

Vierailija
19/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostettu. Tänä iltana keitän porkkanat ja perunat, ja väännän voileipäkakun, joka saa mehustua jääkaapissa yön yli. Kinkkuperinnettä meillä ei ole. Huomenna paistamme lohen. 

Vierailija
20/52 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän joulua yksin ja kaikki muu on valmista, paitsi imurointi, jota mä inhoan. Lahjat on jo annettu tyttären perheelle, ruuat ja muu rekvisiitta ostettu. Joululiina on pöydällä ja kukkia ostin aika paljon. Kaksi joulutähteä, hyasinttiasetelman, v.pun. amarylliksen ja punaisia tulppaaneja. Ne on aseteltu eri pöydille ja osa mun pähkinänsärkijä-nukkejen sekaan. Mä tykkään niistä, siis pähkinänsärkijöistä, ja mulla on niitä kymmenen. Kynttilöitä kävin äsken ostamassa ja ne saa palaa koko joulun. Joulukylä on laitettu tarjoiluvaunun päälle ja se on tosi ihana. Nyt juon terästettyä glögiä ja psyykkaan itseäni aloittamaan sen halvatun imuroimisen. Hyvää joulua kaikille 🎄❤