Venäjä ja sen sotaiset toimet. miten toimitaan jos sota syttyy
Onko esimerkiksi valtiovalta miettinyt jo valmiiksi mitä keinoja Venäjän eristämiseksi ja boikotoimiseksi tehdään jos ja kun he hyökkäävät Ukrainaan, tai mihin tahansa muualle.
Vai odotetaanko vain mitä EU päättää, jos päättää. Meidän tulee muistaa, että samanlaisen kohtelun kohteeksi olemme me joutuneet aiemmin ja voimme joutua uudestaankin. Joten, meidän tulee auttaa Ukrainaa ja olla toimimatta yhteistyössä riistäjävaltion, tuon ikiaikaisen terroristivaltion kanssa.
Jos emme me toimi nyt, niin ei meidänkään hyväksemme tulla joskus tulevaisuudessa toimimaan.
Mielestäni pitäisi esimerkiksi niiden valtionlaitosten jotka käyttävät polttonesteitä, on se sitten lämmitykseen tai liikkumiseen liittyviä, jättää ostamatta venäläiseltä yhtiöltä, siis ei Teboililta.
Venäläisten matkailijoiden pääsy maahamme tulee estää.
Venäläisten varat ja omaisuus Suomessa on takavarikoitava.
Kommentit (277)
Olisi pitänyt liittyä Natoon jo ajat sittemn, silloin kun Baltian maatkin. Nyt kun Venäjä vaatii länneltä takuita ettei Nato laajene itään, voi olla jo liian myöhäistä, ikävä kyllä. Venäjä laskee meidät etupiiriinsä.
Kaikki on suunniteltu Kiinan ja Venäjän kesken.
Kiina päästää irti viruksen, mikä saa USA.n ja Euroopan sekaisin > Venäjä aloittaa sodan.
Vierailija kirjoitti:
Putin haluaa näyttää haluavan sotaa. Koko ajan samankaltaista uhittelua ja riidan haastamista. Siitä on pääteltävissä että hän on mielipuoli.
Tyhmä venäjän juoppolallikansa ei voi muuta kuin seurata katseella. Muuten käy kuin Navalnyille.
Jep. Mutta se maa on aika eristyksissä. Oikeasti mikään muu maa ei ole sen puolella, jos/kun se aggressiivisesti hyökkää erityisesti Ukrainaan. Maan kansalaiset, ainakin suurin osa nuorista, eivät halua kuolla tällaisen typeryyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Kiina päästää irti viruksen, mikä saa USA.n ja Euroopan sekaisin > Venäjä aloittaa sodan.
Virus, korona > kemiallinen ase.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mikää foliohattu mutta tämä kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselle teorialle.
Onkos kiina ja venäjä minkälaisissa väleissä?
Miksi kyseiset maat ei laita rajoja kiinni ja päästä uutta virusta maailmalle?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin kämänen maa ollu 2000 luvulla että mä en kyllä tätä maata puolusta jos sotatila tulis vaikka armeijassa kävin vuoden verran makoilemassa ja aikaa kuluttamassa.
Kuinkakohan moni suomalainen mies edes uskaltaisi tarttua aseisiin jos sota syttyy tai kuinka moni mies edes haluaisi puolustaa tätä maata jos sota syttyy?
Talvisota ja jatkosota oli eri aikaa ja silloin suomi pärjäsi hyvin koska miehet oli rautaa ja tämä maa nähtiin puolustamisen arvoisena.
Tuskin suomen tarvii mitenkään valmistautua koska meillä ei ole armeijaa ja tämä maa ei kykene toimimaan kriisitilanteessa.
Et ole ilmeisesti kummemmin historiaa lukenut? Jos Venäjä tulee tänne, se aloittaa naisväestön järjestelmällisen raizkauksen aivan samaan tapaan kuin marssilla Berliiniin. Viroa v. 1940 miehitettäessä joka viides napsaistiin niskalaukauksella, jotta kapinahalut häviävät ja osa lähettiin sitten muutoin vain Siperiaan. Jos selviät tuosta ja haluat elää orjana ja katsella kuinka läheisesi raizkataan ja teloitetaan niin kannattaa harjoitella valmiiksi orjan osaa ja valmistautua ottamaan patukkaa vastaan jos miehittäjä tykkääkin pojista. Minä kuolen paljon mielummin ase kädessä kuin lähden tuohon.
"Voin olla väärässäkin mutta lyön vetoa vaikka koko omaisuudestani että Putin ei Nobelin rauhanpalkintoa lähimmän viiden vuoden aikana tule saamaan.
Ellei sitten valloita Ruotsia."
Hmmh. Kiintoisa ajatus. Parempi, ettei kukaan kerro tuota Putinille...
Millä valtuuksilla Putin ja Biden meinaavat keskustella tammikuussa esim. meidän suomalaisten ylitse? Kuinka terävät hoksottimet tuolla Joella oikein on, kun ikääkin jo melkoisesti mittarissa? Tuntuu todella hull ulta tuo tuollainen. Meidän käsissämmehän Suomen Nato-jäsenyyden pitäisi ennen kaikkea olla...!
Vierailija kirjoitti:
Millä valtuuksilla Putin ja Biden meinaavat keskustella tammikuussa esim. meidän suomalaisten ylitse? Kuinka terävät hoksottimet tuolla Joella oikein on, kun ikääkin jo melkoisesti mittarissa? Tuntuu todella hull ulta tuo tuollainen. Meidän käsissämmehän Suomen Nato-jäsenyyden pitäisi ennen kaikkea olla...!
USA on jo ilmoittanut, että neuvottelee vain eurooppalaisten liittolaistensa kanssa. Harmillista Putinin kannalta, että Trump ei ollut vallassa, silloin kiristäminen ja lahjominen olisi ollut helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin kämänen maa ollu 2000 luvulla että mä en kyllä tätä maata puolusta jos sotatila tulis vaikka armeijassa kävin vuoden verran makoilemassa ja aikaa kuluttamassa.
Kuinkakohan moni suomalainen mies edes uskaltaisi tarttua aseisiin jos sota syttyy tai kuinka moni mies edes haluaisi puolustaa tätä maata jos sota syttyy?
Talvisota ja jatkosota oli eri aikaa ja silloin suomi pärjäsi hyvin koska miehet oli rautaa ja tämä maa nähtiin puolustamisen arvoisena.
Tuskin suomen tarvii mitenkään valmistautua koska meillä ei ole armeijaa ja tämä maa ei kykene toimimaan kriisitilanteessa.Et ole ilmeisesti kummemmin historiaa lukenut? Jos Venäjä tulee tänne, se aloittaa naisväestön järjestelmällisen raizkauksen aivan samaan tapaan kuin marssilla Berliiniin. Viroa v. 1940 miehitettäessä joka viides napsaistiin niskalaukauksella, jotta kapinahalut häviävät ja osa lähettiin sitten muutoin vain Siperiaan. Jos selviät tuosta ja haluat elää orjana ja katsella kuinka läheisesi raizkataan ja teloitetaan niin kannattaa harjoitella valmiiksi orjan osaa ja valmistautua ottamaan patukkaa vastaan jos miehittäjä tykkääkin pojista. Minä kuolen paljon mielummin ase kädessä kuin lähden tuohon.
Olen historiaa lukenut ja entäs sitten jos noin käy? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa.
Minä en missään nimessä ole valmis kuolemaan tämän maan puolesta.
Ei ole paljoa tehtävissä. Venäjä valtaa Suomen jos haluaa ja katsoo sen tarpeelliseksi. Täkäläinen korruptioyhteiskunta kaipaisikin hieman siivousta. Puolueet, poliitikot, virkamiehet jne. Ihan joutosakkia, eivätkä edes alkuperäisiä suomalaisia. Tässähän on sitten hyvä tilaisuus palauttaa Suomi alkuperäisille arjalaisille suomalaisille. Herra antaa ja Herra ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin suomen tarvii mitenkään valmistautua koska meillä ei ole armeijaa ja tämä maa ei kykene toimimaan kriisitilanteessa.Et ole ilmeisesti kummemmin historiaa lukenut? Jos Venäjä tulee tänne, se aloittaa naisväestön järjestelmällisen raizkauksen aivan samaan tapaan kuin marssilla Berliiniin. Viroa v. 1940 miehitettäessä joka viides napsaistiin niskalaukauksella, jotta kapinahalut häviävät ja osa lähettiin sitten muutoin vain Siperiaan. Jos selviät tuosta ja haluat elää orjana ja katsella kuinka läheisesi raizkataan ja teloitetaan niin kannattaa harjoitella valmiiksi orjan osaa ja valmistautua ottamaan patukkaa vastaan jos miehittäjä tykkääkin pojista. Minä kuolen paljon mielummin ase kädessä kuin lähden tuohon.
Olen historiaa lukenut ja entäs sitten jos noin käy? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa.
Minä en missään nimessä ole valmis kuolemaan tämän maan puolesta.
No et kai, kun asut Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa nykyään rapex-kondomeja
:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljoa tehtävissä. Venäjä valtaa Suomen jos haluaa ja katsoo sen tarpeelliseksi. Täkäläinen korruptioyhteiskunta kaipaisikin hieman siivousta. Puolueet, poliitikot, virkamiehet jne. Ihan joutosakkia, eivätkä edes alkuperäisiä suomalaisia. Tässähän on sitten hyvä tilaisuus palauttaa Suomi alkuperäisille arjalaisille suomalaisille. Herra antaa ja Herra ottaa.
Jos Venäjä tulee Suomeen, leikki loppuu miehittäjiltä koska Naton ydinkärjet ovat osoittaneet Suomeen 1950-luvulta lähtien ja Norjaan heitä ei huolita. Lyhyt matka saasteilta Suomen puolelta myös Pietariin.
Vierailija kirjoitti:
Putin haluaa näyttää haluavan sotaa. Koko ajan samankaltaista uhittelua ja riidan haastamista. Siitä on pääteltävissä että hän on mielipuoli.
Tyhmä venäjän juoppolallikansa ei voi muuta kuin seurata katseella. Muuten käy kuin Navalnyille.
Putin ei pelkää mitään vaan raivostuu jos joku asettuu poikkiteloin hänen näkemyksiään vastaan.
Minä otan talikon ometan nurkalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei täälläkään uskalleta edes taistella kauhean koronaviruksen pelossa ellei sarjapiikityksiä järjestetä rintamalle. Koronapassilla pääsee lomille ja testillä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin ei pelkää mitään vaan raivostuu jos joku asettuu poikkiteloin hänen näkemyksiään vastaan.
Ikävää, mutta maailma ei voi hyväksyä yksipuolisia rajojen siirtoja.