Avaudun
Vittu. Ollaan mökillä ja tänne jäädään. Mies kännissä ja mulla ei korttia. Aamulla pitäis töihin vaan milläs meet? Vittu nyt menee mökki myyntiin. Aamulla soitan sille Jetrolle helvetti. Näin on.
Kommentit (14)
Kiva mies. Mutta kuinkas vaikeaa sieltä nyt on sitten itseään järjestää ihmisten ilmoille? Aikaa on vaikka kuinka.
Tai sitten piilotat loput viinat ja simsalabim, mies on ajokunnossa n. 12 tunnin kuluttua ellei ole päiväkausia tintannut.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:50"]Ootko muuten itse selvinpäin?
[/quote]Olen. Mutta kun ei ole ajokorttia eikä rahaa. Lapsikin siskolla hoidossa. Siskonkin pitäis aamulla mennä töihin. Hiukan vituttaa.
Ei oo ajokorttia?? Onpa outoa. En tunne ainuttakaan täysikäistä ihmistä jolla ei ois korttia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:56"]Ei oo ajokorttia?? Onpa outoa. En tunne ainuttakaan täysikäistä ihmistä jolla ei ois korttia.
[/quote]No olen34v eikä ole korttia. Kotiinkiin on yli 300km eli ei voi kävellä. Sanonpahan vaan että vittu.
No et sinä nyt vaan voi sinne jäädä valittamaan, jos lapsikin täytyy hakea. Ala järjestää sitä kyytiä nainen. Kävele lähimpään naapuriin ja pyydä apua. Piilota ne pullot. Ole aikuinen ja tee jotain äläkä nitise täällä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:05"]No et sinä nyt vaan voi sinne jäädä valittamaan, jos lapsikin täytyy hakea. Ala järjestää sitä kyytiä nainen. Kävele lähimpään naapuriin ja pyydä apua. Piilota ne pullot. Ole aikuinen ja tee jotain äläkä nitise täällä.
[/quote]Odotan tuon äijän sammumista ja otan kortin. Ikinä ennen ei tälläistä ole ollut mutta nyt se on ihan kauhea. Itselläni kun ei ole rahaa kuin muutama kymppi.
Aamulla pyytää anteeksi. Et sitten anna. Ainakaan ennen keskustelua. Ethän?
Kuinka kävi? Selvisitkö töihin?