Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kenenkään av-miehet unelmanainen

Vierailija
06.04.2015 |

Siis katsotaan tässä vain ulkonäköä, senhän perusteella usein lähestytään. Mulla on siis suht kauniit kasvot, tummat silmät, pitkät silmäripset, paksut huulet, siro nenä. Puoleen selkään pitkät mustat ja kiharat hiukset. Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat. Oon 163 senttiä pitkä. Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi, en liian paljastavasti, mutta en liian peittävästikään. Kelleen en tunnu kelpaavan! Av-miehet, mikä tässä paketissa on pielessä? Ja siis en kuvittele olevani mikään missi tai kenenkään unelmanainen, anteeksi provosoiva otsikko.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla ihmisillä ole 'pyöreä peppu'? Joskus kuva vain kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

-Mies 29v-

Vierailija
22/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, tuskin ap on feministi siinä mielessä kuin tässä nyt jankataan. 

Ensinnäkin, feministi olisi jo haukkunut miehet pedofiileiksi ja thai-huoria käyttäviksi sioiksi. Femakko ei edes tahdo miestä - tai tahtoo, muttei ikinä myönnä sitä ääneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisit. Mies21

Vierailija
24/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen tukka sinulla on luonnostaan? Onko pidennykset? Entä omat ripset ja kynnet?

Vierailija
25/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet sellainen huulet törröllään pönöttävä peruspirkko. Naisten ongelma on yleensä esim painoon liittyen, että he eivät ole ihan realiteeteissa. Moni itseään sporttiseksikon tituleeraava voi olla todella lyllerö ex-urheilija, suoranaista taikinaa. Joskus myös pikkuisen se tyylitaju uupuu. Itse en tykkää naisista, joilla kilisee kaikenlaista Guess-härpäkettä ympärillä. Se on se ongelma, että pulska ei tajua olevansa pulska ja juntti ei tajua olevansa juntti. 22-vuotiaan naisen ei pitäin olla missään "normaalipainon ylärajalla". Sun ikäisen pitäis pituutees nähden painaa 48 kg ja 40-vuotiaana 52 kg. Tämän lisäksi pukeudu paremmin.

Vierailija
26/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:11"]Minkä värinen tukka sinulla on luonnostaan? Onko pidennykset? Entä omat ripset ja kynnet?
[/quote]
Kaikki on omaa, hiukset vaan on luonnostaan ruskeat
Ap

Vierailija
27/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="06.04.2015 klo 15:09"]

Eikö kaikilla ihmisillä ole 'pyöreä peppu'? Joskus kuva vain kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

-Mies 29v-

[/quote]

No ei todellakaan ole. Sulla on pepputietämyksessä aukkoja.

Vierailija
28/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:13"]Kuulostaa siltä, että olet sellainen huulet törröllään pönöttävä peruspirkko. Naisten ongelma on yleensä esim painoon liittyen, että he eivät ole ihan realiteeteissa. Moni itseään sporttiseksikon tituleeraava voi olla todella lyllerö ex-urheilija, suoranaista taikinaa. Joskus myös pikkuisen se tyylitaju uupuu. Itse en tykkää naisista, joilla kilisee kaikenlaista Guess-härpäkettä ympärillä. Se on se ongelma, että pulska ei tajua olevansa pulska ja juntti ei tajua olevansa juntti. 22-vuotiaan naisen ei pitäin olla missään "normaalipainon ylärajalla". Sun ikäisen pitäis pituutees nähden painaa 48 kg ja 40-vuotiaana 52 kg. Tämän lisäksi pukeudu paremmin.
[/quote]
No en kyllä ole yhtään tollanen Guess-tyylinen. En oikein osaa selittää mun tyyliä, mutta saan usein kehuja siitä. Pidän mun vartalosta tällaisena, enkä halua laihduttaa. Toki harrastan liikuntaa ihan terveyden vuoksi.
Ap

Vierailija
29/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:13"]Kuulostaa siltä, että olet sellainen huulet törröllään pönöttävä peruspirkko. Naisten ongelma on yleensä esim painoon liittyen, että he eivät ole ihan realiteeteissa. Moni itseään sporttiseksikon tituleeraava voi olla todella lyllerö ex-urheilija, suoranaista taikinaa. Joskus myös pikkuisen se tyylitaju uupuu. Itse en tykkää naisista, joilla kilisee kaikenlaista Guess-härpäkettä ympärillä. Se on se ongelma, että pulska ei tajua olevansa pulska ja juntti ei tajua olevansa juntti. 22-vuotiaan naisen ei pitäin olla missään "normaalipainon ylärajalla". Sun ikäisen pitäis pituutees nähden painaa 48 kg ja 40-vuotiaana 52 kg. Tämän lisäksi pukeudu paremmin.
[/quote]

..ja ylimielinen ei tajua olevansa ylimielinen...

Ap ja kaltaisensa saavat aivan rauhassa olla mitoissaan, jos itse viihtyvät niissä ja terveellisissä rajoissa ovat.

Täysin normaalin painoindeksin saisi 163 cm vielä 58 kilolla.

Ap, jos sun koko on jollekin miehelle turn-off, niin ongelma on hänellä. Ei tod. mitään järkeä ruveta laihduttamaan jotta saisi kokonaisvaltaista hyväksyntää mieheltä, saati rakkautta.
Sulle oikea mies tykkää sun mallisista ja luonteesta ja elämänarvoista myös.
Mutta ei "se oikea" kaikille nopeasti löydy.

Elä, liiku monenlaisissa paikoissa, tutustu monenlaisiin ihmisiin. Älä panikoi, että muka olet myöhässä.

Vierailija
30/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko AP kertoa viisi itsellesi tärkeää asiaa joista pidät, yhden ehdottoman no-no tyylisen asian, vapaa-ajan aktiviteeteistäsi ja lyhyesti luonteestasi(jotain mitä ystäväsi/läheisesi/kaverisi ovat sanoneet sinusta etenkin)
M21(-93) vaikutat mun naisihanteelta ulkoisesti ;)

Vierailija
31/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:16"]

Siis katsotaan tässä vain ulkonäköä, senhän perusteella usein lähestytään. Mulla on siis suht kauniit kasvot, tummat silmät, pitkät silmäripset, paksut huulet, siro nenä. Puoleen selkään pitkät mustat ja kiharat hiukset. Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat. Oon 163 senttiä pitkä. Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi, en liian paljastavasti, mutta en liian peittävästikään. Kelleen en tunnu kelpaavan! Av-miehet, mikä tässä paketissa on pielessä? Ja siis en kuvittele olevani mikään missi tai kenenkään unelmanainen, anteeksi provosoiva otsikko.

[/quote]

Kuulostat ulkoisesti "miehen korvissa" miellyttävältä; ja tietyllä tavalla niin naiselliselta, että en yllättyisi vaikka ulkonäkösi olisi noussut kynnykseksi joillekin miehille. Mielelläni tutustuisin sinuun - myös siihen, kuka ja millainen ihminen olet. Sitä kai kaipaat, koska ulkonäöllisesti olet itsesi jo tavallaan määritellyt :) Tosin olen sinua yli 10 v. vanhempi

Vierailija
32/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot pituutesi tarkasti mutta painosta vain jotain ympäripyöreää liibalaabaa, kertoo jo paljon.. Paljonko painat?

Vierailija
33/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: et ole.

Vierailija
34/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan seuraavia:

1) sinulle ei kelpaa kukaan mies, paitsi se "mies" = lihasmassaa 20kg, näkyvät vatsalihakset, näyttää David Beckhamilta, tarvitaessa tumma rakastaja, hyvät tulot, muistuttaa Disney-elokuvien täydellisiä prinssejä, huolehtii kaikesta ja maksaa kaiken, lukee ajatuksia ja taikoo sateesta auringonpaistetta yms..

2) Et liiku paikoissa, joissa on sinusta kiinnostuneita miehiä tai odotat miesten (="miesten") tekevän kaikki aloitteet. Kokeile tehdä itse joskus niitä aloitteita, ja pohdi sitten, mistä johtuu tuo sinun ongelmasi. 

Vierailija
35/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:30"]

Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii? Ap

[/quote]

Ilman kuvaa on paha sanoa mitään. Pistä kuva, niin saat rehellisen mielipiteeni.
[/quote]
No en viitsi av:lle kuvaa laittaa, toi kuvauksin oli ehkä vähän liian tarkka. Voi olla että mulla on nyrpeä naama. Kyllä tuntuu että miehet katsoo, mutta en kehtaa tuijotella takaisin.
Ap
[/quote]

Hymyile ja katso takaisin. Lähestyisitkö itse miestä joka ei katso sinua ja on nyrpeä?

Vierailija
36/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:30"] Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii? Ap [/quote] Ilman kuvaa on paha sanoa mitään. Pistä kuva, niin saat rehellisen mielipiteeni. [/quote] No en viitsi av:lle kuvaa laittaa, toi kuvauksin oli ehkä vähän liian tarkka. Voi olla että mulla on nyrpeä naama. Kyllä tuntuu että miehet katsoo, mutta en kehtaa tuijotella takaisin. Ap [/quote] Hymyile ja katso takaisin. Lähestyisitkö itse miestä joka ei katso sinua ja on nyrpeä?

[/quote]

Tuossahan se ongelma juuri on. 

>miehet katsovat

>en katso takaisin, hyi, en missään nimessä halua osoittaa kiinnostusta

>miksi en kelpaa kenellekään?

>johtuukohan se ulkonäöstäni? Ei varmaankaan liity siihen, etten halua osoittaa kiinnostusta

Vierailija
37/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:22"]

1) sinulle ei kelpaa kukaan mies, paitsi se "mies" = lihasmassaa 20kg, näkyvät vatsalihakset, näyttää David Beckhamilta, tarvitaessa tumma rakastaja, hyvät tulot, muistuttaa Disney-elokuvien täydellisiä prinssejä, huolehtii kaikesta ja maksaa kaiken, lukee ajatuksia ja taikoo sateesta auringonpaistetta yms..

[/quote]

Kuvailit minut. Tunnemmeko toisemme?