juoksijat
kuinka usein juoksette, minkä pituisia lenkkejä, millä vauhdilla?
oletko juossut maratonin, puolikkaan, 10 km?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:26"]Olen satunnainen juoksija ja poltan tupakkaa. Juoksen 2km lenkkejä, 5 kilometriä menee jos välillä hölkkään...
[/quote]
Poltat juostessa???
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:26"]Olen satunnainen juoksija ja poltan tupakkaa. Juoksen 2km lenkkejä, 5 kilometriä menee jos välillä hölkkään...
[/quote]
Poltat juostessa???
[/quote]
:DD
Juoksen matolla 5k, ulkona 8-11k lenkkejä yleensä. Joskus pidempiä. Olen juossut puolikkaan ja joitakin kymppejä. Juoksen enintään kaksi kertaa viikossa, koska toinen polvi vaivaa välillä.
Tällä hetkellä juoksen vähintään viiden kilometrin lenkkejä. Vauhti vähän vaihtelee, välillä kovempaa ja välillä hiljempaa. Tarkoitus olisi osallistua johonkin kympin tapahtumaan nyt keväällä/alkukesästä. Myöhemmin kesällä/syksyllä puoli maraan. Harjoittelun kanssa vähän hiljaa hyvä tulee meininki, koska jalkojen kanssa melko paljon ongelmia. Hyvinä viikkoina juoksen vähintään kolme lenkkiä.
Roikkuuko teillä tissit? Mulla meni paris vuodes tissit vaikka käytin mitä sportteja ja tuplasti. Ja b kupin tissit. Huomasin liian myöhään...
Ei roiku yhtään enempää kuin ennen juoksuharrastuksen aloittamistakaan :)
ei ole juoksu vaikuttanut tisseihin mitenkään. ei tosin kyllä raskaudet ja imetyksetkään, aina on palautuneet pieniksi. ja hyvä niin, eivät ole tiellä urheillessa.
ap
Juoksen 2 x viikossa lyhyen lenkin (5-7 km) ja 1-2 x viikossa pidemmän (vaihtelee ihan fiiliksestä, joskus 10, joskus 15km)
En tavoittele mitään, juoksen just sen verran ku hyvältä tuntuu.
N32v
Olen satunnainen juoksija ja poltan tupakkaa. Juoksen 2km lenkkejä, 5 kilometriä menee jos välillä hölkkään...