Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kenenkään av-miehet unelmanainen

Vierailija
06.04.2015 |

Siis katsotaan tässä vain ulkonäköä, senhän perusteella usein lähestytään. Mulla on siis suht kauniit kasvot, tummat silmät, pitkät silmäripset, paksut huulet, siro nenä. Puoleen selkään pitkät mustat ja kiharat hiukset. Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat. Oon 163 senttiä pitkä. Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi, en liian paljastavasti, mutta en liian peittävästikään. Kelleen en tunnu kelpaavan! Av-miehet, mikä tässä paketissa on pielessä? Ja siis en kuvittele olevani mikään missi tai kenenkään unelmanainen, anteeksi provosoiva otsikko.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:16"]

Siis katsotaan tässä vain ulkonäköä, senhän perusteella usein lähestytään. Mulla on siis suht kauniit kasvot, tummat silmät, pitkät silmäripset, paksut huulet, siro nenä. Puoleen selkään pitkät mustat ja kiharat hiukset. Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat. Oon 163 senttiä pitkä. Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi, en liian paljastavasti, mutta en liian peittävästikään. Kelleen en tunnu kelpaavan! Av-miehet, mikä tässä paketissa on pielessä? Ja siis en kuvittele olevani mikään missi tai kenenkään unelmanainen, anteeksi provosoiva otsikko.

[/quote]

Tärkeimmät puuttuu eli:

-ikä

-asuinseutu kaupunki/maaseutu

Vierailija
2/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Tärkeimmät puuttuu eli:

-ikä

-asuinseutu kaupunki/maaseutu
[/quote]
Ikä 22 ja Helsinki
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:16"] Siis katsotaan tässä vain ulkonäköä, senhän perusteella usein lähestytään. Mulla on siis suht kauniit kasvot, tummat silmät, pitkät silmäripset, paksut huulet, siro nenä. Puoleen selkään pitkät mustat ja kiharat hiukset. Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat. Oon 163 senttiä pitkä. Pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi, en liian paljastavasti, mutta en liian peittävästikään. Kelleen en tunnu kelpaavan! Av-miehet, mikä tässä paketissa on pielessä? Ja siis en kuvittele olevani mikään missi tai kenenkään unelmanainen, anteeksi provosoiva otsikko. [/quote] Tärkeimmät puuttuu eli: -ikä -asuinseutu kaupunki/maaseutu [/quote] Ikä 22 ja Helsinki Ap

[/quote]

No se siitä.

Vierailija
4/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii?
Ap

Vierailija
5/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi johtua ulkonäöstäsi jos kuvailusi on yhtään totuudenmukainen!

Nimenomaan kuulostat ulkoisilta puitteiltasi varsin unelmalliselta. 

Ehkä et liiku paljon paikoissa, joissa olisi miehiä. 

Vierailija
6/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Hyvältä kuulostaa! Muistatko myös olla sopivasti avoin, iloinen ja lähestyttävä toisille? :) Tärkeä ominaisuus.

Vierailija
7/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:30"]

Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii? Ap

[/quote]

Ilman kuvaa on paha sanoa mitään. Pistä kuva, niin saat rehellisen mielipiteeni.

Vierailija
8/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:33"]Ei voi johtua ulkonäöstäsi jos kuvailusi on yhtään totuudenmukainen!

Nimenomaan kuulostat ulkoisilta puitteiltasi varsin unelmalliselta. 

Ehkä et liiku paljon paikoissa, joissa olisi miehiä. 
[/quote]
No liikun kyllä joskus, mutta opiskelen alalla jolla miehiä ei ole ja ei kukaan ole kyllä missään kylillä ikinä lähestynyt. Tämä juurikin ihmetyttää että kukaan ei ikinä lähesty muualla kuin baarissa ja siellä etsitään vain seksiä.
Ap

Vierailija
9/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:30"]

Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii? Ap

[/quote]

Ilman kuvaa on paha sanoa mitään. Pistä kuva, niin saat rehellisen mielipiteeni.
[/quote]
No en viitsi av:lle kuvaa laittaa, toi kuvauksin oli ehkä vähän liian tarkka. Voi olla että mulla on nyrpeä naama. Kyllä tuntuu että miehet katsoo, mutta en kehtaa tuijotella takaisin.
Ap

Vierailija
10/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:33"]Ei voi johtua ulkonäöstäsi jos kuvailusi on yhtään totuudenmukainen! Nimenomaan kuulostat ulkoisilta puitteiltasi varsin unelmalliselta.  Ehkä et liiku paljon paikoissa, joissa olisi miehiä.  [/quote] No liikun kyllä joskus, mutta opiskelen alalla jolla miehiä ei ole ja ei kukaan ole kyllä missään kylillä ikinä lähestynyt. Tämä juurikin ihmetyttää että kukaan ei ikinä lähesty muualla kuin baarissa ja siellä etsitään vain seksiä. Ap

[/quote]

Kuinka montaa naista sitten todellisuudessa massalähestytään arkitilanteissa... Se ei oikein kuulu meidän kulttuuriimme ja olemme tuonkaltaisissa tilanteissa varsin kankeita (puolin ja toisin). 

Vierailija
11/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut huulet on turn of ja se et ylipainon rajalla.

Vierailija
12/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko feministi?

Vierailija
13/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:44"]Oletko feministi?
[/quote]
Olen. Eikö kaikki naiset ole?
Ap

Vierailija
14/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:43"]

Paksut huulet on turn of ja se et ylipainon rajalla.

[/quote]

Naah. 

Ap kuulostaa hyvin muodostuneelta: sellaiselta, jolla paino on oikeissa paikoissa. Litteämahainen, bottom-heavy ja vielä tissitkin. Tämä on aivan eri asia kuin se jos naisella on nk. omenavartalo. 

Tulee ap:sta mieleen brasilialaiset naiset :P

Vierailija
15/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:44"]Oletko feministi? [/quote] Olen. Eikö kaikki naiset ole? Ap

[/quote]

Eivät. Se voi liittyä asiaan, että olet liioittelevan itsevarman oloinen. Feminismin vaara on kovaksi tekeminen enemmän kuin pehmoksi ja lempeäksi tapaukseksi.

Vierailija
16/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:44"]Oletko feministi? [/quote] Olen. Eikö kaikki naiset ole? Ap

[/quote]

Eivät. Se voi liittyä asiaan, että olet liioittelevan itsevarman oloinen. Feminismin vaara on kovaksi tekeminen enemmän kuin pehmoksi ja lempeäksi tapaukseksi.
[/quote]
Feministi ajaa sukupuollten välistä tasa-arvoa. Sillä ei ole mitään tekemistä kovuuden tai lempeyden kanssa. Olen tarvittaessa kova, tarvittaessa pehmeä. Laitan kyllä ruokaa ja siivoan kotona, mutta haluaisin kokeilla ampumaradalla ampumista. :D
Ap

Vierailija
17/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:30"] Mielipiteitä? Mikä mussa tökkii? Ap [/quote] Ilman kuvaa on paha sanoa mitään. Pistä kuva, niin saat rehellisen mielipiteeni. [/quote] No en viitsi av:lle kuvaa laittaa, toi kuvauksin oli ehkä vähän liian tarkka. Voi olla että mulla on nyrpeä naama. Kyllä tuntuu että miehet katsoo, mutta en kehtaa tuijotella takaisin. Ap

[/quote]

Jos toi "nyrpeä naama" tarkoittaa yleistä Suomalaista norsunvittunaamaa, niin se sitten nounou.

Ylipainon rajalla on hienoa, luukasat on poikamaisia. Poikamaisuus on homoa.

Mites sen huumorintajun kanssa on? Se on hyvä ominaisuus, joskin hyvin harvinainen.

Vierailija
18/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat"

Tämä voi tarkoittaa muodokasta, tai "muodokasta ". Muodokas on mitoilla 90-60-90 50-55kg painossa, mutta joku +70kg alkaa olla jo rehellisesti läski, vaikka vartalo olisikin tiimalasi (hukkuen "muotoihin").

Vierailija
19/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:55"]

"Muodokas vartalo normaalipainon ylärajalla, siis pyöreä lantio ja peppu, litteä vatsa ja isohkot rinnat" Tämä voi tarkoittaa muodokasta, tai "muodokasta ". Muodokas on mitoilla 90-60-90 50-55kg painossa, mutta joku +70kg alkaa olla jo rehellisesti läski, vaikka vartalo olisikin tiimalasi (hukkuen "muotoihin").

[/quote]

Noilla Marilynin mitoilla pitäisi pituus olla 175+ / 50-55kg.

Vierailija
20/37 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:44"]Oletko feministi? [/quote] Olen. Eikö kaikki naiset ole? Ap [/quote] Eivät. Se voi liittyä asiaan, että olet liioittelevan itsevarman oloinen. Feminismin vaara on kovaksi tekeminen enemmän kuin pehmoksi ja lempeäksi tapaukseksi. [/quote] Feministi ajaa sukupuollten välistä tasa-arvoa. Sillä ei ole mitään tekemistä kovuuden tai lempeyden kanssa. Olen tarvittaessa kova, tarvittaessa pehmeä. Laitan kyllä ruokaa ja siivoan kotona, mutta haluaisin kokeilla ampumaradalla ampumista. :D Ap

[/quote]

Kyllä sillä on. Itsetietoisuus on kovempi arvo kuin avoin spontaanisuus. Ihmiset näkee susta, kuinka avoimesti käyttäydyt tilanteissa, miten suhtaudut toisiin, miten ilmaiset itsees. Itsetietoinen ihminen tarkkailee enemmän itseään ja järkeilee enemmän kuin tunnepainotteisesti elävä. Miehet yleensä ei tykkää, jos nainen on liian pidättyväinen tai kovapintainen.

Feministin ongelma on siis, miten "liika" tieto ja järki, poliittinen toimijuus, heijastuvat käytökseen. Toiset ja miehet huomaa tosi pienetkin jutut, joita itse ei tule ajatelleeksi.