Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on hauskin sarja tai elokuva? Ei mitään poliisiopisto-tasoa, tai uunoa. Paljon parempaa etsin.

Vierailija
23.12.2021 |

Vinkkejä jouluksi.

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Parks and Recreation sarjasta.

Miksi tuota sarjaa on kehuttu niin kovasti? Minä olen aloittanut sen katselemisen ainakin neljä kertaa, mutten ole päässyt toisen jakson alkua pitemmälle. Katseleminen aiheuttaa minussa vain myötähäpeää samalla tavalla kuin The Office, jota en ole päässyt kymmentä minuuttia pitemmälle. Olenko väärässä?

Vierailija
82/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras komedia sarja on always sunny In philidelphia, tässä on näyttelijät kaikki kavereita jotka päättivät tehdä oman sarjan ja käsikirjoittaa sen myös, mukana myös omat vaimot näyttelijöinä ja Danny de Vito joka jaksossa kolmos kaudesta. Nyt kai menossa jo kausi 14 ja yhä yhtä korkea taso sarjalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoitusia arkussa (Death at Funeral) ja tästä se alkuperäinen brittiversio.

Vierailija
84/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala nimeltä wanda

Kävin katsomassa Wandan tuoreeltaan ja olen katsonut sen pari kertaa tälläkin vuosituhannella. Minusta se ei ole yhtään hauska. Ällistyn aina, kun näen sitä edelleenkin mainittavan komedioiden yhteydessä.

Vierailija
85/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku 54v kirjoitti:

Itse tykkäsin sen nimisestä elokuvasta kuin "Innocent white nerd boy gets penetrated by two muscular black guys".

T: Markku 54v

Kuule Markku, vaikka huumorintajumme ei oikein osu yksiin haluan toivottaa hyvää joulua sinullekin.

Vierailija
86/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun sopii hyin Areenasta katsottuna Pekka ja Pätkä elokuvat , jos et ole niitä viime aikoina katsonut!

Vierailija
87/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistuspataljoona. Venäläinen sarja toisen maailmansodan aikaisesta venäläisestä pataljoonasta, johon on koottu erilaisista rikoksista tuomittuja henkilöitä. Yllättävän humoristinen sarja.

Vierailija
88/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standup ei ole yleensä minun makuuni, mutta Jimmy Carr ja Ricky Gervais ovat hauskoja. Myös RG:n Invention of lying oli viihdyttävä.

Vierailija
89/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien aikojen suosikkikomediasarjani oli englantilainen Bread. Suomenkielinen nimi oli kai Perhe on pimahtanut. Tuskin tuota mistään enää näkee, mutta tulipahan mieleen. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Bread_(TV_series)

Muistan pitäneeni tuosta sarjasta, mutta mitään muistikuvia minulla ei ole. Vilkaisin Wikipediasta ja katsoin kuvahaulla, mutta en silti muista mitään. Olisi kiva nähdä tuo uudelleen edes ihanan nostalgian ja ajankuvan vuoksi.

Vierailija
90/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota sarjaa on kehuttu niin kovasti? Minä olen aloittanut sen katselemisen ainakin neljä kertaa, mutten ole päässyt toisen jakson alkua pitemmälle. Katseleminen aiheuttaa minussa vain myötähäpeää samalla tavalla kuin The Office, jota en ole päässyt kymmentä minuuttia pitemmälle. Olenko väärässä?

Mockumentaryt eivät ole kaikista hauskoja, eihän siinä mitään väärää ole. 

Vierailija
91/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien aikojen suosikkikomediasarjani oli englantilainen Bread. Suomenkielinen nimi oli kai Perhe on pimahtanut. Tuskin tuota mistään enää näkee, mutta tulipahan mieleen. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Bread_(TV_series)

Muistan pitäneeni tuosta sarjasta, mutta mitään muistikuvia minulla ei ole. Vilkaisin Wikipediasta ja katsoin kuvahaulla, mutta en silti muista mitään. Olisi kiva nähdä tuo uudelleen edes ihanan nostalgian ja ajankuvan vuoksi.

Se oli aluksi hauska, mutta meni jotenkin vakavaksi.

Mieleen jäi mallin uraa uurtanut Ameline, onnettomasti avioon joutunut Joe ja isän rakastajatar Lilo- Lil.

Vierailija
92/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kala nimeltä wanda

Kävin katsomassa Wandan tuoreeltaan ja olen katsonut sen pari kertaa tälläkin vuosituhannella. Minusta se ei ole yhtään hauska. Ällistyn aina, kun näen sitä edelleenkin mainittavan komedioiden yhteydessä.

Minusta tämä on yksi kaikkien aikojen komedioista.

Vierailija
93/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Books, Yöperho ( Nighty Night).

Vierailija
94/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvanvaltaajat oli räävittömän hauska. (The Royle Family)

Vierailija
95/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan ja älykkään huumorin pieteettinen mestariteos, Detectorists.

Vierailija
96/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivan ja älykkään huumorin pieteettinen mestariteos, Detectorists.

Se on kyllä hieno. Etenkin aivan viime sekunnit. Niin lähellä, mutta niin kaukana. 

Vierailija
97/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekka ja pätkä, uuno, yksinkotona, piraattielokuvat, indiana jones, bondit ja mitä niitä nyt on.

Vierailija
98/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää, Ponille kyytiä, Dimbleyn kirkkoherra.

Se, missä oli vankilasta päässyt huumekauppias. Tapahtui tämän asunnossa.

Vierailija
99/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mockumentaryt eivät ole kaikista hauskoja, eihän siinä mitään väärää ole. 

En usko, että mockumentary on tässä syypää. Olen pitänyt suurin piirtein kaikesta, missä se blondi pääosanesittäjä näkyy, mutta tästä en saa kiinni mitenkään. Oikein harmittaa, kun en tajua.

Vierailija
100/162 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokka pitää, Ponille kyytiä, Dimbleyn kirkkoherra.

Se, missä oli vankilasta päässyt huumekauppias. Tapahtui tämän asunnossa.

Ideal!