Pääsiäisen juomasaldo; kaikki loppui
Torstaina otin aika tukevasti, perjantaina vähän loivemmin eli ei ihan päätyyn. Lauantaina ja sunnuntaina kävin sauvakävelyllä ja tein puutarhahommia, luulin että tässähän meneekin terveellisesti tää viikonlopppu. Eilen illalla tein kuuman jallutotin kun katselin pihalla talitinttien touhuja. Siitäpä se sitten lähti. Ei mitään muistikuvaa loppuillasta eikä siitä milloin mennyt nukkumaan. Mökillä ollaan vielä huomiseen. Mies ei suostu puhumaan.
Kommentit (22)
Mistä haluaisit miehen kanssasi puhuvan?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:01"]
Mistä haluaisit miehen kanssasi puhuvan?
[/quote]
Styxistä.
Sori, mutta mua naurattaa. Ompas siellä huumaavia talitinttejä. Miks se mies mököttää? Joitko senkin juomat?
Itse join vain pitkäperjantaina mut silloin sit 16 asti yö kahteen. Meni fresitaa, valkoviiniä, karpalolonkeroo ja loppu ilta tuli vedettyä kaljaa kaksin käsin! Kivaa oli :) mut vieläkin oon ihan loppu :/
Mies mököttää vissiin sen takia, että vaimo alkoi yhtäkkiä kesken viihtyistän alkuillan puhua afrikkaa ja sekoileen ympäri taloa. Ei siis mitenkään rauhallinen ehtoo. Mies osaa juoda mukavasti ja sillain että rentoutuu. Minä taas singahdan jonnekin ulkoavaruuten heti kun alkoholi alkaa toimia. Sitä sitten juodaan lisää ja lisää ja lisää.
Punkkua oli 6 pulloa ja niiden parissa meni ihan mukavasti. Ne kun oli loppu, niin piti alkaa askarrella sen jallun kanssa. Hirvee kamiina ja ei niin häävi tunnelma muutenkaan.
No meillä on mies juonut koko pääsiäisen. Siis kaljaa on täytynyt mennä vajaa kori päivässä. Aamusta kun aloittaa niin iltasella on aika sitten nauttia niistä mun ostamista punaviineistä ruuan kanssa. En tiedä miten se meinaa laskeutua tuosta pörräämisestä huomiseksi töhin ollenkaan...
Et sitten tarvitse kovin isoa kimmoketta tuohon afrkikan intsant-kielikurssiin? Pari talitinttia pihapuussa ja loppua ei näy....
Olen samanlainen alkoholinkäyttäjä, siksi en voi enää juoda. En edes niitä hyviä viinejä ruoan kanssa tai saunakaljaa.
Mites kun tulee västäräkit ja pääskyset? Uskallatko niiden touhuja seurailla, vai onko vuorossa kiinankieli ja muurilla kävely?
Voisi olla hauskoja juttuja, jos alkoholismissa olisi todellisuudessa jotakin hauskaa. Ei ole, varsinkaan kenenkään muun kuin juopon itsensä mielestä.
vaan 6 pulloa koko pääsiäiseksi? amatöörit. meillä oli 9 pulloa kahteen pekkaan ja shampanjat ja oluet ja lonkerot lisäksi. riittää just ja just.
Varmista nyt hyvä ap että miehesi on hengissä, jos ei enää puhu eikä liiku.
Meilläkin loppui juomat! Tänään piti käydä siwassa ostamassa maitoa lisäää.
Minkä takia alkon myynnit nousee aina taivaisiin ennen pääsiäistä? Kun kaikki kuitenkin väittää että ne ei juo kuin lasin hyvää punaviiniä lampaan kanssa!? Niin mihin ne myynnit sitten menee?
Juoppo juo vakionsa, oli sitten pullo tai kaksi päivässä, oli joulu tai juhannus. Juopot EI nosta kulutustaan moninkertaiseksi jonkun pääsiäisen takia.
Äläkää akat viittikö puhua potaskaa. Kaikki ne juo, ja pääsiäisen pyhät ollaan todellikin kuin ellun kanat päivä toisensa jälkeen.
Katotaan huomenna millä turvotuksella mammat töihin lähtee. Veikkaan että 3 kiloa tullut. Joo ja ei ole tullut "suolaisesta ruuasta kun eka kerran grillattiin meidän uudella weberillä:"
Tekopyhyys ja teeskentely on ärsyttävää.
No mä tunnustan! Oon juonu torstaista asti yksin 1,5l punkkua, 6x0,3l lonkeroa, puolikkaan pienen pll Jägermeisterin, 3/4pll valkoviiniä ja tänään.. 3x0,5l lonkeroa ja yksi 0,3..
Miehes on samanlainen jurpottaja kun munkin. Tosin mun pahempi. Tämä kun nalkuttaa ja mököttää jo ennakkoon ja juoda ei saa pisaraakaan.