Kuinka monta juustokakkua tehnyttä miestä tunnet?
Enkä nyt tietenkään väitä, etteikö sellaisia maailmassa olisi.
Kommentit (21)
Oma mieheni.
Puhuitko muuten hyydytetyistä vai paistettavista, vai molemmista?
En ainoatakaan eikä haittaa yhtään kun en voi sietää juustokakkuja.
Mieheni, hän on leipuri joten taikoo keittiössä ties mitä luomuksia.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:14"]
Oma mieheni. Puhuitko muuten hyydytetyistä vai paistettavista, vai molemmista?
[/quote]
Hyydytetyistä taisin puhua.
En tunne yhtään. Entä sitten? Ihme kysymyksiä taas...
Jos miesinsinöörit ovat kehittäneet sen uuninkin, missä juustokakkua paistetaan, niin miksi se leipominen ei onnistuisi? Mikä nimenomaan juustokakussa on niin haastavaa?
Jos puhut hyydytetyistä niin miksi se olisi vaikeampaa?
Maailman miltei kaikki huippukokit ovat muuten miehiä. Haluat kiilottaa omaa kruunuasi jollain kakulla?
Ei kai tämä aloitus vain syntynyt erään toisen ketjun innoittamana?
Juat vähän aikaa sit mun miespuolinen kaveri kysy apua juustokakkuun kun halusi kavereilleen tehdä. Eli yhden tiedän
Ehkä 5, yksi heistä oma mieheni. Mutta en yleensä pidä kirjaa muiden leipomisista.
Ainakin oma sekä pari muuta tuttavapiiristä. Miksi kysyt?
Juustokakuista en tiedä, en ole sellaista tehnyt itsekään, enkä syönyt, mutta muuten taidan tietää yhden miehen joka ilmeisesti leipoo makeita leipomuksia.
Näyttää olevan naisten hommia niille joihin itse lähemmin olen tutustunut.
Äkkiseltään tulee mieleen omasta tuttavapiiristä 5. Ei tuo nyt niin harvinaista ole.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:41"]
Yhden - itseni nimittäin.
[/quote]
Samoin, eli itseni.
En ole koskaan ollut mikään jauhopeukalo, enkä ruuanlaittaja ja koulun köksäntunnillakin keskityin lähinnä tyttöihin.
Vasta aikuisena ja netin myötä aloin tutustumaan ruualaittoon ja leipomiseen ja yllätyin totaalisesti, kuinka helppoa esimerkiksi leipominen on. Olen jo muutaman vuoden leiponut kaikki syömäni leivät itse, enkä ole muitakaan leipomuksia kaupasta ostanut, vaan jos on jotain tehnyt mieli, olen googlannut muutaman reseptin ja valinnut mielestäni parhaan ja tehnyt itse.
Juustokakkuja olen muutaman tehnyt ja ihan hyviä niistäkin on tullut, mutta useimmiten teen omenapiiraita. Välillä teen piimään, kun on saaristolaisleivän teosta jänyt vähän piimää tähteeksi, välillä taas teen ilman piimää. Aina kuitenkin tulee herkullista. Leipominen on mukavaa ja omatekemänä saat aina liäaineetonta ja taatusti tuoretta.