Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menetinkö hyvän ystävän

Vierailija
06.04.2015 |

Kämmäsin eilen todenteolla . Kännissä olin kaverille soittanut 25 kertaa ja haukkunut hänet pystyyn. Ei vastaa enää viesteihin ... tää on ihan hirvee tilanne. En halua pahaa kellekkää ja pidän hänestä tosi paljon hän on huippu tyyppi. En juo ikinää enää mitää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa paljastat itsestäsi kaiken sen, mitä selvinpäin yrität niin kovin piilotella. Olet vaan vihdoin sanonut kaverille päin näköä kaiken sen mitä et selvinpäin uskalla. Parempi että lopetat juomisen, äläkä enää keksi tekosyitä käytöksellesi, olet siitä vastuussa, vaikka oletkin juoppo.

Vierailija
2/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on taustalla samanlainen tapaus. sua vuoden nuorempana olin vastaanottamassa yhtä tällaista purkausta, ja valitettavasti tästä näkökulmasta voin sanoa että mikään ei tule olemaan enää täysin ennallaan. Yli hän tulee pääsemään, aivan varmasti mutta siihen menee vuosia.

koeta pelastaa mitä pelastettavissa on, mutta anna savun ensin hälvetä ja tee se selvinpäin. otat myös vastaan mitä on tulossa.

itse halusin seuraavana päivänä teilata vastaavanlaisen tapauksen, mutta aika pian rupesin yhdistelemään asioita. anteeksi en anna (hän oli optionsa käyttänyt), mutta asian yli on päästy niin hyvin että hän on ollut jo vuosikymmenen vain yksi nimi puhelimen muistissa. en mä sitä vihaa, asiat vaan muuttui sinä yönä.

liittosi sen sijaan, tee kaikkes sen pelastamiseksi. jokainen voi saada anteeksi kerran. rukoile, että sä et kussut omaa optiotasi.

varmista, että tää ei ole vain juopon morkkista, vaan tahto selvittää asiat on aitoa.

-m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukuit?

Vierailija
4/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei varmaa kannata juoda.

Vierailija
5/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en muista . Joku ihan hölmö juttu . Oon ollu kuukauden hiilarittomalla ja nyt join menin ihan sekasi perkele

Vierailija
6/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:55"]No kun en muista . Joku ihan hölmö juttu . Oon ollu kuukauden hiilarittomalla ja nyt join menin ihan sekasi perkele
[/quote]Ap

Vierailija
7/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärtää, että olit kännissä. Tarvitsee vain hetken ajatustensa kokoamiseen. Ystävälle oli varmasti järkytys, että käyttäydyit sillä tavalla.
Sun pitää vaan pyytää anteeksi sun ystävältä, muuttaa juomatottumuksiasi ja siten osoittaa sun ystävälle, että haluat muuttua ja olet pahoillasi siitä että loukkasit ystävää. En usko, että hyvä ystävyys rikkoutuu tuollaisesta, mutta nyt sun vaan kannataa katsoa eteenpäin ja osoittaa ystävälle teoin ja sanoin, että tällainen ei enää toistu.

Vierailija
8/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta kun ei muista mitää , vaimollekki olin riehunut

Vierailija
9/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:58"]Pahinta kun ei muista mitää , vaimollekki olin riehunut
[/quote] ja häntäkin loukannut AP

Vierailija
10/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (ja miehelläni) oli myös ongelmia alkoholinkäytön kanssa. Miehestäni tuli aggressiivinen kännissä, alkoi aina haukkumaan muita, haastamaan riitaa, uhkailemaan jne.
Minusta tuli myös aggressiivinen, itsetuhoinen, itkuinen ja loppuvaiheessa jopa väkivaltainen (yritin läimäistä miestäni ja potkaista ilman hyvää syytä. En osunut, mutta pahinta oli että edes yritin).
Se riitti minulle, säikähdin omaa käytöstäni niin paljon. En ikinä selvinpäin voisi tehdä pahaa kärpäsellekään, mietin että jos viina pistää minut noin sekaisin, mitä voi pahimmillaan käydä... Itkin vain sitä, että olin meinannut tehdä kamalan teon rakastamaani ihmistä kohtaan. Kuvittelin, etten voisi koskaan satuttaa rakastani, mutta olin väärässä. Minusta tuntui, että olen paljon huonompi ihminen kuin osasin koskaan kuvitella. Noh, lopetin sitten itsesäälissä rypemisen ja päätin tehdä asialle jotain. Tajusin, etten pysty kontrolloimaan juomistani joten lopetin juomisen kokonaan. Mies puolestaan opetteli juomaan kohtuudella. Se oli suuri saavutus ja vaati paljon työtä ja apua, mutta uskon että sinäkin pystyt muuttamaan itseäsi. Se ei välttämättä ole helppoa, mutta uskalla hakea apua jos on tarvis ja luota itseesi. En tiedä, onko sulla alkoholiongelma, mutta ainakin sun paha olo purkautuu kännissä syystä tai toisesta. Jos tällaiset tapaukset toistuu, suosittelen hakemaan apua.
- 6

Vierailija
11/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:14"]Minulla (ja miehelläni) oli myös ongelmia alkoholinkäytön kanssa. Miehestäni tuli aggressiivinen kännissä, alkoi aina haukkumaan muita, haastamaan riitaa, uhkailemaan jne.
Minusta tuli myös aggressiivinen, itsetuhoinen, itkuinen ja loppuvaiheessa jopa väkivaltainen (yritin läimäistä miestäni ja potkaista ilman hyvää syytä. En osunut, mutta pahinta oli että edes yritin).
Se riitti minulle, säikähdin omaa käytöstäni niin paljon. En ikinä selvinpäin voisi tehdä pahaa kärpäsellekään, mietin että jos viina pistää minut noin sekaisin, mitä voi pahimmillaan käydä... Itkin vain sitä, että olin meinannut tehdä kamalan teon rakastamaani ihmistä kohtaan. Kuvittelin, etten voisi koskaan satuttaa rakastani, mutta olin väärässä. Minusta tuntui, että olen paljon huonompi ihminen kuin osasin koskaan kuvitella. Noh, lopetin sitten itsesäälissä rypemisen ja päätin tehdä asialle jotain. Tajusin, etten pysty kontrolloimaan juomistani joten lopetin juomisen kokonaan. Mies puolestaan opetteli juomaan kohtuudella. Se oli suuri saavutus ja vaati paljon työtä ja apua, mutta uskon että sinäkin pystyt muuttamaan itseäsi. Se ei välttämättä ole helppoa, mutta uskalla hakea apua jos on tarvis ja luota itseesi. En tiedä, onko sulla alkoholiongelma, mutta ainakin sun paha olo purkautuu kännissä syystä tai toisesta. Jos tällaiset tapaukset toistuu, suosittelen hakemaan apua.
- 6
[/quote] kiitos oli rohkaiseva, mun täytyy toden teolla muuttua .. ja miettiä asioita olen 21 vuotias mies ja haluan olla hyvä mies puolisolle

Vierailija
12/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:14"]Minulla (ja miehelläni) oli myös ongelmia alkoholinkäytön kanssa. Miehestäni tuli aggressiivinen kännissä, alkoi aina haukkumaan muita, haastamaan riitaa, uhkailemaan jne. Minusta tuli myös aggressiivinen, itsetuhoinen, itkuinen ja loppuvaiheessa jopa väkivaltainen (yritin läimäistä miestäni ja potkaista ilman hyvää syytä. En osunut, mutta pahinta oli että edes yritin). Se riitti minulle, säikähdin omaa käytöstäni niin paljon. En ikinä selvinpäin voisi tehdä pahaa kärpäsellekään, mietin että jos viina pistää minut noin sekaisin, mitä voi pahimmillaan käydä... Itkin vain sitä, että olin meinannut tehdä kamalan teon rakastamaani ihmistä kohtaan. Kuvittelin, etten voisi koskaan satuttaa rakastani, mutta olin väärässä. Minusta tuntui, että olen paljon huonompi ihminen kuin osasin koskaan kuvitella. Noh, lopetin sitten itsesäälissä rypemisen ja päätin tehdä asialle jotain. Tajusin, etten pysty kontrolloimaan juomistani joten lopetin juomisen kokonaan. Mies puolestaan opetteli juomaan kohtuudella. Se oli suuri saavutus ja vaati paljon työtä ja apua, mutta uskon että sinäkin pystyt muuttamaan itseäsi. Se ei välttämättä ole helppoa, mutta uskalla hakea apua jos on tarvis ja luota itseesi. En tiedä, onko sulla alkoholiongelma, mutta ainakin sun paha olo purkautuu kännissä syystä tai toisesta. Jos tällaiset tapaukset toistuu, suosittelen hakemaan apua. - 6 [/quote] kiitos oli rohkaiseva, mun täytyy toden teolla muuttua .. ja miettiä asioita olen 21 vuotias mies ja haluan olla hyvä mies puolisolle

[/quote]Sulla on hyvä asenne.

Ehkä kaverille voisi laittaa viestiä, että tuo hiilariton dieetti + alkoholi olivat todella huono yhdistelmä ja et todellakaan ollut oma itsesi ja et tarkoittanut mitä sitten sanoitkin. Kyllä se kaveri siitä leppyy vähitellen, ainakin jos on hyvä kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän