Miten käyttäytyy ihastunut/kiinnostunut mies?
Kokemuksia ja faktatietoa kehiin!
Tiedän että kaikki ovat yksilöitä ja tuntevat erilailla, mutta ehkä tähän saa edes vähän yleistää. Miehet voi sitten tulla korjaan jos on ihan väärässä.
Kommentit (7)
Öyh... jotenkin silleen, että katselee naista ja hakee katsekontaktia. Tulee lähelle (jos sopivaa :), noteeraa naista ja hänen sanomisiaan, tasapainoilee avuliaisuuden rajalla ettei menisi liioitteluksi, lopulta luultavasti tekee aloitteen... päällimmäisenä mielessä on se nainen.
Kenestäköhän puhun ;)
Itse laitoin merkille seuraavaa yhden miehen yrittäessä aikoinaan iskeä minua: Hakeutui seuraan, teki tikusta asiaa ja keksi sata syytä että törmäisimme muka vahingossa. Silmäpeli oli yksi mistä kiinnostuksen huomasi. Saattoi ohikävellessään tuijottaa ihan helvetin intensiivisesti. Oi noita aikoja :)!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:42"]Itse laitoin merkille seuraavaa yhden miehen yrittäessä aikoinaan iskeä minua: Hakeutui seuraan, teki tikusta asiaa ja keksi sata syytä että törmäisimme muka vahingossa. Silmäpeli oli yksi mistä kiinnostuksen huomasi. Saattoi ohikävellessään tuijottaa ihan helvetin intensiivisesti. Oi noita aikoja :)!
[/quote]
Kuulostaa ihanalta!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:42"]
Itse laitoin merkille seuraavaa yhden miehen yrittäessä aikoinaan iskeä minua: Hakeutui seuraan, teki tikusta asiaa ja keksi sata syytä että törmäisimme muka vahingossa. Silmäpeli oli yksi mistä kiinnostuksen huomasi. Saattoi ohikävellessään tuijottaa ihan helvetin intensiivisesti. Oi noita aikoja :)!
[/quote]
Mulla oli yksi tuollainen, kehui ja joskus hipaisi, saattoi katsoa juuri tuollaisella intensiivisellä katseella, mutta joskus taas ei katsonut päinkään tai vältteli katsetta. Luulin että oli kiinnostunut, mutta enemmän kun vietin aikaa hänen seurassaan niin huomasin että jakoikin kehuja ihan tasapuolisesti muillekin. Juuri kun itse taisin jo hieman tykästyä :(
Eipä noista ota erkkikään selvää.
Itsesäni ei varmaan näy millään lailla, koska olen jättänyt lähentymiset naisten tehtäväksi, kun sen lopullisen valinnankin tekevät.
m41
Se haluaa nähdä.