MINKÄ TAKIA jotkut käyttävät niin voimakkaalta tuoksuvia huuhteluaineita?
Ihan meinaa taju lähteä, kun joidenkin huuhteluaineet tuoksuvat niin voimakkaasti. Siihen päälle vielä pahimmillaan hajuveden tuoksu ja vielä joissain tapauksissa röökin haju. Siis apua. Ja minä en ole mikään hajuallergikko, mutta ällöttää vaan ne jasmiinikukkaisunelmapöllyt julkisissa tiloissa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
No aika vihikoira saa olla että haistaa huuhteluaineen. En ole ikinä haistanut.
Oikeasti? No sitten hajuaistisi on kyllä todella heikko. Haju on kuitenkin noissa niin järkyttävän vahva ja keinotekoisen tappava.
Samaa olen ihmetellyt.
Puhtaan pyykin ei pitäisi tuoksua yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa jotkut nuoret miehet jotka tuoksuvat kukkaistuoksulta kun äitinsä on opettanut heille huuhteluaineen käytön :D
Monesti tulee mieleen, että äiti on pessyt pyykit, kun haistan liian voimakkaan huuhteluaineen hajun.
Eikä vain huuhteluaineet haise. Ostin siivoukseen Tolu-suihkeita, keittiö ja aloe vera yleispuhdistukseen. Aivan järkyttävä haju, suorastaan pökerryttävä, aloe verassa joku myskin tuoksu siis siivousaineessa, mistä on kysymys, kuka tällaista haluaa.
vähän samaa kuin se, että pitseriassa laittaa kaikki mausteen sinapista tabascoon pitsan päälle, koska näin saa samalla rahalla enemmän. Toi haju on sellanen köyhän extramauste pyykinpesussa ja sama kuin se ilmanen sinappi pitsassa, se pilaa koko jutun
Vierailija kirjoitti:
Pyykki ei tuoksu hyvältä jos ei käytä huuhteluainetta. Sori siitä.
Ei se tuoksu hyvältä huuhteluaineen kanssakaan.
Sama tarkoitus kuin aikoinaan hajusteilla: peitetään lian haju. Nykyiset pesukoneet ovat niin säästäväisiä, että lika ei huuhtoudu pois vaatteista. Vaikka näkyvää likaa ei olisi, haju jää.
Vierailija kirjoitti:
Pyykki ei tuoksu hyvältä jos ei käytä huuhteluainetta. Sori siitä.
Kannattaa välillä pestä se kone. Johan alkaa tuoksumaan raikkaalta.
Älä hengitä ja haistele. Ongelma ratkaistu.
Käytän ainoastaan Erisan- ja Mini Risk -tuotteita pyykinpesuun. En halua hajusteita. Huuhteluainetta käytin joskus nuorena miehenä mutta olen todennut tarpeettomaksi.
En käytä partavesiä tai deodorantteja. Paljon liikkuvana ja hikoilevana hikeni haju on hyvin mieto enkä huomaa sitä ollenkaan eikä kukaan ole koskaan valittanut. Käytän ainoastaan hajusteettomia saippuoita. Lacto Line on edullinen merkki ja erittäin hyvä helposti kuivuvalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Sama tarkoitus kuin aikoinaan hajusteilla: peitetään lian haju. Nykyiset pesukoneet ovat niin säästäväisiä, että lika ei huuhtoudu pois vaatteista. Vaikka näkyvää likaa ei olisi, haju jää.
Osta parempi pesukone.
Kaikki eivät vaan halua haista vehkeelle.
Joilain voi olla huhteluaine kotona, jossa tupasti enemmän huuhteluainetta ja annostus puolet vähemmän? Voi sitten tulla kämmi. Toisalta ihmiset tykää pyykki ,vaateet tuoksuu ja ovat huhteluaainen takia pehmeät.Itse käytän hajusteetonta huuhtelua aine,ym hajusteettomina. Koska en halua vaateeni sotkee lempi hajuveteni hajun hillityn : nina ricci lair du temps.Mutta rakastan muiden tuoksuja ,ei häiritse jos muiden vaateet,hajuvedet tai partavedet tuoksuu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUA EI VITTUUKAAN KIINNOSTA SUN MIELIPITEESI. HAISE SÄ PASKALLE, MÄ HAISEN COMFORTILLE.
Tästä vastauksesta tulee mieleen, että ilmeisesti jotkut ihmiset käyttävät näitä voimakkaasti hajustettuja aineita pahojen hajujen peittämiseen, koska ajattelevat, että ilman niitä haisee paskalle.
Kyllä keskivertoihmiset itse asiassa haisevat noin yleisesti ottaen aika järkyttävälle. Tämän alkoi huomata kunnolla sen jälkeen, kun ravintoloissa ei saanut enää polttaa tupakkaa (itse en polta) ja ihmisten ominaistuoksu ei enää jäänyt röökinsavun verhoamaksi. Monesti oikein kaipasi tiiviissä yleisötilaisuuksissa sitä savua, joka sentään hävitti alleen vierustovereiden hienhajun, valkosipulin tai muun ruoan tai, oksettavinta kaikista; ylenmäärin maitoa litkivän vauvamaisen laktoosilöyhkän. Toisilla vaatteisiin tarttuu työpaikan lemut, joihin itse turtuvat, mutta pöllähtää hyvin esim. bussissa.
Ihmiset haisee!! Ihan turha väittää muuta. Et itsekään ole se suihkunraikas kuin hetken, samoin vaatteesi menettävät vastapestyn raikkautensa hyvin nopeasti.
Itse mieluummin tuoksun kuin haisen, ja valitsen tuoksuvat tuotteet aina kun voin,- tietenkin vain yhtä tuoksua kerrostaen.
Viimeisin ihana löytöni on Ritualsin pyykinpesuaineet! Niillä vaatteet tuoksuvat kuin luxusbutiikista vasta ostettuina. <3
Minuakin ihmetyttää, miksi joku tahtoo haista pyykkimammalta eikä oikeasti hyvän tuoksuiselta parfyymiltä. Nämä huuhteluaineelta lemuavat kotirouvat laittavat varmaan suihkauksen Ajaxia ranteisiin vielä kaupan päälle. Jostain syystä haluavat haista nimenomaan siivousaineilta.
Käytän, koska MINÄ satun niistä pitämään.
Näillä on Iittalan laseissa myyntitarrat kiinni ja parvekkeella sininen valokaapeli kaiteen ympärillä. Eau de Martta on heidän mielestään paras tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä huuhteluaineista mutta erehdyin ostamaan Omo
"Samoin erehdyin ostamaan vahingossa vihreää Fairy Platinumia jonka laventelimainen mummolöyhkä on ÖKLÖTTÄVÄ! Fy faaaaaaaan!"
Fairy Rosa pinkki pullo on miellyttävää. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen haisevin kaveri on sellainen, että haistaa sen käyneen meillä, kun itse tulee töistä tyhjään kotiin. Kukkaistuoksu vaan leijailee.
Tämä. Kummilapsen yökyläilyn jälkeen oli jopa hänen käyttämissä lakanoissaan huuhteluaineen haju. Ihan järkkyä miten se tarttuu, ja jotkut on ihokontaktissa tuollaisen aineen kanssa 24/7. Huh.
Taloyhtiössäni asuu Som...ta. Järkyttävä lemu koko ajan.