Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka minut kävi pieksemässä yöllä? kotitonttu? alienit?

Vierailija
06.04.2015 |

toinen kylki ihan saakelin kipeä & kosketusarka, samoin saman puolen lapaluuhun koskee! :O ja illalla ei ollut vielä mitään..

mies meni nukkumaan ennen minua, itse katsoin vielä Harry Potterin loppuun.  joimme illalla pari lasillista kirsikkaviiniä, mutta humalassa emme olleet.  ei siis ole mahdollista, että olisin kännissä tippunut portaat (rivitalo) asiaa muistamatta tms :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tulokset tuli?

Vierailija
2/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen. Enkä tiedä itkisinkö vai nauraisinko: " viinin aiheuttama yliherkkyys reaktio" ! Todennäköisesti. Sain reseptin kortisoni rasvaan, ohjeen syödä kevyesti sekä kehotuksen mennä huomenna terveys keskukseen jos näppyjä tulee lisää.. että jos se kuitenki on ruusu!

Voi elämä
.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole viinin aiheuttama reaktio tuollainen. Käy huomenna lääkärillä. Ruusuun lääke pitää aloittaa 3vrkoireiden alkamisesta, jotta auttas.

Vierailija
4/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olen päivystyksessä juuri nyt ja hetki sitten tapasin lääkärin. Ei kuulemma ole vyöruusu ! Särky on lakannut mutta iho kosketus arka molemmat kyljet,, vatsa. .Piti laittaa verkkarit ja vetää ne tosi alas kun farkut sattui liikaa :-( ! Paleltaa, maha sekaisin, lämpöä 38c

Vierailija
5/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan labroja. . Tulehdus arvot ym. Sain litalgini ei ole vaikuttanut muuten kuin että pää on pöppyrässä!

Ap

Vierailija
6/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään, että enteilee sappikohtausta! Tuo pari lasillista viiniäkin puhuu sen puolesta. Ota ihmeessä jo nyt buranaa tai jotain, niin vaikuttaa jo jos kohtaus alkaa. On pirullinen vaiva.

Vierailija
7/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:15"]

Pahoin pelkään, että enteilee sappikohtausta! Tuo pari lasillista viiniäkin puhuu sen puolesta. Ota ihmeessä jo nyt buranaa tai jotain, niin vaikuttaa jo jos kohtaus alkaa. On pirullinen vaiva.

[/quote]

kiitos vinkistä!! otan heti

ap

Vierailija
8/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet jeesus kristuksen tuskat

Vierailija
9/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut Bunaa, otin Paramaxsin. saakeli, tuntuu kuin olisi nyrkkiraudalla muksittu! :O

ap

Vierailija
10/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:14"]

toinen kylki ihan saakelin kipeä & kosketusarka, samoin saman puolen lapaluuhun koskee! :O ja illalla ei ollut vielä mitään..

mies meni nukkumaan ennen minua, itse katsoin vielä Harry Potterin loppuun.  joimme illalla pari lasillista kirsikkaviiniä, mutta humalassa emme olleet.  ei siis ole mahdollista, että olisin kännissä tippunut portaat (rivitalo) asiaa muistamatta tms :D

[/quote]

Eikö eräällä Yhdysvaltojen South Parkissa asuvalla pikkupojalla ollut samantyyppinen ongelma? Kalsarit hävisivät joka yö ja sitten selvisi että tonttu vei ne. Kukaan ei uskonut kun pikkupoika sanoi, että tonttu varastaa pöksyt joka yö.

Vierailija
11/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BURANAA! hiton puhelin.. itselle tuli nyt mieleen muuten VYÖRUUSU, kaverin miehellä oli joskus ja alkoi juurikin kylkikivulla jos en väärin muista ! pitänee heti huomenna mennä terveyskeskukseen, kaiken varalta.

ap

Vierailija
12/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:14"]

[/quote]

Eikö eräällä Yhdysvaltojen South Parkissa asuvalla pikkupojalla ollut samantyyppinen ongelma? Kalsarit hävisivät joka yö ja sitten selvisi että tonttu vei ne. Kukaan ei uskonut kun pikkupoika sanoi, että tonttu varastaa pöksyt joka yö.

[/quote]

joku on katsonut liikaa South Parkia..

Vierailija
13/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt todistamaan miehesi nyrkkeilytaitoja. Nyt tiedät että hän pystyy puolustamaan sinua nyrkein tosipaikan tullen. Ole kiitollinen miehellesi oppitunnista.

Vierailija
14/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöruusu, keuhkokuume, sappikivet.

Valitse siitä.

Vierailija
15/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on nyt aika monta vaihtoehtoa!

-sappi

- vyöruusu

- fibro

vielä kysyisin, nukkuuko ap.n ja miehen välissä lasta tai isoa koiraa joka olis voinut unissaan muksia siihen kylkeen eikä ap viininrentouttamana olisi huomannut mitään? olen itse jakanut sängyn unissaan juoksevan (paikallaan siis) tanskandogin kanssa ja AU!

mutta särkylääke ja huomenna lääkäriin ap, ehkä jo illalla päivystykseen jos olosi pahenee

Vierailija
16/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuo kylki alkoi kutista ja siinä on punaista näppyä.. ei kuitenkaan googlen perusteella sovi vyöruusuun, siinä pitäisi ensin tulla kipu ja vuorokauden päästä rakkulat! mutta pitänee raahautua päivystykseen näyttämään, niin saa mielenrauhan

ap

Vierailija
17/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se erään ap:n yökuristajamies, joka kävi luonasi kun oma ap lähti. Ai niin, kysessä olikin pelkkä trolli. En tiedä mikä sinua vaivaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
18/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vyöruusu on.

Vierailija
19/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin. Olitko niin tuhannen päissäsi, ettet muista kun illalla tilasit koko hoidon ja tällä kertaa mitään säästelemättä? Jäikö nyt jotain valitettavaa vielä?? Palataan asiaan taas.

Domina

Vierailija
20/20 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee usein aina joku kohta kropasta tuollaiseksi. Se alkoi kasvoista, ajattelin että joku huuliherpes tulossa, vaikkei mulla sellaista olekaan. Jonkun ajan päästä oli käsivarsi ja kylki kipeä, nyt kylki/alaselkä. Tosi outo hermosto (?) kipu, jota alkuun selittelin itselleni sillä, että olen nukkunut huonossa asennossa, mutta enää en tiedä. Ei kuitenkaan rajoita elämää niin että olisin saanut itseni lääkäriin, vaikka kipu on ajoittain aika kauhea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi