Tunnetteko ketään joka laittaa niin hirveän hajuista ruokaa että alat oikeasti voimaan pahoin?
Meillä lasten isä tulee meille n. kerran kuukaudessa kyläilemään. Ollaan ihan hyvissä väleissä, mutta hän elää niin boheemisti että lapset eivät hänen luokseen voi mennä. On myös toipuva mt-potilas. No mutta, hän tekee jotain niin karmeaa mössöä, että alan voida pahoin. Koko asunto pitää tuulettaa kokkaamisen jälkeen. Tuohon mössöön tulee jotain erikoisviljaa, oliiviöljyä, oliiveja, parsakaalia, fetaa, kalaa.. 🤮 On varmaan hyvää, mutta haju on kerrassaan kauhea. Tekee tuota joka kerta. Tai sitten porkkanakeittoa mihin on liotettu fetaa. Haisee oksennukselta.
Kommentit (15)
Kaikki liharuokaa laittavat. Esim. jauhelihan paistamisen aikana eltaantunut eläinrasvan haju tarttuu samassa asunnossa olevien vaatteisiin, hiuksiin.
Yök kun he sitten tulevat lähelle.
Sika-nautajauheliha haisee verelle. Naudan jauheliha ei itselläni töki. Yhden thairavintolan kalakastike, niin hirveää, en voi edes käydä syömässä ko ravintolassa, take awayna kelpaa.
Joku naapurini tekee pari kertaa viikossa aikaisin aamulla jotain pilaantuneen kalan ja kusen sekoitukselta haisevaa ruokaa. Koko rappukäytävä haisee niin hirveältä, että yökkäilen aina yrittäessäni mennä mahdollisimman nopeasti ulos.
Täällä lähi-itä keskuksessa haisee joka paikassa samalta.
Lipeäkala oli lapsena jouluaattona. Toisaalta kun sitä ei ollut yhtenäkään muuna päivänä vuodessa niin siitä tuli tavallaan myös osa jouluaattoillan tunnelmaa.
Kalruot nyt joskus saattaa kärytä...Silakkapihveistä saa parhaat tuoksut!
En tunne sitä, mutta asuu mun naapurissa. Koko rappu löyhkää, kun se laittaa uunin päälle. En tiedä mitä kokkaa, mutta haju on tyrmäävä. Joku n. kolmekymppinen sinkku sälli.
Naapurista kantautuu aina välillä joku todella epämääräinen ruoan haju, haisee aivan siltä kuin voisin kuvitella silmien ja mätien omenien haisevan jos niitä keitetään samassa kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapureina som...alit. Yrjö meinaa lentää joka päivä.
Sama juttu, mutta en tiedä tuleeko kamala haju ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne sitä, mutta asuu mun naapurissa. Koko rappu löyhkää, kun se laittaa uunin päälle. En tiedä mitä kokkaa, mutta haju on tyrmäävä. Joku n. kolmekymppinen sinkku sälli.
Siellä on pohjalla sekaisin vuosien kerrostumat erilaista töhnää.
Vierailija kirjoitti:
Kuivattelen tennissukkiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattelen tennissukkiani.
Ai se se on, mikä haisee 🥴
Ugandalainen naapurini kokkaa usein jotain, jonka johdosta koko rappu lemuaa kaatopaikalle.
Just nää somalit tms, myös kaikenmaailman hajusteet mitä jotkut turkkilaiset ja muut lähi idästä tulleet,aivan kamalan oksettavia päänsärky jää pitkäksi aikaa!
En tunne. Mutta varmasti omatkin kaaliruokani haisevat pahalta.