Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei 30v miehellä hampaita oo, niin haittaako se?

Vierailija
22.12.2021 |

Treffeille jos meet miehen kanssa ja huomaat että ei oo hampaita, niin mitä mietit siitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitta,a mutta jos ei ole järkeä, niin se haittaa.

Vierailija
2/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars hammaslääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että syö lähinnä pirtelöitä.

Vierailija
4/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä sellaisen kanssa treffeille joutuisin?!

Vierailija
5/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa. Mä tykkään renttulookista, kulahtaneet farkut, t-paita, parta, tukka saa olla pitkä tai mies voi olla kalju, en pidä partavesistä, enkä hajustetuista miehistä. Mutta suihkussa pitää käydä ja hampaat pitää hoitaa. 

Vierailija
6/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa se. Mitä hampaaton voi syödäkään.

Vierailija
7/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Jo huonot hampaat on turn off, saati hampaaton.

Vierailija
8/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL uran jälkeen voi laitattaa implantit joten ei haittaa

Vierailija
9/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hakea samanlaista kumppania, match made in heaven

Ja häälahjalistalle sitten oikein kunnon blenderi

Vierailija
10/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin taannoin netissä todella mukavan ja söpön nuoren sinkkumiehen ja juttelimme paljon. Ihmettelin miten noin kiva tyyppi on säilynyt niin kauan vapailla markkinoilla ja lähdimme treffeille.

Treffit sujuivat hyvin, kävimme syömässä ja ilta päättyi pitkään ja varsin kiihkeään suutelusessioon hänen autossaan. Molemminpuolista ihastumista oli havaittavissa ja sovimme pian toisetkin treffit.

Kävimme taas syömässä ja silloin näin sen. Tyypin hammaskalusto oli aivan kaameassa kunnossa! Hampaat olivat aivan ruskeat ja mädäntyneet. Se oli mulle kuin kylmä suihku niskaan ja ihastuminen lopahti kyllä sillä sekunnilla täysin. Oikein yökötti, että olin suudellut hänen kanssaan!

En voi käsittää miten en huomannut niitä hampaita jo heti ekoilla treffeillä ja se ilta ei kyllä päättynyt pusuihin. Valittelin klassisesti päänsärkyä ja leikin kiireesti kotiin. Vielä enemmän ihmettelen miksi se tyyppi ei ollut hoidattanut hampaitaan kuntoon? Muutenkin, jos hammasrivistöstä puuttuu näkyvältä paikalta hammas tai useampi, miksi niitä hampaita ei voi laittaa uusiksi? Niin tärkeä osa ulkonäköä kuitenkin.

Vierailija
11/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luikin kotiin, en leikin. Perhanan autocorrect taas!

Vierailija
12/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin taannoin netissä todella mukavan ja söpön nuoren sinkkumiehen ja juttelimme paljon. Ihmettelin miten noin kiva tyyppi on säilynyt niin kauan vapailla markkinoilla ja lähdimme treffeille.

Treffit sujuivat hyvin, kävimme syömässä ja ilta päättyi pitkään ja varsin kiihkeään suutelusessioon hänen autossaan. Molemminpuolista ihastumista oli havaittavissa ja sovimme pian toisetkin treffit.

Kävimme taas syömässä ja silloin näin sen. Tyypin hammaskalusto oli aivan kaameassa kunnossa! Hampaat olivat aivan ruskeat ja mädäntyneet. Se oli mulle kuin kylmä suihku niskaan ja ihastuminen lopahti kyllä sillä sekunnilla täysin. Oikein yökötti, että olin suudellut hänen kanssaan!

En voi käsittää miten en huomannut niitä hampaita jo heti ekoilla treffeillä ja se ilta ei kyllä päättynyt pusuihin. Valittelin klassisesti päänsärkyä ja leikin kiireesti kotiin. Vielä enemmän ihmettelen miksi se tyyppi ei ollut hoidattanut hampaitaan kuntoon? Muutenkin, jos hammasrivistöstä puuttuu näkyvältä paikalta hammas tai useampi, miksi niitä hampaita ei voi laittaa uusiksi? Niin tärkeä osa ulkonäköä kuitenkin.

Juuri näin pinnallisia naiset ovat

Vierailija
13/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, on vain eduksi. Eipä raavi munaa ikävästi jos oikeen voimalla lykkii.

Vierailija
14/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos imet hyvin.

M25

Vierailija
15/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nuortunut, ja edelleen yhtä saamaton legojen suhteen.

Vierailija
16/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti itsekin olet hampaaton tai ainakin huonohampainen

Vierailija
17/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa mitä hammasimplantti maksaa... Sitten ehkä ymmärrät

Vierailija
18/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me päätyisimme treffeille jos en ole aiemmin sinua nähnyt? En osaa kuvitella tilannetta.

Vierailija
19/19 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan