Jos ei 30v miehellä hampaita oo, niin haittaako se?
Treffeille jos meet miehen kanssa ja huomaat että ei oo hampaita, niin mitä mietit siitä?
Kommentit (19)
Miten minä sellaisen kanssa treffeille joutuisin?!
Kyllä haittaa. Mä tykkään renttulookista, kulahtaneet farkut, t-paita, parta, tukka saa olla pitkä tai mies voi olla kalju, en pidä partavesistä, enkä hajustetuista miehistä. Mutta suihkussa pitää käydä ja hampaat pitää hoitaa.
Haittaa se. Mitä hampaaton voi syödäkään.
Haittaa. Jo huonot hampaat on turn off, saati hampaaton.
NHL uran jälkeen voi laitattaa implantit joten ei haittaa
Kannattaisiko hakea samanlaista kumppania, match made in heaven
Ja häälahjalistalle sitten oikein kunnon blenderi
Tapasin taannoin netissä todella mukavan ja söpön nuoren sinkkumiehen ja juttelimme paljon. Ihmettelin miten noin kiva tyyppi on säilynyt niin kauan vapailla markkinoilla ja lähdimme treffeille.
Treffit sujuivat hyvin, kävimme syömässä ja ilta päättyi pitkään ja varsin kiihkeään suutelusessioon hänen autossaan. Molemminpuolista ihastumista oli havaittavissa ja sovimme pian toisetkin treffit.
Kävimme taas syömässä ja silloin näin sen. Tyypin hammaskalusto oli aivan kaameassa kunnossa! Hampaat olivat aivan ruskeat ja mädäntyneet. Se oli mulle kuin kylmä suihku niskaan ja ihastuminen lopahti kyllä sillä sekunnilla täysin. Oikein yökötti, että olin suudellut hänen kanssaan!
En voi käsittää miten en huomannut niitä hampaita jo heti ekoilla treffeillä ja se ilta ei kyllä päättynyt pusuihin. Valittelin klassisesti päänsärkyä ja leikin kiireesti kotiin. Vielä enemmän ihmettelen miksi se tyyppi ei ollut hoidattanut hampaitaan kuntoon? Muutenkin, jos hammasrivistöstä puuttuu näkyvältä paikalta hammas tai useampi, miksi niitä hampaita ei voi laittaa uusiksi? Niin tärkeä osa ulkonäköä kuitenkin.
Siis luikin kotiin, en leikin. Perhanan autocorrect taas!
Vierailija kirjoitti:
Tapasin taannoin netissä todella mukavan ja söpön nuoren sinkkumiehen ja juttelimme paljon. Ihmettelin miten noin kiva tyyppi on säilynyt niin kauan vapailla markkinoilla ja lähdimme treffeille.
Treffit sujuivat hyvin, kävimme syömässä ja ilta päättyi pitkään ja varsin kiihkeään suutelusessioon hänen autossaan. Molemminpuolista ihastumista oli havaittavissa ja sovimme pian toisetkin treffit.
Kävimme taas syömässä ja silloin näin sen. Tyypin hammaskalusto oli aivan kaameassa kunnossa! Hampaat olivat aivan ruskeat ja mädäntyneet. Se oli mulle kuin kylmä suihku niskaan ja ihastuminen lopahti kyllä sillä sekunnilla täysin. Oikein yökötti, että olin suudellut hänen kanssaan!
En voi käsittää miten en huomannut niitä hampaita jo heti ekoilla treffeillä ja se ilta ei kyllä päättynyt pusuihin. Valittelin klassisesti päänsärkyä ja leikin kiireesti kotiin. Vielä enemmän ihmettelen miksi se tyyppi ei ollut hoidattanut hampaitaan kuntoon? Muutenkin, jos hammasrivistöstä puuttuu näkyvältä paikalta hammas tai useampi, miksi niitä hampaita ei voi laittaa uusiksi? Niin tärkeä osa ulkonäköä kuitenkin.
Juuri näin pinnallisia naiset ovat
Ei haittaa, on vain eduksi. Eipä raavi munaa ikävästi jos oikeen voimalla lykkii.
Oletpa nuortunut, ja edelleen yhtä saamaton legojen suhteen.
Ilmeisesti itsekin olet hampaaton tai ainakin huonohampainen
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa mitä hammasimplantti maksaa... Sitten ehkä ymmärrät
Miten me päätyisimme treffeille jos en ole aiemmin sinua nähnyt? En osaa kuvitella tilannetta.
Ei haitta,a mutta jos ei ole järkeä, niin se haittaa.