Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Eikö kaikki voi syödä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
22.12.2021 |

Itse kaksi kertaa alatiesynnyttänyt ja ollut ihan hirveä nälkä. Miksi joku ei voi synnytyksen jälkeen syödä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia? Mulle kelpasi kaikki mitä kätilön tuomalla tarjottimella oli. Oksensin kaiken mitä söin synnytyksen/supistelujen aikana joten oli aika nälkä sen jälkeen.

Vierailija
2/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ihmeellistä siinä on? Mistä tällainen nyt yhtäkkiä tuli mieleen? Ihmiset nyt ovat erilaisia, toiset oksentavat synnyttäessä, toiset eivät. Ihan samoin kuin toisilla on todella kipeät supistukset heti alusta asti kun taas joku toinen voi miettiä että ihan kun joku vähän kutittelisi mahan pohjassa, kun on jo 8cm auki. Tai että toiset synnyttävät yli 24h, kun taas toisilla homma on paketissa muutamassa tunnissa. Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin, eikä päde ainoastaan synnytykseen liittyvissä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei pystyny viikkoon syömään oikeen mitään.

Vierailija
4/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi lukea auton liikkeellä ollessa, jollekin tulee huono olo. Joku pyörtyy rokotuksessa, joku ei edes huomaa. Joku syö tuhdin aamiaisen joku ei voi ajatelakkaan. Erillaisia olemme.

Vierailija
5/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään uponnut. Oli myös aina imettäessä etova olo, ei todellakaan pystynyt imettäessä tai hetkeen sen jälkeen syödä.

Vierailija
6/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalassa meillä oli mukana kassi täynnä herkkuja, mutta minulla ei vaan ollut yhtään ruokahalua synnytyksen jälkeen. Pystyin kyllä syömään, mutta mielitekoa siihen ei ollut yhtään. Ruokahalu palasi hiljalleen normaaliksi vasta noin kuukauden kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
7/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut syödä, oli hengitysputki kurkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi