Minkä aterian valitset Burger Kingissä?
Vaihdatko täytteitä?
Mä vaihdan aina raa'an sipulin paahdettuun sipuliin ja lisään välillä pekonin. Joskus syön whopperin, joskus steakhousen ja joskus big kingin.
Kommentit (22)
En tiedä, en ole ikinä käynyt. Olen käynyt vain kerran mäkkärissä tämän 50-vuotisen elämäni aikana, en muualla. Paikkakunnalla on vain hese, en usko käyväni siellä. Tykkään kyllä hamppareista mutta hintataso on mulle liikaa.
Ei aavistustakaan mitä siellä on. En syö tuollaisissa paikoissa.
En oikein tykkää
Mutta jos on pakko niin crispy chicken
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole ikinä käynyt. Olen käynyt vain kerran mäkkärissä tämän 50-vuotisen elämäni aikana, en muualla. Paikkakunnalla on vain hese, en usko käyväni siellä. Tykkään kyllä hamppareista mutta hintataso on mulle liikaa.
Siis oikeasti? Viisikymppinen, eikä ole varaa syödä halpisruokalassa? Eihän sen edullisempaa paikkaa olekaan.
Ei kyllä maistu.. Testattu whopper, halloumi ja joku kana. Yhdestäkään en oo tykännyt.
On sen verran pieniä ne ateriat että joutuu ottamaan ainakin kaksi, joskus useammankin että nälkä lähtee.
Kombot vaihtelee paljon.
Whopper jos siellä joskus harvoin käyn, mutta en oikeastaan tykkää burger kingistä. Mielestäni surkein näistä pikaruokalapaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti? Viisikymppinen, eikä ole varaa syödä halpisruokalassa? Eihän sen edullisempaa paikkaa olekaan.
Ei ole varaa syödä kuin kotona näin minimieläkkeellä. Kelpaa hyvin paahtoleipä ja einespihvit.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Kunniakirja tulee postissa.
Ottaisin gluteenittoman salaatin, jos se olisi saatavilla.
Syön kassaneidon tuplalihasämpylää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Kunniakirja tulee postissa.
Mähän sanoin etten halveksu mitenkään. Söisin varmaan joka päivä siellä hesessä (kun muita ei ole) jos olisi varaa eikä olisi 7 km matkaa. Mulla vaan on eikä ole varaa syödä koskaan.
whopper