Superkuu - tahkokaa nyt kun rauta on kuuma
Kaikki ideat kehiin
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:39"]
No mulla piisaa ideoita ihan riittämiin ilman kuutakin.
[/quote] No onks tää superkuu millään tavoin vaikuttanut suhun?
Tahkokaa? Mitä helvettiä? 1. Se on "tahkotkaa" ja kuumaa rautaa ei tahkolla käytetä, sillä hiotaan/teroitetaan. 2. Kuumaa rautaa taotaan.
.
Voi että ärsyttää tyypit jotka ei osaa puhua!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:42"]
[/quote]
Ei mitenkään.
Tahkokaa? Mitä helvettiä? 1. Se on "tahkotkaa" ja kuumaa rautaa ei tahkolla käytetä, sillä hiotaan/teroitetaan. 2. Kuumaa rautaa taotaan. . Voi että ärsyttää tyypit jotka ei osaa puhua!
[/quote] Opettaja opettaa kisälliä
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:43"]
[/quote]
Ei mitenkään.
[/quote] Liar, oon satavarma, että jotain on
Tahkokaa? Mitä helvettiä? 1. Se on "tahkotkaa" ja kuumaa rautaa ei tahkolla käytetä, sillä hiotaan/teroitetaan. 2. Kuumaa rautaa taotaan. . Voi että ärsyttää tyypit jotka ei osaa puhua!
[/quote]
Tarkoitat varmaan, että sinua ärsyttää tyypit, jotka eivät osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein. :)Ärsytyksestäsi muuten jäi pilkku pois. Ja mitä tarkoittaa kaksi pistettä? Pitää käyttää joko yhtä pistettä tai kolmea pistettä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:43"]
[/quote]
Ei mitenkään.
[/quote] Liar, oon satavarma, että jotain on
[/quote]
No todellakaan ei ole. Miten sen mielestäsi olisi pitänyt vaikuttaa juuri minuun?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:42"]
[/quote]
Tarkoitat varmaan, että sinua ärsyttää tyypit, jotka eivät osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein. :)Ärsytyksestäsi muuten jäi pilkku pois. Ja mitä tarkoittaa kaksi pistettä? Pitää käyttää joko yhtä pistettä tai kolmea pistettä.
[/quote] Oletin, että ihminen, joka kirjoittaa "tahkomisesta" kuuman raudan yhteydessä, myös puhuu siitä. Käytän mieluummin ilmaisua "ei osaa puhua", sillä se on kuvaavampi, kuin "ei osaa kirjoittaa". Kahdesta pisteestä voin sanoa sen, että yritin mobiililla kirjoittaessani tehdä kappalejaon laittamalla pisteen väliin. Se nähtävästi epäonnistui. Pilkkuvirhe oli aivan oikea virhe! Kiitos, kun tahkoat päähäni, että pilkut tulee muistaa!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:50"]
Kuunpimennys oli eilen Vaa'an merkissä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:50"]
Kuunpimennys oli eilen Vaa'an merkissä.
[/quote]
Olen vaaka ja ei vaikuttanut mitenkään. Ideoita riittää normaalistikin aivan yllin kyllin.