Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuilla viitattiin varmaan humanitaarisiin tulijoihin...

Vierailija
22/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:51"]

Wikipedian mukaan Talvisodassa oli yli 8000 ruotsalaista, noin 100 virolaista. Mutta on kai niiden väkimäärätkin hieman eri.

[/quote]

Jatkosodassa 3350 virolaista

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen-pojat

[/quote]

mutta jatkosodan aikaan Viro oli jo miehitetty, joten noi pakeni sieltä ja taisteli neukkuja vastaan. Syynä yhteinen vihollinen, ei hlu auttaa Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tärkeä asia. Kärpäsestä tehty härkänen.

Vierailija
24/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yksi kantelijoista.

Yleensä en viitsi korvaani lotkauttaa, useinhan tollaset rasistiset paskat on tehty jonkun pienen magneettimedian tms. julkaisun, jolta ei täyspäiset edes asiallisuutta odota, kautta, mutta mun mielestäni tällä kertaa mentiin niin roimasti riman alta ja vielä suurimman päivälehden toimesta. Halusin tällä kertaa myös toimia, en enää koskaan halua nähdä moista kyselyä minkään valtion edustajista. 

Enkä jaksa sitä tekosyytä, "tää on vitsi, hei".

Vierailija
25/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono, HS, niiin huono. Milloin Heösinkiläiset ottaa sen pään pois perseestä ja tajuaa ympärillä olevan muutakin kuin heidän pienet sisäpiirit ja paskat sisäpiirivitsinsä. Oon niin kyllästynyt, kun tähän helsinki-ilmiöön törmää julkkisten, päättäjien ja bloggareidenkin kohdalla. "me täälä stadissa, kun mähän tunnen sen ja sen ja meillä on tapana, koska se on hyvä läppä" morjens.

Vierailija
26/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä kun ei JSN mitään rangaistuksia määrää. Ihan höpöhöpöneuvosto.

Vierailija
27/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssiähän ne virolaisetkin on.

Vierailija
28/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:51"]Mä olin yksi kantelijoista.

Yleensä en viitsi korvaani lotkauttaa, useinhan tollaset rasistiset paskat on tehty jonkun pienen magneettimedian tms. julkaisun, jolta ei täyspäiset edes asiallisuutta odota, kautta, mutta mun mielestäni tällä kertaa mentiin niin roimasti riman alta ja vielä suurimman päivälehden toimesta. Halusin tällä kertaa myös toimia, en enää koskaan halua nähdä moista kyselyä minkään valtion edustajista. 

Enkä jaksa sitä tekosyytä, "tää on vitsi, hei".
[/quote] Sori vahingossa alapeukku.

Vierailija
29/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:51"]

Wikipedian mukaan Talvisodassa oli yli 8000 ruotsalaista, noin 100 virolaista. Mutta on kai niiden väkimäärätkin hieman eri.

[/quote]

Hah! talvisotaan osallistui myös miljoona venäläistä, ja silti niitä haukutaan. Ei olisi tullut koko sodasta mitään ilman venäläisiä...

Vierailija
30/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa muistaa, että JSN:n puheenjjohtaja on HS:n entinen pitkäaikainen pääkirjoitustoimittaja Risto Uimonen. Lehdistö kun on niin nokkelaa porukkaa, että sen mokista halutaan päättää ihan issekseeen keskenään. Hehheh!

Vierailija
31/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:07"]Ryssiähän ne virolaisetkin on.
[/quote] Virolainen loukkaantuu jos häntä kutsuu ryssäksi.

Vierailija
32/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:07"]

Ryssiähän ne virolaisetkin on.

[/quote]

Yhtä paljon ryssiä kuin suomalaisetkin.

Vierailija
33/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän lopulta. Mua häiritsi tuossa uutisessa Tony Halmeen nimen väärä kirjoitusasu. Yleissivistys hoi!

Vierailija
34/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tietäisi mikä tämä "virolaiskysely" on...

Vierailija
35/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Virolaiset ovat nimitelleet suomalaisia vuosia poroiksi ja kahiseviksi. Mokomat laiskat ja saamattomat sohvaperunat.

Vierailija
36/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:35"]

Hassua. Virolaiset ovat nimitelleet suomalaisia vuosia poroiksi ja kahiseviksi. Mokomat laiskat ja saamattomat sohvaperunat.

[/quote]

älä jokinorsu vingu. Virolaiset auttoivat Suomea sodissa toisin kuin esim svedut. Virolaiset ahkeria ja mukavaa porukkaa. Koska hesari tekee saman somaleista?

Vierailija
37/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:35"]

[/quote]

Heh, virolaiset on x10 ahkerampia kuin suomalaiset. Virossa on tasaverotus, eikä sossu kustanna kenenkään loikoiluja (kuten Suomessa). Talouskasvua löytyy ja PISA-tulokset paranevat vuosi vuodelta. Ei ihme, että virolaiset vievät suomalaisten työt.

Vierailija
38/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli.

Vierailija
39/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista työkavereistani virolainen on työteliäin. Jopa ahkerampi kuin minä, vaikka itsekin olen keskivertoa ahkerampi. 

Vierailija
40/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan 5 rantavalas, kyllä ruotsalaiset auttoivat Suomea sodassa. Todella paljon rintamalla, että kotimaassaan.

Samoin suomalaiset ovat auttaneet Viroa. Kiitoksena poro-nimitykset.

Kyllä virolaisillekin pitää nimitys saada ihan poron vastapainoksi.