Eka kunnon tapaaminen: miehen luokse katsomaan leffaa
Odottaakohan mies että annan sille, kun kerran pyysi luokseen? Voiko tuo edes olla ihan viaton ensitreffipaikka (ollaan kyllä siis tavattu aikaisemmin epävirallisesti)... Itse olisin kuitenkin kiinnostunut enemmästä kuin pelkästä seksisuhteesta! Mutta en kuitenkaan halua olla pihtari. Ja mies on sen verran ihana niin kyllä häntä haluaisin... Vaikeaa tämä elämä. :D
Kommentit (60)
.
Jollekin julkiselle paikalle missa iso videoscreeni, lovi-lasse mukaan, katselkaa toisianne tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:01"]Musta vähän tuntuu et AP on tässä se jota panettaa ja jännittää ja haluaa kysyä jonkinlaista hyväksyntää jalkojensa avaamiselle :D
[/quote]
Aijaa. :D no kieltämättä panettaa, mutta kyseessä on tosi ihana tyyppi johon haluaisi tutustua paremmin ennen sänkyyn hyppäämistä. Kuten jossain viestissä sanoin, haluaisin että tästä tulis enemmän kuin seksisuhde. Siksi kyselen tästä että mitäköhän mies meinaa kutsullaan. :) ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:54"]
Mut varmaan listitään tästä mielipiteestä, mutta jos olisin naisesta vakavasti kiinnostunut ja se haluaisi heti panna olisi se pieni pettymys, koska se antaa kuvan helposta naisesta. Eikä seksillä olisi alussa merkitystä, kun on tosissaan liikkeellä.
[/quote]
My point exactly!
13
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:01"]
Musta vähän tuntuu et AP on tässä se jota panettaa ja jännittää ja haluaa kysyä jonkinlaista hyväksyntää jalkojensa avaamiselle :D
[/quote]
Täh?
Noniin, eikös palstatuomaristo tämän nyt jo päättänyt: Ap ei anna ekoilla ja laittaa varmuuden vuoksi vielä lopputreffeillä kumilenkillä nilkat yhteen, jos kerran treffikumppani on noin kuumis. Pienen pusun voi mojauttaa, jos mies sitä haluaa.
Case closed!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:10"]Noniin, eikös palstatuomaristo tämän nyt jo päättänyt: Ap ei anna ekoilla ja laittaa varmuuden vuoksi vielä lopputreffeillä kumilenkillä nilkat yhteen, jos kerran treffikumppani on noin kuumis. Pienen pusun voi mojauttaa, jos mies sitä haluaa.
Case closed!
[/quote]
Noniin. :D tehdään näin! Kiitos teille. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:01"]Musta vähän tuntuu et AP on tässä se jota panettaa ja jännittää ja haluaa kysyä jonkinlaista hyväksyntää jalkojensa avaamiselle :D [/quote] Aijaa. :D no kieltämättä panettaa, mutta kyseessä on tosi ihana tyyppi johon haluaisi tutustua paremmin ennen sänkyyn hyppäämistä. Kuten jossain viestissä sanoin, haluaisin että tästä tulis enemmän kuin seksisuhde. Siksi kyselen tästä että mitäköhän mies meinaa kutsullaan. :) ap
[/quote]
No siis. Mitä sä menetät, jos ET anna? Jos mies meinaa vain seksiä ja sä annat, et saa koskaan tietää, menikö juttu pilalle seksin takia vai halusiko mies VAIN seksiä (kun ehkei se sitä sulle koskaan kerro.)
Mutta jos mies haluaa muutakin, niin kuten mies ketjussa sanoi, se ei haittaa ettei seksiä ole, jos on kiinnostunut tosissaan!
Itse olen käynyt miesten kotona ihan vaan istumassa sohvalla ja torpannut kaikki aloitteet. Kukaan ei ole ollut etteikö oo halunnut nähdä uudelleen. Mutta se on vähän paha tietty, kun sulla on haluja, mulla oli siksi helppoa, ettei mua kiinnostanut seksi, vaan suhde miehen kanssa, jossa seksi oli ongelma mulle.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:01"]Musta vähän tuntuu et AP on tässä se jota panettaa ja jännittää ja haluaa kysyä jonkinlaista hyväksyntää jalkojensa avaamiselle :D [/quote] Aijaa. :D no kieltämättä panettaa, mutta kyseessä on tosi ihana tyyppi johon haluaisi tutustua paremmin ennen sänkyyn hyppäämistä. Kuten jossain viestissä sanoin, haluaisin että tästä tulis enemmän kuin seksisuhde. Siksi kyselen tästä että mitäköhän mies meinaa kutsullaan. :) ap
[/quote]
No siis. Mitä sä menetät, jos ET anna? Jos mies meinaa vain seksiä ja sä annat, et saa koskaan tietää, menikö juttu pilalle seksin takia vai halusiko mies VAIN seksiä (kun ehkei se sitä sulle koskaan kerro.)
Mutta jos mies haluaa muutakin, niin kuten mies ketjussa sanoi, se ei haittaa ettei seksiä ole, jos on kiinnostunut tosissaan!
Itse olen käynyt miesten kotona ihan vaan istumassa sohvalla ja torpannut kaikki aloitteet. Kukaan ei ole ollut etteikö oo halunnut nähdä uudelleen. Mutta se on vähän paha tietty, kun sulla on haluja, mulla oli siksi helppoa, ettei mua kiinnostanut seksi, vaan suhde miehen kanssa, jossa seksi oli ongelma mulle.
[/quote]
Osaa ne miehet odottaa pelkkää seksiäkin, jopa yli kuukauden tai pari. Ettei sillä pihtaamisella mitään voita.
Mä olen kutsunut ihanan (saman) miehen saatilta kotiini jo 3 kertaa eikä vielä ole edes pussattu. Pientä hipelöintiä vain siinä juttelun, telkkarin, netin selailun, yöpalan syömisen jne. ohessa. Antaa halujen kohota potenssiin 1000 ja sitten -BANG! :DDD
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
Osaa ne miehet odottaa pelkkää seksiäkin, jopa yli kuukauden tai pari. Ettei sillä pihtaamisella mitään voita.
[/quote]
No ei kyllä jaksa, jos haluaa vain seksiä niin huoraa saa 100e, eikä tarvitse tuhlata naisen kanssa omaa aikaansa.
M28
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:24"]
Mä olen kutsunut ihanan (saman) miehen saatilta kotiini jo 3 kertaa eikä vielä ole edes pussattu. Pientä hipelöintiä vain siinä juttelun, telkkarin, netin selailun, yöpalan syömisen jne. ohessa. Antaa halujen kohota potenssiin 1000 ja sitten -BANG! :DDD
[/quote]
No joo, mutta tossa voi taas käydä niin ettei olekaan mikään Big Bang vaan tosi tosi lyhyt Bang! Joten anna kuitenkin ajoissa!
Kyllä mä uskon että jos mies on aidosti kiinnostunut musta niin ei sitä haittaa jos se ei saa. Jos se taas ei oo syvemmin kiinnostunut, niin sit se kyllä yrittää mua eikä halua nähä uudestaan jos annan/en anna. Et tän näkee ihan oikeesti vasta sitten kun tapaan hänet. :) Toivottavasti oon onnekas ja saan tästä irti enemmän kuin pelkän panon. ap
Mikset kysy siltä mieheltä mitä se meinaa? Haluaako se seksiä heti vai mitä sillä on mielessä?
En laskelmoisi liikaa. Jos oikeasti haluaa pysyvämpää suhdetta, niin ole oma itsesi, mitä ikinä se sitten onkin. Jos suhde kaatuu siihen, ei siitä jatkoon olisi ollutkaan.
Naiivia porukkaa täällä! Se että mies ehdottaa treffejä kotonaan tarkoittaa 99% tapauksista sitä että hän odottaa vähän muutakin kuin leffan katsomista ja halailua. Mielestäni aika epäkunnioittavaa ja kertoo aika selvästi minkälaista suhdetta hän etsii. Jos kuitenkin haluat tavata, voisit ehdottaa hänelle että tiedät jonkun kivan ravintolan ja voitte nähdä siellä? :)
Tämä se juuri on suuri ongelma kun naisista ei todella usein ota millään selvää haluaisko toinen seksiä vai ei. Haluaako sitten vaan katsoa leffaa ja kyhnöttää. Sellasiakin on ollut että kun alat suudella ja annat käsien vaeltaa niin ollaan että " hei eikö tässä pitäny leffaa katsoa"
Menin kaverimiehen luo katsomaan leffaa. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se juuri on suuri ongelma kun naisista ei todella usein ota millään selvää haluaisko toinen seksiä vai ei. Haluaako sitten vaan katsoa leffaa ja kyhnöttää. Sellasiakin on ollut että kun alat suudella ja annat käsien vaeltaa niin ollaan että " hei eikö tässä pitäny leffaa katsoa"
V o o d i . e e
Paketti kortsuja, rahaa ja hotelliin. Saa koskea.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:54"]
Mut varmaan listitään tästä mielipiteestä, mutta jos olisin naisesta vakavasti kiinnostunut ja se haluaisi heti panna olisi se pieni pettymys, koska se antaa kuvan helposta naisesta. Eikä seksillä olisi alussa merkitystä, kun on tosissaan liikkeellä.
[/quote]
Ap tuskin on tekemässä aloitetta seksiin. Sellainen mies, joka aloitteen tekee, mutta sitten pitääkin naista "helppona", on mielestäni tekopyhä. Elämme vuotta 2015 ja tiedoksesi, että naiset nauttivat seksistä siinä missä miehetkin. On todella vanhanaikaista lyödä leimaa naisen otsaan, jos hän haluaa seksiä ja tilaisuuden tullen menee sänkyyn.
[/quote]
Helppohan se on joka ensitreffeillä antaa, on se sitten mies tai nainen.
Jos mies jo ensitreffeillä kerjää päästä pöksyihini, niin teen minäkin siitä omat johtopäätökseni ja mulle se on negatiivinen asia. Eli leimaan kyllä horot miehetkin. :)