Päivä taas pilalla sydämen lisälyöntien takia
Ahdistaa aina niiden jälkeen, onneksi on tiistaina lääkäri.
Pelkään kyllä että hän ilman lisätutkimuksia lähettää kotiin todettuaan niiden olevan normaalia monilla ihmisillä. Niin varmaan onkin mutta kai niitä pitäisi ensin tutkia.
Lääkkeitäkään en pysty nyt raskaana syömään.
Kommentit (10)
Kun noista terveyskeskuslääkäreistä aina tiedä.
Sen kuulin uutena asiana että ruoansulatuksella on yhteys siihen miten sydän lyö ja kahvin olenkin jättänyt minimiin.
Ja kaunis kiitos vastauksestasi 1, yritän ryhdistäytyä kun ulkonakin aurinko kauniina paistaa:)
ap
Minä ainakin huomaan että hermostuneena ja kiireisenä sydän ottaa välillä kunnon tikutusta.
Mulle tykytyksiä tulee " helpommin" jos syön suklaata taikka karkkeja/jotain oikein makeaa. Juomista kahvi ja kokikset tekee saman. Myös stressi ja väsymys on pahasta!
Jos rytmihäiriöitä tulee lähes päivittäin ja ne kestää tunteja ja välillä öitä ei saa nukuttua kunnolla niin kyllä se on aika ärsyttävää vaikka kuinka vaaratonta olisikin...
Laskimoista laitettiin piuhat, jotka etenivät sydämeen ja polttivat sen pois... Inha fiilis, mutta sen jälkeen kaikki ollut ok.
Niinhän minä sen järjellä tiedänkin että ne ovat vaarattomia, mutta oletko koskaan kokenut että järki ja tunteet eivät aina kohtaa:)
Kun niitä on nyt tullut viitenä päivänä peräkkäin, alkaa käydä raskaaksi todistella itselleen ettei tässä mitään ja olla kuin ei mitään.
2, sen olen myös huomannut että karkit ja kahvi eivät ainakaan paranna oloa.
Kuitenkin vika psyykkisellä puolella. Toivottavasti saat apua
Paniikkihäiriön olen saanut jo riesakseni 12v sitten, synnytyksen jälkeen eli siinä osuit oikeaan:) mutta nämä oireet eivät ole sitä, paniikkihäiriössä sydän hakkaa yhtäjaksoisesti tuhattajasataa,mutta tässä jää lyöntejä välistä. Olo on ensin ihan ok, kunnes muljahtaa ja sen jälkeen kyllä ahdistaa vaikka yrittäisin mitä ajatella.
Nyt yritänkin saada samalla lääkäristä myöös henkistä apua:)
ap
Mutta mä olen jollain tavalla päässyt paniikista ja ahdistuneisuudesta eroon kun sydän ultrattiin ja todettiin että kaikki on kuitenkin kunnossa. Välillä on vaikeita päiviä ja sitten taas helpottaa. Tsemppiä sulle ja yritä ajatella positiivisia asioita kun jysähdykset alkaa!!! Lue vaikka hyvää kirjaa taikka katso telkkaa taikka soita ystävälle, lähde ulkoilemaan jne.